Alistava seksi?

Whattododo

Olen 23-vuotias nainen, ja nyt tapaillut erästä miestä. Hän on mukava, määrätietoinen ja huomioonottava ja viihdyn hänen seurassaan.
Nyt kuitenkin kun tapaamisemme ovat päätyneet seksiin asti, huomaan olevani hieman huolissaan hänen alistavista eleistään - erityisesti kun kyseessä oli ensimmäinen kerta hänen kanssaan. Olen itse pienikokoinen, hieman ujo ja arka mutta en mikään hiirulainenkaan.

Jäin miettimään asiaa siltä kannalta, että jos jo ensimmäisellä kerralla hän pitää minut tiukasti paikallaan, toinen käsi kaulan ympärillä ja toisella painaa lantiosta. Ei kovaa, mutta siten, etten pystynyt liikkumaan. Muutenkin hiuksista tarttuminen (ei vetänyt tai tukistanut, mutta piti kiinni), sormiensa tunkeminen suuhuni, minun siirtely ja nostelu voimakkain ottein... Hän sai selvästi tästä kiksejä, mutta toisaalta välillä kun aloin hieman ahdistua vielä melko vieraan ihmisen käsittelystä ja pyysin hidastamaan, hän puhui rauhoittavasti ja silitteli päätäni. Mutta ei lopettanut.
Kestän kyllä lievän alistamisen ja joskus se voi olla kiihottavaakin, mutta pidemmän päälle ei...

Kysymykseni lähinnä kuuluukin, että onko syytä olettaa, että jos jatkamme tapailua, hänen otteensa muuttuvat rajummiksi? Kuinka usein miehet ovat varovaisia uusien seksikumppanien kanssa? Vai olenko nyt tulkinnut tilanteen väärin, eikä tässä todellisuudessa ole tapahtunut sen kummempaa alistamista, olen vain jännittänyt uuden ihmisen kanssa..

4

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22__22

Etköhän sä päädy vähän rajummin pantavaks jos jatkat vielä suhdetta ;) Että kannattaa miettiä mitä oot valmis kestämään ja mitä et.. kyl kuulostaa et oot jo nyt alisteises asemassa eikä se varmaan kehity ainakaan toiseen suuntaan

• Vaikuttais että kyl tuossa on tietynlaista taipumusta dominointiin, joka saattaa päätyä ihan satuttamisen asteelle ..be careful

• Peräänny

Peräänny kun voit ja kerro jos sinua seurataan tai otetaan yhteyksiä

• Teenhyvää

Moi! Tosiaan kaverisi tykkää selvästi alistamisesta. Siinä ei välttämättä ole mitään pahaa jos molemmat siitä nauttivat ja alistaminen liittyy vain seksiin. Kannattaa sopia rajat missä mennään tai lopettaa kokonaan jos ei oo sun juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe