Voisko Joku ottaa mulle pikavipin??

Kanadagoose

Tarttisin apua ku on menny luottotiedot tossa ennen joulua kaikki pika vippipaikat jo koluttu.... oon yh-äiti 3-vuotias poika ja kaks kissaa. Poika nyt onneks tykkää pelkästä puurosta ja ei tuu siks kalliiks, mutta kissoille en viitti noita kaupan ruokia ostaa kun, luin että niissä on nanopartikkeleita tms... NE on niin rakkaita!!

Niin että oisko täällä ketään iHANAA ihmistä joka vois ottaa 500 Euron pikavipin omalla nimellään?? Pystyn maksamaan sen pois helmikuussa kun exä lähettää rahaa (joka kuukausi luvannu)??? Tai jos löytyy pari ihanaa niin saisin myös yhen takin, jota katellu jo pidemmän aikaa?

voidaan myös kattoo silleen, että voin tehä palveluksia tota vastaan. MUTTA SEXYHOMMIIN EN RYHDY! Ihan tarpeeks harmia jo ennestään....

Niin oisko joku? Tarvisin 20kymmenes pv ku pitää kissoille saada vklopuks ruokaa (oon lähössä laivalle).

Pistäkää viestii kaikki!

6

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harrasmies-55

      Tottakai voin auttaa, mut tarviin kyllä jotain vakuuksia tuohon 500€! Miten suhun sais yhteyden? :) vippiä en sun puolesta tietenkään ota, mutta kohtuullisella korolla ja vakuuksilla voin tuon summan lainata.

    • zx11

      Lähetän kisuillesi laatikollisen märkä/kuivaruokaa ihan ilmaiseksi jos laitat yv:nä soitteesi...

      • nanoauste

        Ei huoli kissojen ruokia,niissä on kuulea nanoja


    • yksinhuoltaja-isä

      LAIVALLE!!!!!!MILLÄ RAHALLA????mulla raha ongelmia,laittakaa ny joku mullekkin rahaa!

    • mister.move

      Kyl se kuule rahaton yh äiskä on sellainen juttu et jos vippiä meinaat saada on jalat avattava. Se on vaan fakta. Sillä vakuudella voisit 500 saada

    • pisteään_viestiä_kaikki

      Minä en ainakaan voi. Laitoin kaikki luottoni jo tekoälyyn mikä liikuttaa tylsästi kättä, hei, hei, sucks dick ::))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe