En tupakoi, en vedä röökiä...
Tykkäänn polttaa pikkusikarin tai ison sikarin silloin tällöin. Lähinnä noita kaupa sikareita Hofnarreja ym, kun paikkak unnaltani ei muuta saa.
Cohiba on ilmeisesti ykkös merkki??
Olisiko suositella jotain muita merkkejä n.
n. 5-15e sikareita.
Eivät mene hymidoriin. Poltetaan .n kk sisällä ostosta.
Kiitos.
Antakaa vinkkejä alan alkavalle harrastajalle.
Olen entnen tupakoitisija vuosioen takaa ja ikää on lähemmäs 40V
Eli eli...
Suositelkaa hyviä sikareita.
9
22199
Vastaukset
- entinen_tupakoitsija
Näihinkin voi jäädä sitten helposti koukkuun...
Vaikka sikarin aikoisi piakkoin polttaa niin ne ei oikein säily päivää pidempään säily kunnolla. Vähintään minigrip-pussi pitäisi olla tai säilytyspussi joita saa usein sikarimyyjältä. Pussissa on jonkinlainen pieni kostutustyyny joka pitää kosteutta yllä kuukauden-kaksi. Tupperwarelaatikko on myös ihan helppo vaihtoehto, sinne pieni kippo suolaa johon sekaan hieman vettä (vain sen verran kuin suola imee).
Kuubalaisilla ei voi mennä pahasti pieleen. Minä kyllä olen löytänyt paljon suosikkeja muukalaisistakin kuten Nigaragualaiset on myös maukkaita. Sopivia minun makuun on corona tai robusto kokoluokassa.
jotain hihasta ravistettuja mitä viimeikoina maistellut:
Montecristo #4 (maukas)
Balmoral Anejo Rotchild (tumma/voimakas)
Don Pepin Le Bijou 1922 (mieto)
Oliva G maduro robusto (tumma)
Oliva G robusto (voimakas)
Sitten marketti/kioskikamasta.. tuppaa olemaan kuivia ja kitkeriä. Suht kelpo kuitenkin Piano, ehkä muutkin jos pitää kosteassa. Backwoods on foliopussissa ja kostea. Tosi jees jos pitää vaniljasta, eikä laatuvaihtelu ja "epämääräinen muoto" häiritse. Kioskisikareille olen joskus laittanut pari pisaraa vettä rasiaan ja sitten jääkaappiin viikoksi, näin ne hieman kostuvat.
etsi juutuubista "suurleuka" ja "aihki"
Sikarifoorumeitakin on - Mirelligh
Kiitos vastauksista. Vieläkö Backwoodisia saa?
- backwoodsia
olen bongannut: salesta, siwasta ja r-kioskeilta. Joillakin r-kioskeilla poistumassa valikoimasta, mutten tiedä onko tuo kioskikohtaista.
Kun tämä on nykyjään tällaista salakauppaa niin ei auta kuin kysellä myyjiltä löytyykö. - Sesiitäsikarista
Kävin ihan tupakkakaupassa kyselemässä sikareista. Myyjä osoittatui niin mulkuksi, että pysyttelen tästälähin markettisikareissa. Mitä nyt tulee muutaman kerran vuodessa poltettua.
Woermann Corona 8€ aski
Laadukas saksalainen iso sikari, 100% tupakkaa. Paketissa 4 kpl.
tampereen tupakkakauppa myy
Suosittelen ehdottomasti!- Torvelolle
Saako tupakkaa mainosta suomi24 sivuilla, monessa mediassa se on kiellettyä.
- öyhy
tupakki on hyvää ja tekee monesta mulukusta mukavemman.. muunmuassa allekirjoittaneesta... ;D
- Testimielessä
Ensimmäisen kerran testin vuoksi ostin Portugalista vuosi sitten lomamatkalta Suomeen kotiin tuliaisiksi 12kpl erilaisia Kuubalaisia Robusto mallisia Sikareita ja ylivoimaisesti parhaat Sikarimerkit mitä tuli ostettua olivat Cohiba, Romeo y Julieta, H. Upmann, Montecristo, Partagas ja Punch.
Espanjaan Malagan suuntaan olisi tarkoitus kohta lähteä lomalle ja aion kyllä sieltäkin ostaa kotiin tuliaisiksi muutaman pöllin Sikareita. Sikarikaupoissa ainakin Portugalissa oli myös onneksi myynnissä Silarileikkureita joten sai poltettua pari Kuubalaista paikallisilla terasseillakin. - Anonyymi
Välillä niin kuin ruutia kuivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667