NORDEAN VAATIMUKSET

tietoovailla

avainasiakkaaksi pääsylle, mitä ne on....ei löydy sieltä pankin sivuilta eikä muutenkaan kuukkelilta kysyen vastausta.Vain 'avainasiakkaan edut' löytyy muttei niitä ehtoja sille.Kuka muistaisi niitä, itselle on joskus jäänyt mieleen jotta 5 eri 'ominaisuutta' pitäisi olla... joko lainaa tai säästöjä määrätty määrä, verkkopankki tunnukset, mitä muuta. 65v. täyttäneet sai pysyä automaattisesta avaintasolla jos oli aiemminkin. Kertokaa jos jolla kulla on tämänhetken vaatimukset tiedossa.
Kiitos .

11

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä-sinulle
      • Ommgfv

        Mikähän on "premium asiakas". Kaikesta muusta kuin automaatti- nostoista joutuu maksamaan


      • tietoovailla

        kiitos linkistä, itse en tuota löytänyt tai tietty en noilta nordean sivuista osannut oikeasta kohdasta.


      • Jarihal
        Ommgfv kirjoitti:

        Mikähän on "premium asiakas". Kaikesta muusta kuin automaatti- nostoista joutuu maksamaan

        Premium asiakkaalla on paremmat palvelut ja edut. Itse olen erittäin tyytyväinen "premiumilainen"


      • Mitä.lienee
        Jarihal kirjoitti:

        Premium asiakkaalla on paremmat palvelut ja edut. Itse olen erittäin tyytyväinen "premiumilainen"

        Mitähän ne ovat?


      • Jarihal
        Mitä.lienee kirjoitti:

        Mitähän ne ovat?

        Halvemmat hinnat, laajat sijoituspalvelut, premium uutiskirje, parempi luottokortti, lounge kortti. Nuo lähinnä itseäni palvelee.


      • Sitä.lienee
        Jarihal kirjoitti:

        Halvemmat hinnat, laajat sijoituspalvelut, premium uutiskirje, parempi luottokortti, lounge kortti. Nuo lähinnä itseäni palvelee.

        Pelkkiä mielikuvia, naurettavaa itsetunnon pöhötystä. Ei mitään todellista


      • 778899
        Mitä.lienee kirjoitti:

        Mitähän ne ovat?

        ei sen kummempia kuin avainasiakkaallakaan, paitsi se sijoitusneuvoja eri tasolla kuin avainasiakkaalla.Ilmaista on kaikki muu paitsi tallelokero, se maksoi 3,5e/kk premiumasiakkaalle kun taan avainasiakkaana pulitan 5e/kk. Tiedänpä tuon kun juuri olen pudonnut premiumista avaimeksi.Lopetin pienet sijoitukseni ostettuani uuden auton.Ehkä teen uuden ihan pienen sijoituksen mikäli tuosta muita etuja karisee muutoksen myötä.
        Ennen luki 'tervetuloa premiunasiakas'....nyt näytti eilen olevan jotta 'tervetuloa avainasiakas', kun verkkopankkiin menin.


      • Tätä.tiennee
        778899 kirjoitti:

        ei sen kummempia kuin avainasiakkaallakaan, paitsi se sijoitusneuvoja eri tasolla kuin avainasiakkaalla.Ilmaista on kaikki muu paitsi tallelokero, se maksoi 3,5e/kk premiumasiakkaalle kun taan avainasiakkaana pulitan 5e/kk. Tiedänpä tuon kun juuri olen pudonnut premiumista avaimeksi.Lopetin pienet sijoitukseni ostettuani uuden auton.Ehkä teen uuden ihan pienen sijoituksen mikäli tuosta muita etuja karisee muutoksen myötä.
        Ennen luki 'tervetuloa premiunasiakas'....nyt näytti eilen olevan jotta 'tervetuloa avainasiakas', kun verkkopankkiin menin.

        Tallelokeron alempi hinta on ensimmäinen kuulemani premiumasiakkaan selvä etu, vaikka itse olen prm asiakas.


      • 778899
        Tätä.tiennee kirjoitti:

        Tallelokeron alempi hinta on ensimmäinen kuulemani premiumasiakkaan selvä etu, vaikka itse olen prm asiakas.

        eipä niitä taida muita ollakaan...jollain suursijoittajilla tietty on, mutta tavallisilla pälliäisillä ei suurempia ole. Onhan sekin jotain jottei niistä korteista tarvi mitään maksaa ja netti asiointi on ilmaista....voisi olla myöskin automaattimaksaminen, mutta siitä perivät kyllä maksun kun netti oli vähän aikaa poissa käytöstä koneen rikkinäisyyden takia.
        Ja tiskillä maksaminen oli 5e hintaista kun en netissä uskaltanut sitä auton hintaa siirtää.Varminta oli tiskillä tehdä, niin syntynyt mitään vääriä tilityksiä eikä rosmot päässeet väliin.Olen vähän arka näissä asioissa netissä.


    • beethooven

      Ne reppanat yrittää udella milloin mitäkin huuhaata lähinnä. Viisas vaikenee välistävetäjä pankeille yhä aina vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe