Kiitos ylläpidolle.

Siitä että on alkanut poistaa "Munakarvaviestejä".

30

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä.horiset

      Ei ole poistunut mitään.
      Edes Brasilian matka juttusi ei ole poistunut.

      • Toivottavasti myös "kommareita" herjaavat kirjoitukset joutuvat suurennuslasin alle.


      • NäinSeMeneee
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Toivottavasti myös "kommareita" herjaavat kirjoitukset joutuvat suurennuslasin alle.

        Ai olet kommari. Joten sinua ei saa herjata?


      • NäinSeMeneee kirjoitti:

        Ai olet kommari. Joten sinua ei saa herjata?

        Kuten myös törkeydet Presidentti Halosesta tullaan poistamaan.


      • Tiedoksesii
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kuten myös törkeydet Presidentti Halosesta tullaan poistamaan.

        Mitkä törkeydet? Totuuden esittäminen ei ole törkeyttä.


      • Tiedoksesii kirjoitti:

        Mitkä törkeydet? Totuuden esittäminen ei ole törkeyttä.

        Presidentti Halosta kuten Presidentti Kekkosta saa arvostella virkatoimistaan. Sivumennen sanoen en ole koskaan sanonut Kekkosesta mitään henkilökohtaista. Mutta ettehän te kepulaiset tällaisia juttuja ymmärrä.


      • TimoKekki
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Presidentti Halosta kuten Presidentti Kekkosta saa arvostella virkatoimistaan. Sivumennen sanoen en ole koskaan sanonut Kekkosesta mitään henkilökohtaista. Mutta ettehän te kepulaiset tällaisia juttuja ymmärrä.

        Kekkosella ja Halosella on yhteistäkin, virkatoimiin liittyen. Kekkosella ei muisti pelannut kaikkina virkavuosia , eikä Halonenkaan muistanut virassa olleessaan, että on koko kansan presidentti.


    • VoiRessukkaa

      Siinähän tuota taas hoet munakarvaasi

    • SakJuristi

      Myös yksinkertaisen pallohameen jokellukset on ehdottomasti poistettava!

      • Kannatan palstalle rekisteröintipakkoa jolloin jäävät vajaamielisten palstaoksennukset pois.


      • NäinSeMeneee
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kannatan palstalle rekisteröintipakkoa jolloin jäävät vajaamielisten palstaoksennukset pois.

        Ei rekisteröityminen näytä vajaamielisten sekoja poistavan, siitä toimit esimerkkinä.


      • NäinSeMeneee kirjoitti:

        Ei rekisteröityminen näytä vajaamielisten sekoja poistavan, siitä toimit esimerkkinä.

        Usko jo ettet minulle pärjää verbaalisessa miekkailussa. Pahainen Puskaruikku.


      • NäinSeMeneee
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Usko jo ettet minulle pärjää verbaalisessa miekkailussa. Pahainen Puskaruikku.

        Otetaanko erä ?

        No, leikki leikkinä. Fiksuna ihmisenä en sorra sorrettua enkä murra murrettua, vähän vaan leikittelen yksiniitisyydelläsi.


      • NäinSeMeneee kirjoitti:

        Otetaanko erä ?

        No, leikki leikkinä. Fiksuna ihmisenä en sorra sorrettua enkä murra murrettua, vähän vaan leikittelen yksiniitisyydelläsi.

        Ei tarvitse ottaa. Voitin jo.


      • NäinSeMeneee
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei tarvitse ottaa. Voitin jo.

        Kuulostaa yhtä vakuuttavalta kuin yhdellä kädellä taputtaminen !


      • HyväJuttuTuo
        NäinSeMeneee kirjoitti:

        Kuulostaa yhtä vakuuttavalta kuin yhdellä kädellä taputtaminen !

        Hohhohohoooooo

        Tuo oli hyvä. Yhdellä kädellä taputtaminen näyttää ilman huitomiselta. Sitähän Sossu tekee


    • Näkeehän.tuon

      Pallohame on homopoika.
      Pinkkiruusuista.

      • Mikäs Puskaruikku se tämä on?


      • OikeistoSosDem
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Mikäs Puskaruikku se tämä on?

