Voisko Joku ottaa mulle pikavipin??

Kanadagoose

Tarttisin apua ku on menny luottotiedot tossa ennen joulua kaikki pika vippipaikat jo koluttu.... oon yh-äiti 3-vuotias poika ja kaks kissaa. Poika nyt onneks tykkää pelkästä puurosta ja ei tuu siks kalliiks, mutta kissoille en viitti noita kaupan ruokia ostaa kun, luin että niissä on nanopartikkeleita tms... NE on niin rakkaita!!

Niin että oisko täällä ketään iHANAA ihmistä joka vois ottaa 500 Euron pikavipin omalla nimellään?? Pystyn maksamaan sen pois helmikuussa kun exä lähettää rahaa (joka kuukausi luvannu)??? Tai jos löytyy pari ihanaa niin saisin myös yhen takin, jota katellu jo pidemmän aikaa?

voidaan myös kattoo silleen, että voin tehä palveluksia tota vastaan. MUTTA SEXYHOMMIIN EN RYHDY! Ihan tarpeeks harmia jo ennestään....

Niin oisko joku? Tarvisin 20kymmenes pv ku pitää kissoille saada vklopuks ruokaa (oon lähössä laivalle).

Pistäkää viestii kaikki!

6

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harrasmies-55

Tottakai voin auttaa, mut tarviin kyllä jotain vakuuksia tuohon 500€! Miten suhun sais yhteyden? :) vippiä en sun puolesta tietenkään ota, mutta kohtuullisella korolla ja vakuuksilla voin tuon summan lainata.

• zx11

Lähetän kisuillesi laatikollisen märkä/kuivaruokaa ihan ilmaiseksi jos laitat yv:nä soitteesi...

• nanoauste

Ei huoli kissojen ruokia,niissä on kuulea nanoja

• yksinhuoltaja-isä

LAIVALLE!!!!!!MILLÄ RAHALLA????mulla raha ongelmia,laittakaa ny joku mullekkin rahaa!

• mister.move

Kyl se kuule rahaton yh äiskä on sellainen juttu et jos vippiä meinaat saada on jalat avattava. Se on vaan fakta. Sillä vakuudella voisit 500 saada

• pisteään_viestiä_kaikki

Minä en ainakaan voi. Laitoin kaikki luottoni jo tekoälyyn mikä liikuttaa tylsästi kättä, hei, hei, sucks dick ::))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe