Oletteko kuulleet autosta missä menee 2,5 vuoteen runko puhki?
Tai ensiasennusrengas räjähtää 3. päivänä? Eikä yksikään ensiasennusrengas pidä ilmoja vaan vähintään viikoittain pitää olla tarkistamassa ja lisäämässä.
Ja diesel-kulutuksen piti olla 3 liian luokkaa, mutta todellisuus nätisti ajaen on alimmillaan n.5,5 litraa. Ajolinjavakaus on aina ollut äärettömän huono ja auto vetelee sivuille exponentiaalisesti kiihtyen pahemmin kuin mikään aiempi kyytipeli ajamani 2'000'000km matkalla millään ohjausnivelten katsastuksesta pompauttaneilla välyksillä.
Niin, ja mistä takuu vastaa? Ei mistään! Olen vielä niin pieteetillä käyttänyt auton ylihinnoitelluissa määräaikaishuollossa ajallaan ja yrittänyt sitä pitää ettei taskuissa tms. olisi mitään valittamista.
Itse koen että minua on huijattu pahemman kerran. 👺Ostaessa pikkasen ajattelin että en kai tee tyhmää hankintaa - mutta eihän tämä kovin huono voi olla... Paskan marjat, paljon paskempi kuin mitä ikinä olisin arvannut. Kun tästä autosta tulee loppu, niin ei ikinä Kiaa eikä Delta-Autoa 😠
Huijatuksi tunnen itseni
18
424
Vastaukset
- Bora14
Ilmeisesti lääkkeiden vaikutus on lakannut, suosittelen vahvempia..
- NopsaanNyt
Kallonkutistajasi on selvästi ammattitaidoton. Vaihda pikaisesti toiseen enempien vahinkojen välttämiseksi.
- kehukehu
Mitää onks kiiaa noin hoono laatunen?
- Jomppelix
Valitettavasti on. Ja mainonta ja lupaukset ainakin omalle kohdalleni vaikuttavat paskapuhetta
- Maanantaikpl
Kokemus voi olla todellinen, vaikka ei ehkä tyypillinen.
- mtt264
Jaa että rungollinen Kia; mikä mallihan kyseessä?
- Jomppelix
Eikös kori ole samalla runkorakennetta?
- ohhohhh
Missä autossa on noin lyhtyt ruostesuojatakuu ???
- Jomppelix
Juu, pitkää takuuta mainostetaan. Ja kaikkea muuta miten palvelut yms. pelaa vaikka tien päälle jäädessä. Kaikesta selitettiin vastuista irti.
- HH_Enköping
Huuhaata kirjoittelet arvoisa satusetä! Kian koriin saat tossa mainitsemassasi ajassa vain itse poraamalla sen. "Ensiasennusrengas räjähtää".... Voi herran pieksut rouvan jalassa. Etkö todellakaan parempaa satua keksi?
- Jomppelix
Missä kohden valehtelen tai puhun pa**aa? Tämä on täysin tasan tarkkaan sattunut ja tilanteissa, kuten renkaan uuden renkaan räjähdyksen sattuessa puhtaalla sileällä asfaltilla, oli kyydissä myös muita henkilöitä.
Se ei sitten muuten riittänyt että ensiasennusrengas räjähti heti 3. käyttöpäivänään, sillä kaikki ensiasennusrekaat vuotivat käyttöikänsä ajan niin että vähintään viikottain piti paineet tarkistaa ja ilmaa lisätä. - HAHAHAlo
Trollolloo....
- Enottaistosissaan
Uskoisin jos toi olisi Tojo, mutta Kia tuskin on moinen murheenkryyni vaikka itäautohan sekin on.
- Jomppelix
En ikimaailmassa olisi uskonut minäkään että Kia olisi... :( No minulle ensimmäinen ja viimeinen... :( Ja maahantuojan, Delta-auton, yritän kiertää jatkossa kaukaa...
- Nimimerkiksi
Vain otettu lääke auttaa....
- KylmääTotuuttaTrollille
Mutta vain lääkärillä on oikeus määrätä lääkkeitä. Jos lääkäriin ei ole varaa, niin ei niitä lääkkeitäkään silloin ole, mitä ottaa.......
- EiEnääKuksmannia
Minäkin tunsin itseni huijatuksi. Audini vei 4l/1000km öljyä, eikä Kuksmannivalmistaja edes maininnut siitä etukäteen mitään!! Vasta silloin tajusin Kuksmannin huijanneen minua oikein olan takaa. Ei siis ikinä Kuksmannia enää!!
- Puc
Mulla on pihassa vajaat 140 ajettu dieseli Kia Magentis ja kone sökö. Ollut sellanen maanantai päivän yksilö ettei maha toista tästä maasta löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875