        PS. Itseäni hävettäisi jos kantti ei riitä muuhun kuin puskasta huuteluun.


      • TimoKekki
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        PS. Itseäni hävettäisi jos kantti ei riitä muuhun kuin puskasta huuteluun.

        Minua hävettäisi vielä enemmän paskan huutelu rekisteröitynä !!


    • Ei uskoisi kuinka pitkä ketju . . . . niin, mistä?

      • KatsokaapaTarkkaan

        Pallopaitapoikaa on pantu pataan taas 100 - 0, siinä ketjun juoni.


      • KatsokaapaTarkkaan kirjoitti:

        Pallopaitapoikaa on pantu pataan taas 100 - 0, siinä ketjun juoni.

        Ei vaan alemmuuskompleksiset kepulaiset huutelevat puskista.


      • Hohhohohhoooooooo
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei vaan alemmuuskompleksiset kepulaiset huutelevat puskista.

        Hohohohooooo.... vastapelurit soveltavat iskeviä sitaatteja maailmankirjallisuudesta, pallopaitapoika inisee puskaruikuista, tasoero on huikea.

        Sellaista se on kun pallopaita lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta.


      • Hohhohohhoooooooo kirjoitti:

        Hohohohooooo.... vastapelurit soveltavat iskeviä sitaatteja maailmankirjallisuudesta, pallopaitapoika inisee puskaruikuista, tasoero on huikea.

        Sellaista se on kun pallopaita lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta.

        Yhtäkään sitaattia en ole havainnut. Mutta puskaruikkujen ininää sitäkin enemmän. Mutta Oscar Wildea lainatakseni "Helvetti on toiset ihmiset".
        Siinä tollukoille vähän mallia sitaateista.


      • Hohhohoooooooo
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Yhtäkään sitaattia en ole havainnut. Mutta puskaruikkujen ininää sitäkin enemmän. Mutta Oscar Wildea lainatakseni "Helvetti on toiset ihmiset".
        Siinä tollukoille vähän mallia sitaateista.

        Et ole havainnut, niin, juuri niin, semmoista se on kun lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta. Ei havaitse maailmankirjallisuuden sitaatteja. Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas, sinä näet vain sen lehtispuun.


      • Hohhohoooooooo kirjoitti:

        Et ole havainnut, niin, juuri niin, semmoista se on kun lukee vain halpaa viihdekirjallisuutta. Ei havaitse maailmankirjallisuuden sitaatteja. Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas, sinä näet vain sen lehtispuun.

        Niitä sitaatteja?


      • Hohhohoooooooo
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Niitä sitaatteja?

        Tuossakin: "en sorra sorrettua enkä murra murrettua", sehän on isosta kirjasta sovellettu tuttu sanonta.

        Tämäkin on klassikko: "Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas" , koetappas lukea kirjoja ja löytää mistä.

        Koko ajanhan sinulle heitetään tuollaisia älyllisiä kompia, koetappa oivaltaa joskus


      • Hohhohoooooooo kirjoitti:

        Tuossakin: "en sorra sorrettua enkä murra murrettua", sehän on isosta kirjasta sovellettu tuttu sanonta.

        Tämäkin on klassikko: "Tyhmä ei näe samaa puuta kuin viisas" , koetappas lukea kirjoja ja löytää mistä.

        Koko ajanhan sinulle heitetään tuollaisia älyllisiä kompia, koetappa oivaltaa joskus

        Ensinnäkin Raamattu on aikuisten satukirja. Ei mikään maailmankirjallisuuden klassikko. Toiseksi en laske kirjallisuuden klassikoihin puhkikuluneita suomalaisia sananlaskuja. Suomessa on tasan tarkkaan kaksi oikeata kirjailijaa: Jyrki Lehtola ja Juha Seppälä jonka teosta "Suomen Historia" suosittelen myös kepuleille.
        Laittakaa mieluummin Joycea tai Rimbaudia. Hoh hoo. So boring.


    • ToivottavastiPian

      Vielä kun tuo munakarvajohtaja niljake poistuisi ns. muonavahvuudesta ihan kirjaimellisesti niin saitti siistiytyisi huomattavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe