Miksi naiset ei suutele enää

Olen jäänyt kaipaamaan pitkiä helliä suudelmia, joita nuorena sain. Vaimoni "vain" pussaa. Nekään naiset, joita ennen avioliittoa tapailin, eivät "osanneet" suudella. Noh, makuasia tietysti.
Toinen on huulipunan käyttö. Ainakin minun katseeni kääntää, jos huulet ovat kirkkaan punaiset. Se tosin on nykyään harvinaista.
Olisi mukava tavata ns. PinUp- nainen, jonka kanssa voisi keskustella kahvin ääressä (ei kaljalla).

27

8548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiviitsiturhaansuudella

      Huuliherpes on nykyään liian yleinen ja hyvin tiedostettu. Vähentää kummasti halua suudella satunnaisia kumppaneita.

      • Juu. Eipä ole tullut kokeiltua, kun olen naimisissa.


      • Anonyymi
        SakariB kirjoitti:

        Juu. Eipä ole tullut kokeiltua, kun olen naimisissa.

        Sä hönö osaa edes pussata 😘🤑


    • puna_huulet

      Hei ap, harmittelen samaa mieheni kanssa. Pitkä, nautiskeleva, hellä, kiihkeä, intohimoinen suuteleminen olisi aivan parasta. Onneksi pitkästä aikaa sain taas kokea sitä, salasuhteessa.

      • hot.lips.kiss

        Se tunne juuri ennen suudelmaa, vähän ennenkuin huulet koskettavat toisiaan, tuntuu mahanpohjassa asti - aivan huikean upea ihana tunne, "perhosia vatsassa", siinä hetkessä kaikki ympäriltä katoaa, kun kaksi suuta on kohtaamassa toisensa.

        Kun löytää juuri sen oikean suutelijan, itselle hyvältä tuntuvan, jonka huulet ovat kuin luodut omille huulille, joka vastaa juuri oikein jokaiseen liikkeeseen, jonka huulet ovat sopivan pehmeät, ahnaat, kosteat, kieli taitava ja kiihkeä - kun kaikki osuu täydellisesti kohdalleen aika ja paikka katoavat ja suudelmaa voisi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa... Se tunne on taivaallinen, kiihottava, hekumallinen, jumalainen.

        Sen tunteen ja upean täydellisen kiihkon löydettyään on miltei mahdoton olla jatkamatta eteenpäin, rakastelemaan kiihkeän kiimaisesti :)


    • fghrtyuhj

      Punaiset huulet ja suutelu ei oikein sovi yhteen, koska huulipuna leviää. Jos nainen on laittanut punaista huulipuna ja ollaan lähdössä ulos ja mies haluaa alkaa suutelemaan, niin voi alkaa ärsyttämään. Koko meikki menee kerralla pilalle. Monikaan mies ei yhtään ymmärrä, paljonko meikkaamiseen menee aikaa ja vaivaa.

      Se miksi jotain ihmistä ei haluta suudella johtuu tästä ihmisestä itsestään. Onko parta, huono suutelija, huono hygienia vai mikä on syynä. Eikös kaikki kuitenkin pidä hyvistä suudelmista.

    • lovs

      Niimpä itse ihmettelen vaimoani jos joskus onnistun suutelemaan niin hän pyyhkii huulensa paidan hihaan ja tuntuu irvistävän että hyi helvetti------

    • ei-kiitos-aina

      Suutelen vain jos olen ihastunut tai rakastunut, pelkän panon kanssa en pussaile muuten kuin ehkä pienet alkulämmittelyt muualle kuin suulle. Eniten inhottaa sellaiset pussaajat jotka kuolaavat puoli naamaa ja työntävät kielen kurkkuun niin että meinaa yrjö lentää.

    • Suutelijanainen

      Suutelen vain vakikumppaniani, en tuntemattomia, en edes pussaa. Huuliherpes on tosiaan yleinen vaiva monella. itselläni ei ole ylä, eikä alapäässä. On testattu vasta-ainetesteillä.
      On hyvä muistaa, että yleinen klamydia tarttuu myös suutelun ja suuseksin välityksellä.
      Mitä syvempään suutelemiseen tulee, niin en juuri koskaan ole aloittajana. Pusuja voin pyytää mieheltäni yhtälailla kuin mies minultakin. Ihana tunne, kun kielisuudelmassa oma kieli koskettaa miehen kieltä ja hänen huulia. Jahka tässä alkaa tehdä mieli muutakin, kun muistelen menneitä.

      • Anonyymi

        Huuliherpes ei tartu, ellei ole aktiivivaiheessa. Kun on, niin harva edes sulloin alkaa pussailemaan, on niin ikävän tuntuinen ja voi levitä. Täytyy olla kyllä aika sekopää, jos lähtee pussailemaan se rakkula huulessa. Sellaisia hoitoja kannattaa välttää muutenkin, jotka eivät selvästi pidä huolta terveydestään ja hygieniastaan. Heroesrakkula on myös toisen helppo nähdä, turvotus alkaa heti ja jos rakkula puhkeaa, se on niin järkyttävän selvästi näkyvissä, ettei erehtymisen mahdollisuutta ole.

        Itselläni on herpes veressä ollut lapsuudesta saakka, usein puhkeaa kun ilmat kylmenevät ja on tullut jätettyä kaulahuivi pois.

        Puhkeamisen ensioireet tunnistaa kuumottavasta kutiamisesta, silloin vaan äkkiä apteekkiin, lääkevoide ei ole kallista ja auttaa heti:) Rakkulaa ei tule ollenkaan, jos heti hoitaa. Itse pidättäydyn pussailusta muutaman päivän oireiden jälkeen ihan mielelläni.


    • viisasaikuinenneuvoo1996

      Jotkut ovat allergisia meikeille, ja huulipunaa täytyy jatkuvasti pitää silmällä, ettei se leviä esim. hampaisiin. Huulipuna tuntuu myös tahmaiselta huulilla, joten siksi kaikki naiset eivät tykkää käyttää huulipunaa. Mediassa usein myös toitotetaan, kuinka miehet pitävät saunanraikkaista naisista. Ja mitä suutelemiseen tulee, ota asia puheeksi kumppanisi kanssa!

      Usein pitkässä parisuhteessa käy niin, että toisella, ellei jopa molemmilla osapuolilla alkaa seksihalut hiipua. Se on normaalia ja pikemminkin sääntö kuin poikkeus, koska parisuhteen seksi menee aina saman kaavan mukaan siellä tutussa ja turvallisessa parivuoteessa.

      Sen sijaan että alat pohtimaan eroa, ota ongelma puheeksi kumppanisi kanssa. Kerro, että pitäisit siitä jos seksiä olisi enemmän, mutta kun sinua ei vaan nyt huvita. Keskustelkaa, voisitteko tehdä jotain toisin ja jossain muualla kuin aina siellä samassa sängyssä.

      Kumppanin kehuminen, suuteleminen, halailu ja hyväily on myös tärkeää. Jos niitäkään ei koskaan tapahdu, ei ole mikään ihme jos ei seksikään enää ole mielessä.

      Piristystä petipuuhiin voisi tuoda myös rento yhteinen lomareissu, uudet seksikkäät alusasut tai hiustyylin muutos. Nykypäivänä ei ole myöskään mikään häpeä mennä yhdessä kumppanin kanssa käymään aikuisten lelukaupassa katselemassa tuotetarjontaa. Kannattaa myös tutustua uusiin seksiasentoihin!

      • Kiitos hyvistä neuvoista, mutta tässä ei ollut mitään uuttaa ja kokeilematonta. Rakkaus pitää meidät tiiviisti yhdessä ilman niitä suudelmiakin, mutta.......


    • nimbiiii

      Minulla taas on ollut suuteleminen siksi hankalaa, että tiedostan omat hajuni. Vaikka olen tehnyt kaikkeni suun puhtauden suhteen, pelkään että haisen pahalle. En uskalla siksi suudella.

    • Tämmötti

      Vaikea sanoa. Haisee suu itsellä tai toisella. Tai se herpes. Tai ei yksinkertaisesti tykkää suutelemisesta. Olen itse aina inhonnut suutelua, märkää ja pitkää varsinkin...yäk. Muuten tykkään seksistä ja suuseksistä.

    • Olisi mukava löytää neitonen, joka pitää suutelemisesta.

    • Anonyymi

      Edellisessä avioliitossa suuteleminen vain loppui, jo aika alussa. Ei kai kiinnostanut kumpaakaan, ainakaan minua, ei kyllä kiinnostanut missään vaiheessa, taisin avioitua väärän ihmisen kanssa. Ihan ihan alussa kyllä suudeltiin vaikka ei silloinkaan sen ihmeemmältä tuntunut. Nykyisen mieheni kanssa ei suuteleminen tunnu suinkaan olevan loppumaan päin, no, vielä ainakaan, en tiedä odotellaanko tässä nyt vain johonkin kuivaan vaiheeseen päätymistä väistämättä, jossa suuteleminen loppuu. Nykyinen mies on kyllä tuollainen romanttisluontoisempi ulkomaalainen, että ehkä sekin vaikuttaa, en tiedä. Laajaa kokemusta suomalaismiehistä pitkässä suhteessa ei ole.

    • Anonyymi

      Mutta sen verran sanottakoon, että jos miehellä tai naisella on suuria asenneongelmia suhteessa avioliittoonsa ja puolisoonsa, se varmasti vaikuttaa myös suuteluhalukkuuteen sen toisen osalta. Eikä se ole mitään kiristystä, vaan suutelu vaatii tiettyä mielentilaa ja ihastusta puolisoon onnistuakseen. En kyllä aloittajan tilanteeseen ota kantaa tässä, syy ongelmaan voi varmasti löytyä monesta kohdasta, myös siitä haluttomasta osapuolesta.

    • Minä suutelen ja tykkään siitä! Voin tulla suutelemaan sinuakin, jos sun vaimo ei tykkää huonoa. Mun miehen serkun vaimo ei tykännyt yhtään, kun kävin sen miehen "kimppuun" ja suutelin siltä oikein jalat alta, Oon muuten tosi hyvä siinä!

      • Pistä sähköpostia, niin tavataan. Sakari b jarvinen ja g maili. Tehdään oikein suutelu ennätys. Minäkin olen hyvä suutelemaan. En kuitenkaan ole keneltäkään jalkoja alta suudellut. Pitäisi varmaan opetella sekin. Sinähän voit opettaa mua.


      • Et sitten päässyt suutelemaan jalkoja altani. Nykyään etsi Twoosta suutelijaa. Sähköpostit eivät enää toimi.


      • Haluatko vielä kokeilla suutelua kanssani. Sähköpostilla sakari b jarvinen ja protonmail com voidaan sopia tapaamisesta


      • Anonyymi
        SakariB kirjoitti:

        Haluatko vielä kokeilla suutelua kanssani. Sähköpostilla sakari b jarvinen ja protonmail com voidaan sopia tapaamisesta

        Vidu mikä idiootti ime ikeniäs


    • Anonyymi

      Sitä ihmettelen kun suomalaisille naisille suutelu on kuin tervan juontia.sitten kun mies euroopasta kuten ite oon ,aluksi nihkeää ,mutta kun aloitan niin naisella menee jalat alta.Eikö suomalaiset naiset naiset saa kunnon suudelmia kotimaan miehiltä.

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


    • Anonyymi

      Sexilelut.
      Heikko.
      Arvaus.?

    • Anonyymi

      Kstso peilistä miltä hammas kalusto näyttää🤣

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe