Siitä että on alkanut poistaa "Munakarvaviestejä".
Kiitos ylläpidolle.
30
411
Vastaukset
- Mitä.horiset
Ei ole poistunut mitään.
Edes Brasilian matka juttusi ei ole poistunut.- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Toivottavasti myös "kommareita" herjaavat kirjoitukset joutuvat suurennuslasin alle.
Ai olet kommari. Joten sinua ei saa herjata?
NäinSeMeneee kirjoitti:
Ai olet kommari. Joten sinua ei saa herjata?
Kuten myös törkeydet Presidentti Halosesta tullaan poistamaan.
- Tiedoksesii
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kuten myös törkeydet Presidentti Halosesta tullaan poistamaan.
Mitkä törkeydet? Totuuden esittäminen ei ole törkeyttä.
Tiedoksesii kirjoitti:
Mitkä törkeydet? Totuuden esittäminen ei ole törkeyttä.
Presidentti Halosta kuten Presidentti Kekkosta saa arvostella virkatoimistaan. Sivumennen sanoen en ole koskaan sanonut Kekkosesta mitään henkilökohtaista. Mutta ettehän te kepulaiset tällaisia juttuja ymmärrä.
- TimoKekki
OikeistoSosDem kirjoitti:
Presidentti Halosta kuten Presidentti Kekkosta saa arvostella virkatoimistaan. Sivumennen sanoen en ole koskaan sanonut Kekkosesta mitään henkilökohtaista. Mutta ettehän te kepulaiset tällaisia juttuja ymmärrä.
Kekkosella ja Halosella on yhteistäkin, virkatoimiin liittyen. Kekkosella ei muisti pelannut kaikkina virkavuosia , eikä Halonenkaan muistanut virassa olleessaan, että on koko kansan presidentti.
- VoiRessukkaa
Siinähän tuota taas hoet munakarvaasi
- SakJuristi
Myös yksinkertaisen pallohameen jokellukset on ehdottomasti poistettava!
Kannatan palstalle rekisteröintipakkoa jolloin jäävät vajaamielisten palstaoksennukset pois.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kannatan palstalle rekisteröintipakkoa jolloin jäävät vajaamielisten palstaoksennukset pois.
Ei rekisteröityminen näytä vajaamielisten sekoja poistavan, siitä toimit esimerkkinä.
NäinSeMeneee kirjoitti:
Ei rekisteröityminen näytä vajaamielisten sekoja poistavan, siitä toimit esimerkkinä.
Usko jo ettet minulle pärjää verbaalisessa miekkailussa. Pahainen Puskaruikku.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Usko jo ettet minulle pärjää verbaalisessa miekkailussa. Pahainen Puskaruikku.
Otetaanko erä ?
No, leikki leikkinä. Fiksuna ihmisenä en sorra sorrettua enkä murra murrettua, vähän vaan leikittelen yksiniitisyydelläsi. NäinSeMeneee kirjoitti:
Otetaanko erä ?
No, leikki leikkinä. Fiksuna ihmisenä en sorra sorrettua enkä murra murrettua, vähän vaan leikittelen yksiniitisyydelläsi.Ei tarvitse ottaa. Voitin jo.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei tarvitse ottaa. Voitin jo.
Kuulostaa yhtä vakuuttavalta kuin yhdellä kädellä taputtaminen !
- HyväJuttuTuo
NäinSeMeneee kirjoitti:
Kuulostaa yhtä vakuuttavalta kuin yhdellä kädellä taputtaminen !
Hohhohohoooooo
Tuo oli hyvä. Yhdellä kädellä taputtaminen näyttää ilman huitomiselta. Sitähän Sossu tekee
- Näkeehän.tuon
Pallohame on homopoika.
Pinkkiruusuista.OikeistoSosDem kirjoitti:
Mikäs Puskaruikku se tämä on?
PS. Itseäni hävettäisi jos kantti ei riitä muuhun kuin puskasta huuteluun.
- TimoKekki
OikeistoSosDem kirjoitti:
PS. Itseäni hävettäisi jos kantti ei riitä muuhun kuin puskasta huuteluun.
Minua hävettäisi vielä enemmän paskan huutelu rekisteröitynä !!
Ei uskoisi kuinka pitkä ketju . . . . niin, mistä?
- KatsokaapaTarkkaan
Pallopaitapoikaa on pantu pataan taas 100 - 0, siinä ketjun juoni.
KatsokaapaTarkkaan kirjoitti:
Pallopaitapoikaa on pantu pataan taas 100 - 0, siinä ketjun juoni.
Ei vaan alemmuuskompleksiset kepulaiset huutelevat puskista.
- Hohhohohhoooooooo
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei vaan alemmuuskompleksiset kepulaiset huutelevat puskista.
Hohohohooooo.... vastapelurit soveltavat iskeviä sitaatteja maailmankirjallisuudesta, pallopaitapoika inisee puskaruikuista, tasoero on huikea.
Sellaista se on kun pallopaita lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta. Hohhohohhoooooooo kirjoitti:
Hohohohooooo.... vastapelurit soveltavat iskeviä sitaatteja maailmankirjallisuudesta, pallopaitapoika inisee puskaruikuista, tasoero on huikea.
Sellaista se on kun pallopaita lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta.Yhtäkään sitaattia en ole havainnut. Mutta puskaruikkujen ininää sitäkin enemmän. Mutta Oscar Wildea lainatakseni "Helvetti on toiset ihmiset".
Siinä tollukoille vähän mallia sitaateista.- Hohhohoooooooo
OikeistoSosDem kirjoitti:
Yhtäkään sitaattia en ole havainnut. Mutta puskaruikkujen ininää sitäkin enemmän. Mutta Oscar Wildea lainatakseni "Helvetti on toiset ihmiset".
Siinä tollukoille vähän mallia sitaateista.Et ole havainnut, niin, juuri niin, semmoista se on kun lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta. Ei havaitse maailmankirjallisuuden sitaatteja. Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas, sinä näet vain sen lehtispuun.
Hohhohoooooooo kirjoitti:
Et ole havainnut, niin, juuri niin, semmoista se on kun lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta. Ei havaitse maailmankirjallisuuden sitaatteja. Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas, sinä näet vain sen lehtispuun.
Niitä sitaatteja?
- Hohhohoooooooo
OikeistoSosDem kirjoitti:
Niitä sitaatteja?
Tuossakin: "en sorra sorrettua enkä murra murrettua", sehän on isosta kirjasta sovellettu tuttu sanonta.
Tämäkin on klassikko: "Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas" , koetappas lukea kirjoja ja löytää mistä.
Koko ajanhan sinulle heitetään tuollaisia älyllisiä kompia, koetappa oivaltaa joskus Hohhohoooooooo kirjoitti:
Tuossakin: "en sorra sorrettua enkä murra murrettua", sehän on isosta kirjasta sovellettu tuttu sanonta.
Tämäkin on klassikko: "Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas" , koetappas lukea kirjoja ja löytää mistä.
Koko ajanhan sinulle heitetään tuollaisia älyllisiä kompia, koetappa oivaltaa joskusEnsinnäkin Raamattu on aikuisten satukirja. Ei mikään maailmankirjallisuuden klassikko. Toiseksi en laske kirjallisuuden klassikoihin puhkikuluneita suomalaisia sananlaskuja. Suomessa on tasan tarkkaan kaksi oikeata kirjailijaa: Jyrki Lehtola ja Juha Seppälä jonka teosta "Suomen Historia" suosittelen myös kepuleille.
Laittakaa mieluummin Joycea tai Rimbaudia. Hoh hoo. So boring.
- ToivottavastiPian
Vielä kun tuo munakarvajohtaja niljake poistuisi ns. muonavahvuudesta ihan kirjaimellisesti niin saitti siistiytyisi huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
