Aloitus poistettu???

Mutta miksi? Ja kenen toimesta?
Vai onko kysymyksessä virhe?

29

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin sitä etsin, tekninen virhe ? Multakin katsosi päivällä yksi viesti.

    • kerro-toki

      voihan kyynel.
      oma viestinikään ei päässyt perille, joten tällään sen tähän:
      kerro toki mieluumminkin mitenkäs ne Trumpin puuhastelut vaikuttavat sinne lahdentaa? omista asioistamme saamme tietoa omalta medialtamme, siis suht luotettavista lähteistä

    • exitvihapuhujille

      Seuraavaksi ne poistaa kirjoitusoikeuden tänne sieltä Ruotsin maalta.

    • Eilen kirjoitin yhteen ketjuun Kelan tuista lapsiperheille, siitä, että lapsilisistä jne käytetään Kelan esitteissä yleisnimitustä tuki laitoin vielä linkin. Kun palasin koneelle viesti ei ollut ilmeisesti edes lähtenyt.

      • Paministit

        Varmaan sama ketju, kun ei lähtenyt varmaan munkaan viestini kun tarjosi aina vai uutta numeroa numerokenttään.

        Mun viestini oli että nyt kun paperireseptit poistuvat niin keskushermostoon vaikuttavien lääkkeiden ostajat eivät voi enää vaatia paperireseptiä jolla käyvät sitten jostain sivukadun apteekista hakemassa pamejaan ilman kelakorttia niin ettei näkyisi Omakannassa.


      • Paministit kirjoitti:

        Varmaan sama ketju, kun ei lähtenyt varmaan munkaan viestini kun tarjosi aina vai uutta numeroa numerokenttään.

        Mun viestini oli että nyt kun paperireseptit poistuvat niin keskushermostoon vaikuttavien lääkkeiden ostajat eivät voi enää vaatia paperireseptiä jolla käyvät sitten jostain sivukadun apteekista hakemassa pamejaan ilman kelakorttia niin ettei näkyisi Omakannassa.

        Tuostapa tuli mieleen pitää uusia kaikki mahdolliset reseptit omassa kannassa matkaamme varten. Huomenna menemme ottamaan pistokset hepatiitti A:ta vastaan.

        Miksi oma kanta tietoja pitäisi ikäänkuin piilotella? Onhan kaikki reseptitiedot aina olleet jäljiteltävissä.


      • Pulp-fictio
        Paministit kirjoitti:

        Varmaan sama ketju, kun ei lähtenyt varmaan munkaan viestini kun tarjosi aina vai uutta numeroa numerokenttään.

        Mun viestini oli että nyt kun paperireseptit poistuvat niin keskushermostoon vaikuttavien lääkkeiden ostajat eivät voi enää vaatia paperireseptiä jolla käyvät sitten jostain sivukadun apteekista hakemassa pamejaan ilman kelakorttia niin ettei näkyisi Omakannassa.

        Tätäpä tuolla Kanta-keskustelun puolella mietin, kun tietoja konvertoidaan. Tuleeko skandaaleja? Lääkepumppaus? Lääketehtaiden bonukset?
        Tahtuuko "siivousta", jos tietoja syötetään käsin?
        Miksi keskushermostolääkkeet eivät näkyisi Kantassa.
        Entäs jos saa jonkin sairauskohtauksen ko. lääkkeiden käyttäjä, onko hänen oikeutensa, turvallisuutensa taattu salailulla?
        Kuka salailee ja mitä ja miksi? Asiakaslähtöistäkö? Silläkö salailussa ratsastetaan?
        Äärimmillään huumekauppaako, jonka korvaa Kela?
        Tällaisia arkiajattelijan pohdintoja. Kun salataan jotakin, tuleepa herkästi epäiltyä.


      • Paministit

        Kyllä ne keskushermostolääkkeet näkyvät Omakannassa jos on e-reseptillä. Mutta jos joku haluaa hakea useammin niitä pameja, kun Kela seuraa lääkkeiden hakemista tarkasti, niin jos on haettu ILMAN kelakorttia PAPERIRESEPTILLÄ niin silloin ei näy Omakannassa, ja voi hakea eri lääkäreiltä näitä pamireseptejä tiuhempaan tahtiin. Kohta sekin iloittelu loppuu paministeiltä.


      • eppu2
        Paministit kirjoitti:

        Kyllä ne keskushermostolääkkeet näkyvät Omakannassa jos on e-reseptillä. Mutta jos joku haluaa hakea useammin niitä pameja, kun Kela seuraa lääkkeiden hakemista tarkasti, niin jos on haettu ILMAN kelakorttia PAPERIRESEPTILLÄ niin silloin ei näy Omakannassa, ja voi hakea eri lääkäreiltä näitä pamireseptejä tiuhempaan tahtiin. Kohta sekin iloittelu loppuu paministeiltä.

        Kaikki reseptit vuoden alusta tulivat sähköiseksi, vain vanhat paperiset saa käyttää loppuun.


    • Yletön, saman asian jankuttaminen saattaa olla syynä.
      Minusta se olisi tosi hyvä syy.
      Etenkin tapauksissa joissa YLE:n tapaan painostetaan ihmisiä inhoamaan Trumpia ja lääke-tieteen tieto-teknisiä parannuksia.
      Blogi-tyyppinen kaksin-tsättäily olisi myös hyvä syy poistoihin.

      H.

      • Siinä tapauksessa, jos "yletön jankuttaminen" olisi syynä niin sinulla olisi elinikäinen porttikielto tälle palstalle.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Siinä tapauksessa, jos "yletön jankuttaminen" olisi syynä niin sinulla olisi elinikäinen porttikielto tälle palstalle.

        "Paloma.se.co"

        Annahan yksikin jankuttamani aloitus.
        Oma aloitus, siis.
        Minä vastaan kyllä aina kysymyksiin, tai kommentoin kommentteja joissa nimmariani pyritään mollaamaan tai ivaaman(tosissaan)
        Huumorin minä tajuan hyvin.
        -
        Huomaa myös, että musa ei ole jankuttamista.
        Jokainen riimi on oma musansa.
        -
        Ja lopuksi, tiedät ihan hyvin mitä tarkoitan.
        Koskaan en minä toivo kenellekään portti-kieltoa.
        Enkä poistoja.
        Miksi sinä olet niin innokas?
        Tästä syystä yritän antaa sinulle lerppu-peukun.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Annahan yksikin jankuttamani aloitus.
        Oma aloitus, siis.
        Minä vastaan kyllä aina kysymyksiin, tai kommentoin kommentteja joissa nimmariani pyritään mollaamaan tai ivaaman(tosissaan)
        Huumorin minä tajuan hyvin.
        -
        Huomaa myös, että musa ei ole jankuttamista.
        Jokainen riimi on oma musansa.
        -
        Ja lopuksi, tiedät ihan hyvin mitä tarkoitan.
        Koskaan en minä toivo kenellekään portti-kieltoa.
        Enkä poistoja.
        Miksi sinä olet niin innokas?
        Tästä syystä yritän antaa sinulle lerppu-peukun.

        H.

        En minäkään toivo kenellekään porttikieltoa.
        Lähes jokainen kommenttisi on jankuttamista. Kopioit omia tyhjänpäiväisiä läksytyksiäsi ja jaat niitä joka toiseen ketjuun. (Läksyti, lärpäti. jankuti, läpläti)
        Ja muiden arvostelua. (mammaaa...nyt ne taaaas blogaa eikä kirjoita mun lirkunlärkyn musiikkiriimiketjuihini !!!)
        Siihen väsyy.
        ***
        Med vänlig hälsning/P


      • totta.tosiaan
        Paloma.se.co kirjoitti:

        En minäkään toivo kenellekään porttikieltoa.
        Lähes jokainen kommenttisi on jankuttamista. Kopioit omia tyhjänpäiväisiä läksytyksiäsi ja jaat niitä joka toiseen ketjuun. (Läksyti, lärpäti. jankuti, läpläti)
        Ja muiden arvostelua. (mammaaa...nyt ne taaaas blogaa eikä kirjoita mun lirkunlärkyn musiikkiriimiketjuihini !!!)
        Siihen väsyy.
        ***
        Med vänlig hälsning/P

        Aivan oikein sanottu Paloma. Juuri näin.


      • totta.tosiaan kirjoitti:

        Aivan oikein sanottu Paloma. Juuri näin.

        "totta.tosiaan"

        Jaa tollee.
        Vastaahan siis sinäkin tähän.
        Paloma ei kyennyt.

        "Annahan yksikin jankuttamani aloitus.
        Oma aloitus, siis.
        Minä vastaan kyllä aina kysymyksiin, tai kommentoin kommentteja joissa nimmariani pyritään mollaamaan tai ivaaman(tosissaan)
        Huumorin minä tajuan hyvin."
        -
        Huomioi etenkin toinen lause.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "totta.tosiaan"

        Jaa tollee.
        Vastaahan siis sinäkin tähän.
        Paloma ei kyennyt.

        "Annahan yksikin jankuttamani aloitus.
        Oma aloitus, siis.
        Minä vastaan kyllä aina kysymyksiin, tai kommentoin kommentteja joissa nimmariani pyritään mollaamaan tai ivaaman(tosissaan)
        Huumorin minä tajuan hyvin."
        -
        Huomioi etenkin toinen lause.

        H.

        En vastannut koska sinulla ei ole aloituksia.
        Jokainen musiikki/riimialoituksesi on samaa jankutusta ja käsittämätöntä itsekeskeistä löpinää josta ei ota eskokaan selvää.
        EOC


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        En vastannut koska sinulla ei ole aloituksia.
        Jokainen musiikki/riimialoituksesi on samaa jankutusta ja käsittämätöntä itsekeskeistä löpinää josta ei ota eskokaan selvää.
        EOC

        "Paloma.se.co"

        Lainaus:

        "Huomaa myös, että musa ei ole jankuttamista.
        Jokainen riimi on oma musansa."

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Lainaus:

        "Huomaa myös, että musa ei ole jankuttamista.
        Jokainen riimi on oma musansa."

        H.

        minusta ne kaikki kuulostavat saman toistolta
        sori.
        tees joku kunnon asia-aloitus, eikä vain lätinää, niin tulen varmasti kommentoimaan


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        minusta ne kaikki kuulostavat saman toistolta
        sori.
        tees joku kunnon asia-aloitus, eikä vain lätinää, niin tulen varmasti kommentoimaan

        "Paloma.se.co"

        Kaikki eivät ole musiikaalisia.
        Eivät tunteellisiakaan.
        Ovat lähinnä koviksia kallollaan.
        -
        Minä olen tehnyt aloituksia riittävästi toistaiseksi.
        Asiallisuus vaan kelpaa niin harvoille.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Kaikki eivät ole musiikaalisia.
        Eivät tunteellisiakaan.
        Ovat lähinnä koviksia kallollaan.
        -
        Minä olen tehnyt aloituksia riittävästi toistaiseksi.
        Asiallisuus vaan kelpaa niin harvoille.

        H.

        ...musikaalisia...

        H.


      • miiiaaauuuuu
        hunksz kirjoitti:

        ...musikaalisia...

        H.

        Meehän hunkki silitteleen kisujasi 😝😝😝😝😝😝


    • 045045

      Täällä pysyy listoilla päivästä päivään viinakeskustelu, terveys ja pärjääminen.

      Näiden sivujen tarkoitus on kai kerätä ihmisistä tietoa, sitähän tämä yhteiskunta haluaa.
      Yks aamu asiantuntija puhui tulevaisuuden terveydenhoidosta. Asiakkaista kerätään tietoa kaikin tavoin. Askelmittari (tosi on), verenpainemittari ym seuranta.
      Sitten ilmeisesti ratkaistaan hoidetaanko sinua vai onko sairaus oma syysi.

    • Palstalta taitaa olla poistaja/poistattaja tuhonnut muutaman kommentin taas.
      Olen pahoillani vuokseen.
      Epä-toivoista itkua tuhertaen on hän poisto-rukouksensa lähettänyt.
      Onhan tuskallista lopulta tunnustaa itselleen olleensa väärässä.
      Poistetut kommentit muistaen taitaa poistaja olla aika tuttu.

      H.

    • Saako viestejä poistettua ilmoittamalla ne vain poistoon? Eikö siihen tarvita jonkinlaista sääntöjen rikkomista myös? (Minä olen joskus yrittänyt poistattaa omia viestejäni jos niihin on lipsahtanut paha asiavirhe tai jos ne on täyttyneet kunnianloukkuksista, kuten Jenni Haukio-ketju, mutta on ollut melkein mahdotonta saada ylläpitoa reagoimaan) Onko täällä sitten joku taitavampi poistaja jolla on kuuma linja ylläpitoon, koska viestejä katoaa Aina silloin tällöin, hyvinkinnoipeast? Vai ottavatko he pois vain spämmit nopeasti?

      • PoisVaan

        Joskus on tuntunut, että jos joku valittaa jostain viestistä, niin se jopa lukematta poistetaan. Kirjoittakoon uudestaan...

        Viimeisin minulla oli, kun lähetin viestin, jossa liikennekysymys ja G.Mapsin kuva. Poistettiin. Just.
        Siitä epäilin, että Allersin koneissa on vikaa - poistavat sellaista mitä ei ole tarkoitettukaan poistaa..


      • PoisVaan kirjoitti:

        Joskus on tuntunut, että jos joku valittaa jostain viestistä, niin se jopa lukematta poistetaan. Kirjoittakoon uudestaan...

        Viimeisin minulla oli, kun lähetin viestin, jossa liikennekysymys ja G.Mapsin kuva. Poistettiin. Just.
        Siitä epäilin, että Allersin koneissa on vikaa - poistavat sellaista mitä ei ole tarkoitettukaan poistaa..

        Minä epäilen vahvasti että näin on. Ei nää meidän kirjoitukset heille ole mitenkään tärkeitä, mutta minun mielestäni sen verran voisi kunnioittaa käyttäjiä jotka nyt kuitenkin tuovat mainostuloja, että pitäisi olla hieman tarkempi mitä tekee ja mihin menee klikkailemaan.


      • hytinäx1

        Palomalle, eikö rekattu enää saa aina omat rekattuituna lähettämänsä viestit poistettua? Itsehän en ole rekkautunut ja joskus olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan ainakin oman viestini. Joskus aloitus on ollut niin sääntöjen vastainen että olen sen näin rekkautumattomanakin toivonut poistoon. En muista onko se toteutunut.


    • Hoksasinko

      Minunkin aloitus poistettiin viime viikolla, jotain tavallista ja laitoin linkin mukaan Hesarista.
      Kun luen tätä palstaa, voisiko vastaus olla juurikin se, että linkilliset viestit poistetaan?
      Aikaisemmin linkkejä on kyllä ollut, mutta olisiko sääntöjä muutettu.

      • PoisVaan

        Olen tutkaillut tänään linkillisiä viestejä, uusia ja vanhoja. Ei niissä näy poistoja. Jotain muuta hämärää on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe