Voisko joku auttaa???

Kanadagoose

Tarttisin apua ku on menny luottotiedot tossa ennen joulua kaikki pika vippipaikat jo koluttu.... oon yh-äiti 3-vuotias poika ja kaks kissaa. Poika nyt onneks tykkää pelkästä puurosta ja ei tuu siks kalliiks, mutta kissoille en viitti noita kaupan ruokia ostaa kun, luin että niissä on nanopartikkeleita tms... NE on niin rakkaita!!

Niin että oisko täällä ketään iHANAA ihmistä joka vois ottaa 500 Euron pikavipin omalla nimellään?? Pystyn maksamaan sen pois helmikuussa kun exä lähettää rahaa (joka kuukausi luvannu)??? Tai jos löytyy pari ihanaa niin saisin myös yhen takin, jota katellu jo pidemmän aikaa?

voidaan myös kattoo silleen, että voin tehä palveluksia tota vastaan. MUTTA SEXYHOMMIIN EN RYHDY! Ihan tarpeeks harmia jo ennestään....

Niin oisko joku? Tarvisin 20kymmenes pv ku pitää kissoille saada vklopuks ruokaa (oon lähössä laivalle).

Pistäkää viestii kaikki!

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.Mulkku

Saat vain mulkkua.

• Kanadagoose

Hyi! :( Ällöttävää! Mähän sanoin ettei mitää sexyjuttui.... Kattelin vaan noita parffyymeja tuolta taxfreestä ja pakko saada ainakin bossi.. Katotaan jos jää rahaa ostaa karkkia pojalle :D Voitko sä auttaa tos pikavipissä? Tai kaikki muutkin ihanat!

Pistäkää viestii jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe