Että oltais toisillemme salaisesti rakkaat? Olenko ymmärtänyt oikein vai väärin...?
Sitäkös J haluat?
75
2277
Vastaukset
- tämän.Jiiin.mielipide
Ei vaan avoimesti rakkaita.
- S_nainen
Sitä minä myös toivon..
- tämän.Jiiin.mielipide
S_nainen kirjoitti:
Sitä minä myös toivon..
Tarvis varmaan tehdä jotain asialle...
- Jiiiiimies
Aloittaja....sitä haluan....milloin teet eka siirron?
- miksi.et.itse
Miksi odotat aloitteen tekoa toiselta?
- kaipaansuatuujo
Juu, ei mulla ole mitään salattavaa sulta M-naiseni :)
- sivuhuom
Mistä sä ton Mnaisen keksit? Ap kertoo että on S.
- työpaikankomistus
no täällä M nainen, oletko sinä J mies?
- jjhhhgg
Ei vaan täällä on L-mies.
työpaikankomistus kirjoitti:
no täällä M nainen, oletko sinä J mies?
Sehän on hienoa, että olet löytänyt
jonkun "J-miehen".
Itse en harrasta TYÖPAIKKAROMANSSEJA,
enkä ole "löytänyt" ketään omalta alaltani.
- TykkääväJmies
Salaisesti, puolisalaisesti ja kokonaanjulkisesti. Kaikki käy jos olet se oikea nainen? Aloittaa voitais vaikka näin, kaverit->ystävät->rakkaat->rakastavaiset.
- Onko.Match
tunnusmerkkejä,pliide.
- tiedoksivaanettä
Onko.Match kirjoitti:
tunnusmerkkejä,pliide.
Ei ollut ap:ltä tämä kommentti.
- Lähdentähänmukaan
Pus. Suunnitelmasi kuulostaa hyvältä.
- VaimonaEn
Hyväksy ukkoni suhteiluja niin kauan kuin MEIDÄN avioliittolupaukset ovat voimassa....😈
En minäkään hyväksyisi.
Mistäpä päättelet, että aloittaja,
joka tuntuu suorastaan RAKASTAVAN KÄÄNTEISTÄ
SANAJÄRJESTYSTÄ, kaipaa juuri sinun miestäsi.
- Mitässillä
On väliä kun et kumminkaan ole se S enkä ole se J ja vaikka oltas niin kumpikaan ei tee tämän perusteella asian eteen mitään.
- tiedustelee_S
Kaikki on mahdollista.
- Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Kaikki on mahdollista.
Olisko mitään minkä vain oikea henkilö voisi tunnistaa?
- tiedustelee_S
Varmaan olisi jos kehtais laittaa. Ehkä suurin pelko on se että luulee tunnistavansa toisen, mutta meneekin harhaan ja se "oikea" naureskelee vain taustalla partaansa... ;)
Kohtaamisia ei enää juuri ole ja vähenee vaan, enkä oikeastaan koskaan saanut selvyyttä hänestä. Tunnistin todennäköisesti täälläkin väärin, olet ehkä oikeassa tai sitten...en tiedä.
Hyvää yötä. Zzz - Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Varmaan olisi jos kehtais laittaa. Ehkä suurin pelko on se että luulee tunnistavansa toisen, mutta meneekin harhaan ja se "oikea" naureskelee vain taustalla partaansa... ;)
Kohtaamisia ei enää juuri ole ja vähenee vaan, enkä oikeastaan koskaan saanut selvyyttä hänestä. Tunnistin todennäköisesti täälläkin väärin, olet ehkä oikeassa tai sitten...en tiedä.
Hyvää yötä. ZzzHah no tuskinpa naureskelee :D
Koska viimeks kohdannu?
Hyvää yötä. - tiedustelee_S
Mitässillä kirjoitti:
Hah no tuskinpa naureskelee :D
Koska viimeks kohdannu?
Hyvää yötä.Huomenta, tästä tulikin sairaspäivä, heräsin kuumeessa. Mutta vastaus kysymykseen on että en ole varma! ;D
- Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Huomenta, tästä tulikin sairaspäivä, heräsin kuumeessa. Mutta vastaus kysymykseen on että en ole varma! ;D
Aijaa :o onko tuo jokin tunniste? :o
- tiedustelee_S
Mitässillä kirjoitti:
Aijaa :o onko tuo jokin tunniste? :o
Se voi olla tunniste, jos se oli hän. Jos taas ei ollut, niin ei se silloin sitä ole. Sekavaa? ;-)
- Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Se voi olla tunniste, jos se oli hän. Jos taas ei ollut, niin ei se silloin sitä ole. Sekavaa? ;-)
Sekavaapa hyvinkin
- tiedustelee_S
Joskus on vaikea tunnistaa, saattaa johtua monesta seikasta.
Hyvää yötä, jos tässä nyt unta saa, kun on nenä niin tukossa. - Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Joskus on vaikea tunnistaa, saattaa johtua monesta seikasta.
Hyvää yötä, jos tässä nyt unta saa, kun on nenä niin tukossa.Näinhän se on. Aijaa, toivottavasti paranet pikasesti :)
tiedustelee_S kirjoitti:
Kaikki on mahdollista.
Miksi käytät käänteistä sanajärjestystä?
Miksi kirjoitat "tiedustelee_S"?
Mikset kirjoita S_tiedustelee.
Suomenkielessä ei ole käänteistä
sanajärjestystä.
- PunainenJ
Onko S mies vai nainen?
- tiedustelee_S
S nainen ja J mies
- Oletkoauto
Mercedes- Benz S-malli - sitten voisin ajaa...kerrohan sen erään etunimi.... Onko Lassi?
- sanohanrehdisti
tiedustelee_S kirjoitti:
S nainen ja J mies
Tikkurilastako s nainen olet
- saarasipulisaikkonen
Ketä se meinaa?
- Se_SE_Seko
Telepatiaa tuo ei ainakaan ollut. Pakkomielteeltä se enemmä vaikutti. Ummehtunut kuplasi eristää sinut freesistä ulkomaailmasta. se taitaa olla kuin faradin häkki. Vaikka kyllähän sinä saatanan sekopää häkkiin kuulutkin. Tahdonvastaiseen hoitoon, lepositeisiin ja mentaali lääkitykseen.
- vaiuusi
se aikaisemmin mennytkö
Kuka nyt mihinkin kuuluu.
Itselläni ei ole kokemusta SAIRAALAHOIDOSTA,
LEPOSITEISTÄ, PAKKOPAIDOISTA
sen paremmin kuin irtosuhteistakaan.
En ole "irtonumeroiden" ystävä,
vaan parisuhdekeskeinen ihminen.
- joseikelpaaäläitke
Itse telepatioit minut huonoimmaksi saastaksi, näin olen asian tulkinnut. Hyvää yötä.
En harrasta irto- enkä salasuhteita.
En ole koskaan harrastanut.
Keneltä lie aloitus;
ei ainakaan minulta.- Hyvä_Jussi
Lopeta jo Juha! Kiva et kerroit kaikki panosi tänne! Nyt voimme kaikki ihmetellä niitä
- Hyvä_Jussi
Kerros nyt Jussi ne niistä Jenneistä ja carinoista oleva rallatus tähän niin uusinkin uhri pääsee perille siitä millainen olet! Nimesi alle nyt rohkeasti vaan koko likainen halveeraava rallattelu
En ole Juha. Olen pitkässä parisuhteessa elävä nainen.
Enkä asu Länsi-Suomessa.
En myöskään halua, että minua sekoitetaan nimimerkkeihin
Juha_R-68 tai Mia_P-75, joilla tuntuisi olevan keskenään "sutinaa".
En ole kumpikaan heistä!- Hyvä_Jussi
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En ole Juha. Olen pitkässä parisuhteessa elävä nainen.
Enkä asu Länsi-Suomessa.
En myöskään halua, että minua sekoitetaan nimimerkkeihin
Juha_R-68 tai Mia_P-75, joilla tuntuisi olevan keskenään "sutinaa".
En ole kumpikaan heistä!Rallatteles nyt vaan Jussi se naima rilluttelusi niistä akoista, joilta tussua sait. Katsotaan kaikki yhdessä köntsät housuissa et tunnistaako uusin jonkun!
- toisenarvostaminen
Salasuhde on mielestäni useimmiten toista loukkaava ja vähättälevä. Jos toisesta tykkää niin pitää pystyä näyttämään välittämisensä myös muille. Seksisuhteetkin tyrmään oikeastaan sen vuoksi, että ne salataan muilta. Seksisuhde, joka on julkinen onkin mielestäni enempi parisuhde.
- YksinEiYksinäinen
Haluan julkisen seksisuhteen jossa ei paneskella/tapailla muita. Mutta ei asuta saman katon alla.
Pidetään hauskaa, tehdään asioita yhdessä.
Jos joskus tuntuu siltä että haluaa asua yhdessä, se on oltava molempien tahto.
Kuitenkin tällaisessa suhteessa luottamus on oltava 100%, ja asioista on puhuttava avoimesti.
Tällaista ajattelin, kun seksisuhdetta ehdotin.
Mutta tarkemmat yksityiskohdat jäi puhumatta.. Yksi on hyvä olla, eikö vaan?- minunmielestä
Tuo ei ole seksisuhde vaan parisuhde. Jos tehdään muutakin kuin sekstaillaan ts. vietetään aikaa yhdessä, ollaan toisten tukena jne.
- MuustaEmmeEnääNeuvottele
Ei ei ei.. J-mies ei. Minulla on enemmän sen suuntainen ajatus että sekä sinä että minä tapaillaan muitakin samalla. Sonä naiskentelet ne seksis jolatain horolta ja minä taasen hempeilen muutaman muunkin kanssa samalla ilman seksiä niin ollaan sujut ja tasois. Käyks?
Minä en kyllästy yhden miehen kouluttamiseen rehelliseksi ja yhden naisen mieheksi ja sinä et kyllästy puutteesees. Diili on hyvä!
Muusta diilistä emme enää tässä kohtaa edes neuvottele! Tmeput on nyt J temppuiltu! - MuustaEmmeEnääNeuvottele
Haluan useamman miehen! Sinä haluat useamman naisen niin tehdä tästä helppoa. Miksi teeskennellä muuta?
- ethalunnutmitään
MuustaEmmeEnääNeuvottele kirjoitti:
Haluan useamman miehen! Sinä haluat useamman naisen niin tehdä tästä helppoa. Miksi teeskennellä muuta?
En halua useampaa. Miksi olet mustasukkainen, kun pidän toisesta ja kirjoittelen hänelle joskus? Ei se tarkoita, että haluan useampaa jos katselen useampaa, ennen kuin sitoudun.
- Älävalehtele
ethalunnutmitään kirjoitti:
En halua useampaa. Miksi olet mustasukkainen, kun pidän toisesta ja kirjoittelen hänelle joskus? Ei se tarkoita, että haluan useampaa jos katselen useampaa, ennen kuin sitoudun.
Sinähän nait useampaa. Montako kuppaa on? Vai ihan tippuri?
- Hihhiiiin
Löytyykö 10 kakaraa ja AIDS ? Huorapukkien varustus
- Uskollisuus-pop
Hihhiiiin kirjoitti:
Löytyykö 10 kakaraa ja AIDS ? Huorapukkien varustus
Älä panomiestä ota. Haluatko olla jatkuvien pettämisien kestäjä! On huonolaatuisia miehiä ja hyvälaatuisia. Hän on huonolaatuinen.
- ethalunnutmitään
En nai. Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia. Saatan katsella useampaa samaan aikaan, enkä ole piiloitellut sitä. Se on virhe sinänsä.
- Vittu-mikä-huora
Naithan. Älä pikku pili jauha sillä shaibaa. Kadut puhuu sinun lorttoilusta
- Vittu-mikä-tautipesäke
En nai. Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia. Saatan katsella useampaa samaan aikaan, enkä ole piiloitellut sitä. Se on virhe sinänsä.
On muuten huono juttu ne satiset jotka siihen Tiinaan tartutit. Voi voi voi mies
- Pili-tulessa
Vittu-mikä-tautipesäke kirjoitti:
On muuten huono juttu ne satiset jotka siihen Tiinaan tartutit. Voi voi voi mies
Naksahtaa pili katki kun muuttuu homeisen vihriäksi ja karvojen seassa kuhisee kirvat. Pippelistä valluu harmaata tahmaista eritettä ja kuseminen polttaa. Kutisee ja kuumottaa koko pili
- HäntäAjattelin
Ja ehdotukseni lähti nimenomaan hänen kunniotuksestaan, jotta hän saa olla yksin.. Niinkuin haluaa.
- Tämähänon
Melkein pilalla tämä ketju kiitos yhden viestittäjän
- tiedustelee_S
Todellakin. Näinhän nää aina menee. Väärä paikka.
Ap on vaiennut ajat sitten, enkä jatka tässä enää. - Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Todellakin. Näinhän nää aina menee. Väärä paikka.
Ap on vaiennut ajat sitten, enkä jatka tässä enää.Harmillista. Olisin halunnu tietää enemmän koska nuo vitsit aiemmin osuivat :D
- tiedustelee_S
Mitässillä kirjoitti:
Harmillista. Olisin halunnu tietää enemmän koska nuo vitsit aiemmin osuivat :D
Jatketaan jossain muualla... ;)
Nyt täytyy mennä nukkumaan, huomenna on työpäivä. Zzz - Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Jatketaan jossain muualla... ;)
Nyt täytyy mennä nukkumaan, huomenna on työpäivä. ZzzJatketaan vaan mutta missä ja miten? :o
Hyvää yötä - tiedustelee_S
Mitässillä kirjoitti:
Jatketaan vaan mutta missä ja miten? :o
Hyvää yötäHuomenta. Jäin miettimään, oliko tunnisteissa jotain muutakin, mikä osui?
En kyllä täällä haluaisi enää jatkaa, mutta mutta... En tiedä, miten jatketaan vai jatketaanko? - mikstulitväliinhuutaa
Tää, oli m-naiselleni.
- Matkajatkuunääs
tiedustelee_S kirjoitti:
Huomenta. Jäin miettimään, oliko tunnisteissa jotain muutakin, mikä osui?
En kyllä täällä haluaisi enää jatkaa, mutta mutta... En tiedä, miten jatketaan vai jatketaanko?Jatketaan blogissa! t. Jyrki
- Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Huomenta. Jäin miettimään, oliko tunnisteissa jotain muutakin, mikä osui?
En kyllä täällä haluaisi enää jatkaa, mutta mutta... En tiedä, miten jatketaan vai jatketaanko?Mitäköhän niinku tarkotat? mä ny lähinnä mietin et toi parta ja harvenevat kohtaamiset on sellaset mitkä osu. Ja kirjaimet :)
Varmaa ainut vaihtoehto on tehä tunnistettavat nimimerkit tänne tässä ja sit sättäillä jos meinaa jatkaa. - tiedustelee_S
Mitässillä kirjoitti:
Mitäköhän niinku tarkotat? mä ny lähinnä mietin et toi parta ja harvenevat kohtaamiset on sellaset mitkä osu. