Outoa ja niin outoa

itseänioutonapidän

Mikä ihme saa naisen rakastumaan näin, ettei pysty olemaan hetkeäkään ajattelematta sitä miestä? Jokainen asia tuo hänet mieleen. Miksi tunne ei häviä vaikka järjellä ajattelee, ettei se huoli ja ettei se rakasta? Miksi rakastuu varattuun mieheen? Itse varattuna? Pitäähän siihen joku syy olla!

28

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erästoinennainen

      Samassa veneessä ollaan.

      • se.on.ihanaa

        niin, ja rakastumisessa ja ihastumisessa mitään outoa ole.


    • Tyyntämyrskyssä

      Yksi mies täällä samassa tilanteessa. Toisaalta, voisin vaikka vannoa, että toisella niitä samanlaisia tunteita on. Alan vain väsyä olemaan järkevä. Eikö joskus voisi olla vain itsekäs?

      • nyytiä

        Onko jompikumpi teistä sitten varattu? Vai mihin sitä järkeä tarvitaan?


      • Erästoinennainen

        Voi olla itsekäs. Kerran vaan eletään. Eikös se niin ole että kuollessaan suurin osa katuu niitä asioita jotka jäi tekemättä eikä niitä mitä teki.


    • eisatu

      Suojaat itsees pettymyksiltä kun et saa sitä?

    • Ainaeisaamitähakee

      Niin kuinka haaveilit olevasi parempi vaihtoehto. Kun myönnät sen että seksistä oli kyse niin on paljon helpompaa. Ei se rakkaus noin lyhyessä ajassa ilmaannu. Ihastusta toki saattoi olla mutta ei sen enempää. Ei sellaisen takia kannata elämäänsä romuttaa. Tiesin alusta lähtien ja myönnän käyttäneeni tilaisuuden. Ehkä joskus löydät sen oikean rakkauden. Kunhan muistat että salaa ei kannata. Vaikka nyt kuinka vituttaa niin kuitenkin on se lopuksi tärkeää mitä ulospäin näyttää.

      • pilkahduksia

        Minusta nämä asiat eivät ole mustavalkoisia. Onhan joillakin niitä kokemuksia, että rakkautta ensisilmäyksellä. Itse asiassa tässä saattaa olla paljonkin perää, sillä kun et vielä tunne etkä ole jutellut et ole vielä luonut hämääviä ennakkoluuloja ym. Mutta sillähän on vain väliä miten osapuolet sen kokevat ja ottavat.


      • itseänioutonapidän

        En haaveile olevani parempi vaihtoehto, enkä edes halunnut rakastua tai etsinyt rakkautta. Se vain tapahtui. Seksistä ei ole kyse! Voisin elää ilman seksiäkin. Muut asiat vaikuttavat enemmän. Tämä rakkaus tosin kehittyi pitkän ajan kuluessa kun opin tuntemaan häntä.


      • VituttaaSinäJoo

        Tämän kun olisin kuullut suoraan, että "käytin tilaisuuden" ja että oli laskelmoitua alusta pitäen, niin unohtaa voisin sinnepäin sylkäisyllä. Ei ollut miestä sitten tuota suoraan sanomaan?
        Sinä käytit toista hyväksesi kun tiesit, että on ihastunut?
        Miten voit elää itsesi kanssa?
        Koko viestisi on oksettava ylenmyydentuntoinen tekele. Katso peiliin, mitä näkyy!


      • VituttaaSinäJoo
        VituttaaSinäJoo kirjoitti:

        Tämän kun olisin kuullut suoraan, että "käytin tilaisuuden" ja että oli laskelmoitua alusta pitäen, niin unohtaa voisin sinnepäin sylkäisyllä. Ei ollut miestä sitten tuota suoraan sanomaan?
        Sinä käytit toista hyväksesi kun tiesit, että on ihastunut?
        Miten voit elää itsesi kanssa?
        Koko viestisi on oksettava ylenmyydentuntoinen tekele. Katso peiliin, mitä näkyy!

        Ja jatkoa... Huomattu on, että kulissit on sinulle kaikki kaikessa, autot, talo, raha. Kato omaa elämääsi ja itteäsi! Snobi, omahyväinen, säälittävä ukko, joka on sisältä tyhjä. Koita nyt pärjätä jos on rankkaa, sitähän sä aina valitit kun sulla on niin vaikeeta. Voi vittu, sanon minä!


      • VituttaaSinäJoo
        VituttaaSinäJoo kirjoitti:

        Ja jatkoa... Huomattu on, että kulissit on sinulle kaikki kaikessa, autot, talo, raha. Kato omaa elämääsi ja itteäsi! Snobi, omahyväinen, säälittävä ukko, joka on sisältä tyhjä. Koita nyt pärjätä jos on rankkaa, sitähän sä aina valitit kun sulla on niin vaikeeta. Voi vittu, sanon minä!

        Ja tää on sitten omistettu K-miehelle!


      • vmptä_hmpff

        Röllää äitis kanssa, taukki!


      • Omasta kokemuksesta voin sanoa että rakastuin pienessä ajassa, ehkä ensi silmäyksellä jopa mutta huomasin sen ehkä pari kuukautta sen tapaamisen jälkeen että kyllä voi rakastua, eri asia sitten rakastaa vissiin kuin olal rakastunut,


    • aikayleistä

      Mitä outoa tuossa nyt on.

    • Yksi.kysymys

      Rakastaisitko häntä jos juuri hän olisi rahaton, sairas, juoppo, itsekäs luuseri?

      • Siinäraja

        Kyllä mä ainakin. Paitsi juoppoa en


      • Halattu_nainen

        Yleensä ihastun kaltaisiini.
        Itse olen YLIOPISTOTUTKINNON omaava,
        älykkääksikin kehuttu nainen,
        jolla ei ole velkoja.

        Rikas en kyllä ole, mutten
        toisaalta juoppokaan.
        (Viinin suurkuluttajaa ei minusta tullut, sen verran se alkoi tökkiä.)
        Sairaudesta sen verran, että rakastan nytkin sairasta, peräti kuoleman
        sairasta miestä. (Ja tämä ihastukseni on pelkkä SILMÄSULHANEN, ei muuta.)


      • Halattu_nainen

        Nimimerkki "Yksi.kysymys"
        vaikutat hyvin pinnalliselta ihmiseltä.

        Itse olen ihastunut älykkäiltä vaikuttaviin miehiin, joiden silmiä olen pitänyt
        kauniina, ja olemusta viehättävinä. Lähes POIKKEUKSETTA nämä keskustelukumppanit ovat PALJASTUNEET KORKEAKOULUTETUIKSI.
        Osa on ollut köyhiä ja velkaisia, osa keskituloisia. Koskaan en tiedä ihastuneeni
        rikkaaseen mieheen. Koskaan en ole myöskään sattunut tapailemaan juoppoa miestä. (Mutta onhan alkoholi-ongelmaisissakin hyvin fiksua porukkaa, kuten julkisesti alkoholismistaan kertonut lakimies Risto Kuismakin osoittaa.)

        "Itsekästä luuseria" on aika vaikea määritellä. Kuka vain voidaan katsoa häviäjäksi silloin, kun hänellä menee elämässään huonosti.

        Itse en arvosta pätkääkään ihmisiä, jotka ovat valmiita hyppäämään toisen kelkkaan silloin kun tällä näkyisi menevän hyvin. KUMPIKIN MIEHISTÄNI on OLLUT KÖYHÄ SUHTEEMME ALKAESSA. Minusta ihmisen pitää rakastua toisen henkilön(sieluun ja luonteeseen), ja nähdä tämän toisen kyvyt ja potentiaali.

        Äitini rakastui isääni, kun tämä eli elämänsä vaikeinta vaihetta VELKAISENA, PALJON ALKOHOLIA (TILAPÄISESTI) KÄYTTÄVÄNÄ ja HITUSEN KATKERANAKIN.

        En ymmärrä NAISIA, tai miehiä, jotka voivat rakastua toiseen ihmiseen VASTA KUULTUAAN, että tällä on HIENO AUTO ja ISO TALO. (En ole koskaan ymmärtänyt.)
        En ole materialisti enkä varmaankaan sopisi PUHTAAN MATERIALISTIN kanssa yhteen.


    • Halattu_nainen

      Minäkin olen varattuna ihastunut varattuun.

      Mutta meidän kohdallamme ei ole ollut
      kyse seksistä, kuten ei ALOITTAJANKAAN,
      koska mitään seksiä ei ole ollut.

      Olen ihastunut, ennen kaikkea LUONTEESEEN.

      • jabailatakin

        Okei, sä tykkäät lenkkeillä.


      • Halattu_nainen
        jabailatakin kirjoitti:

        Okei, sä tykkäät lenkkeillä.

        En ymmärrä kommenttiasi lainkaan!
        (Olet joku sivullinen, joka etsii mahdollisia tunnistetekijöitä.)

        Henkilö, johon viimeksi ihastun,
        vaikutti ulkonäöltään lähinnä "keikarimaiselta"
        kuvataiteilijalta .
        Hän paljastui joksikin aivan muuksi.
        Merkittävintä kasvoissa olivat, älykkäät, surumieliset silmät.
        Kun mies puhui, hän sai jokaisesta jutunjuonesta nopeasti
        kiinni; ymmärsi heti, mistä kulloinkin puhutaan. Osoitti
        olevansa empaattinen, vaatimaton, rauhallinen ja
        harkitsevainen mies.

        Tästä ei saa väännettyä mitään rumaa "panotarinaa",
        vaikka kuinka yrittäisi, sillä "panemiset on jätetty panematta".

        Ulkopuolisen on vaikea tietää, mitä tunsin, kun tämän
        miehen kohtasin. Samoin yhtä vaikeaa on tietää, mitä
        tämä mies tunsi. (Lähtemättömän vaikutuksen hän kuitenkin
        minuun teki.)


      • Minäolenmuistanut
        Halattu_nainen kirjoitti:

        En ymmärrä kommenttiasi lainkaan!
        (Olet joku sivullinen, joka etsii mahdollisia tunnistetekijöitä.)

        Henkilö, johon viimeksi ihastun,
        vaikutti ulkonäöltään lähinnä "keikarimaiselta"
        kuvataiteilijalta .
        Hän paljastui joksikin aivan muuksi.
        Merkittävintä kasvoissa olivat, älykkäät, surumieliset silmät.
        Kun mies puhui, hän sai jokaisesta jutunjuonesta nopeasti
        kiinni; ymmärsi heti, mistä kulloinkin puhutaan. Osoitti
        olevansa empaattinen, vaatimaton, rauhallinen ja
        harkitsevainen mies.

        Tästä ei saa väännettyä mitään rumaa "panotarinaa",
        vaikka kuinka yrittäisi, sillä "panemiset on jätetty panematta".

        Ulkopuolisen on vaikea tietää, mitä tunsin, kun tämän
        miehen kohtasin. Samoin yhtä vaikeaa on tietää, mitä
        tämä mies tunsi. (Lähtemättömän vaikutuksen hän kuitenkin
        minuun teki.)

        Hm. Mielenkiintoinen tarina,mutta ----


    • drhsdh

      Haluat vain sitä mitä et voi saada. Sellainen egonkohotus on huumeista parhaimpia..

    • Saladuhdeilmituli

      Siksikö jatkat kakkonen kun olet rakastunut? No ukko kyllä kertoo ettei rakasta eikä halua erota. Nauttii se kyllä luonasi kahvilla käyden. Tiedät että tiedän teistä joten vieläkö te jatkatte salaa kahvituksianne? Ukko sanoo että ei enään kulkisi kun kiinni jäitte. No jos nyt jatkatte tuon rakkautesi takia voisi olla se syy miksi edelleen valehtelee ja käy luonasi. Vaikka nyt kertoo ihan muuta. Ihan vain tiedoksesi jos olet se kakkonen oletteko vielä suhteessa?

      • Halattu_nainen

        Meidän, minun ja mieheni, luona ei kyllä ole kukaan LEMMENKIPEÄ MIES käynyt kahvittelemassa.

        Rakkaus on ollut lähinnä ihastumista.

        Minun suhteeni voit siis olla rauhassa. Mutta SAATTAAHAN noissa YLEMPÄNÄ KIRJOITTELEVISSA nimimerkeissä olla miehesi ystävätär.


    • varattuvaratulle

      Jos olist rakastanut minua, et olisi minuun ihastunut,
      koska olet minuun ihastunut, tule tuntemaan rakkauteni,
      jos kestät sen, voit unohtaa rakkautesi,
      niin ihatunut olen sinuun, jotta voisimme joskus rakastaa.

    • ajatustenlukija1

      Aloitus on jotenkin tutttu .Mielessäni on nainen jota ajattelen usein.En tiedä tekeekö mielikuvitus tepposet ,eli olen käsittänyt kaiken väärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2295
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      160
      1678
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe