Tarttisin apua ku on menny luottotiedot tossa ennen joulua kaikki pika vippipaikat jo koluttu.... oon yh-äiti 3-vuotias poika ja kaks kissaa. Poika nyt onneks tykkää pelkästä puurosta ja ei tuu siks kalliiks, mutta kissoille en viitti noita kaupan ruokia ostaa kun, luin että niissä on nanopartikkeleita tms... NE on niin rakkaita!!
Niin että oisko täällä ketään iHANAA ihmistä joka vois ottaa 500 Euron pikavipin omalla nimellään?? Pystyn maksamaan sen pois helmikuussa kun exä lähettää rahaa (joka kuukausi luvannu)??? Tai jos löytyy pari ihanaa niin saisin myös yhen takin, jota katellu jo pidemmän aikaa?
voidaan myös kattoo silleen, että voin tehä palveluksia tota vastaan. MUTTA SEXYHOMMIIN EN RYHDY! Ihan tarpeeks harmia jo ennestään....
Niin oisko joku? Tarvisin 20kymmenes pv ku pitää kissoille saada vklopuks ruokaa (oon lähössä laivalle).
Pistäkää viestii kaikki!
Voisko Joku ottaa mulle pikavipin??
6
227
Vastaukset
- Harrasmies-55
Tottakai voin auttaa, mut tarviin kyllä jotain vakuuksia tuohon 500€! Miten suhun sais yhteyden? :) vippiä en sun puolesta tietenkään ota, mutta kohtuullisella korolla ja vakuuksilla voin tuon summan lainata.
- zx11
Lähetän kisuillesi laatikollisen märkä/kuivaruokaa ihan ilmaiseksi jos laitat yv:nä soitteesi...
- nanoauste
Ei huoli kissojen ruokia,niissä on kuulea nanoja
- yksinhuoltaja-isä
LAIVALLE!!!!!!MILLÄ RAHALLA????mulla raha ongelmia,laittakaa ny joku mullekkin rahaa!
- mister.move
Kyl se kuule rahaton yh äiskä on sellainen juttu et jos vippiä meinaat saada on jalat avattava. Se on vaan fakta. Sillä vakuudella voisit 500 saada
- pisteään_viestiä_kaikki
Minä en ainakaan voi. Laitoin kaikki luottoni jo tekoälyyn mikä liikuttaa tylsästi kättä, hei, hei, sucks dick ::))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384