avainasiakkaaksi pääsylle, mitä ne on....ei löydy sieltä pankin sivuilta eikä muutenkaan kuukkelilta kysyen vastausta.Vain 'avainasiakkaan edut' löytyy muttei niitä ehtoja sille.Kuka muistaisi niitä, itselle on joskus jäänyt mieleen jotta 5 eri 'ominaisuutta' pitäisi olla... joko lainaa tai säästöjä määrätty määrä, verkkopankki tunnukset, mitä muuta. 65v. täyttäneet sai pysyä automaattisesta avaintasolla jos oli aiemminkin. Kertokaa jos jolla kulla on tämänhetken vaatimukset tiedossa.
Kiitos .
NORDEAN VAATIMUKSET
11
878
Vastaukset
- Siinä-sinulle
Mitähän lienee sinne kuukkelisiisi laittanut kun et noin itsestäänselvää asia löytänyt? "Anna Kournikovan pillu" kentis?
No minä laitoin Avainasiakas Nordea ja kas kummaa sieltähän se tupsahti heti: http://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/asiakasedut/avainasiakas.html#tab=Edellytykset- Ommgfv
Mikähän on "premium asiakas". Kaikesta muusta kuin automaatti- nostoista joutuu maksamaan
- tietoovailla
kiitos linkistä, itse en tuota löytänyt tai tietty en noilta nordean sivuista osannut oikeasta kohdasta.
- Jarihal
Ommgfv kirjoitti:
Mikähän on "premium asiakas". Kaikesta muusta kuin automaatti- nostoista joutuu maksamaan
Premium asiakkaalla on paremmat palvelut ja edut. Itse olen erittäin tyytyväinen "premiumilainen"
- Mitä.lienee
Jarihal kirjoitti:
Premium asiakkaalla on paremmat palvelut ja edut. Itse olen erittäin tyytyväinen "premiumilainen"
Mitähän ne ovat?
- Jarihal
Mitä.lienee kirjoitti:
Mitähän ne ovat?
Halvemmat hinnat, laajat sijoituspalvelut, premium uutiskirje, parempi luottokortti, lounge kortti. Nuo lähinnä itseäni palvelee.
- Sitä.lienee
Jarihal kirjoitti:
Halvemmat hinnat, laajat sijoituspalvelut, premium uutiskirje, parempi luottokortti, lounge kortti. Nuo lähinnä itseäni palvelee.
Pelkkiä mielikuvia, naurettavaa itsetunnon pöhötystä. Ei mitään todellista
- 778899
Mitä.lienee kirjoitti:
Mitähän ne ovat?
ei sen kummempia kuin avainasiakkaallakaan, paitsi se sijoitusneuvoja eri tasolla kuin avainasiakkaalla.Ilmaista on kaikki muu paitsi tallelokero, se maksoi 3,5e/kk premiumasiakkaalle kun taan avainasiakkaana pulitan 5e/kk. Tiedänpä tuon kun juuri olen pudonnut premiumista avaimeksi.Lopetin pienet sijoitukseni ostettuani uuden auton.Ehkä teen uuden ihan pienen sijoituksen mikäli tuosta muita etuja karisee muutoksen myötä.
Ennen luki 'tervetuloa premiunasiakas'....nyt näytti eilen olevan jotta 'tervetuloa avainasiakas', kun verkkopankkiin menin. - Tätä.tiennee
778899 kirjoitti:
ei sen kummempia kuin avainasiakkaallakaan, paitsi se sijoitusneuvoja eri tasolla kuin avainasiakkaalla.Ilmaista on kaikki muu paitsi tallelokero, se maksoi 3,5e/kk premiumasiakkaalle kun taan avainasiakkaana pulitan 5e/kk. Tiedänpä tuon kun juuri olen pudonnut premiumista avaimeksi.Lopetin pienet sijoitukseni ostettuani uuden auton.Ehkä teen uuden ihan pienen sijoituksen mikäli tuosta muita etuja karisee muutoksen myötä.
Ennen luki 'tervetuloa premiunasiakas'....nyt näytti eilen olevan jotta 'tervetuloa avainasiakas', kun verkkopankkiin menin.Tallelokeron alempi hinta on ensimmäinen kuulemani premiumasiakkaan selvä etu, vaikka itse olen prm asiakas.
- 778899
Tätä.tiennee kirjoitti:
Tallelokeron alempi hinta on ensimmäinen kuulemani premiumasiakkaan selvä etu, vaikka itse olen prm asiakas.
eipä niitä taida muita ollakaan...jollain suursijoittajilla tietty on, mutta tavallisilla pälliäisillä ei suurempia ole. Onhan sekin jotain jottei niistä korteista tarvi mitään maksaa ja netti asiointi on ilmaista....voisi olla myöskin automaattimaksaminen, mutta siitä perivät kyllä maksun kun netti oli vähän aikaa poissa käytöstä koneen rikkinäisyyden takia.
Ja tiskillä maksaminen oli 5e hintaista kun en netissä uskaltanut sitä auton hintaa siirtää.Varminta oli tiskillä tehdä, niin syntynyt mitään vääriä tilityksiä eikä rosmot päässeet väliin.Olen vähän arka näissä asioissa netissä.
- beethooven
Ne reppanat yrittää udella milloin mitäkin huuhaata lähinnä. Viisas vaikenee välistävetäjä pankeille yhä aina vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855