Palstan kepulaisten lienee turha alkaa neuvomaan allekirjoittanutta.
Mitä kirjallisiin kykyihin tulee.
11
114
Vastaukset
- Hiomaan.valtausta
3.2 SDP puoluekokous.
Joko on pitkällä valtaus suunnitelma ?
Mitä Bush siitä sanoi ? - justjoojasilleen
Kylläpä taaskin oli palstan aiheeseen liittyvä aloitus nato-trollilta, vai oletko noin helvetin narsistinen demujen tapaan. Demut ensin liehittelee ja sitten alistaa ja vie köyhien ja työläisten vähänkin omaisuuden.
Miten jaksaa 185 senttinen kuivalihapötkösi?- NäinOnJombet
OikeistoSosDem kirjoitti:
En vastaa puskasta tulleisiin henkisiin vajaamittaisuuksiin.
Et siis vastaa Kapille.
- NäinSeMeneee
Eipä todella viitsi alkaa neuvomaan.
Vaatii liikaa.
Pitäisi aloittaa aivan alkeista.- SiiJuuLateAlligate
Vaatii liikaa ;) sinäpä sen sanoit, ei ole sulle juurikaan resursseja ;)
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Vituttaako kun Oikeistodemari on niin kyvykäs?
On muuten vakava hullunmerkki, jos luulee itseään viisaaksi !
- NytPitääKysyä
Milloinka alkaa se kannatuskorttien keräys?
Olen valmis liittymään puolueeseen, mutta ensin pitää saada se kasaan. Siis milloin ja missä? Sanoit aiemmin että 1.1.2017, mutta sitten joiduit lähtemään sen Bushin vieraaksi, antoiko muuten hyvät ohjeet? - avohoitopotilas
avohoitopotilas
- leikitäänpäpäälääkäriä
Niin tämä oikeistosossudemuko?
Melkoisen varma mt-hoitotapaus. Olleeko sitten suljetulla vaiko avohoidossa?
Mutta eihän tuo mitään, jos ovat suositelleet kepupalstaterapiaa, kuten ehkä kapillekin, niin hyvähän tuo on jotta saavat jonnekin purkautua.
Ei kai kukaan tervepäinen ala palstapaskuriksi ihan päätoimisena palkollisena.
Nämähän ovat enemmänkin sellaisia hupipalstoja, joissa täysjärkiset kiusoittelee politiikan tarkoitusperistä mitään ymmärtämättömiä kiilusilmiä.
Narsistihan ei omaa tilaansa ymmärrä, eikä myönnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492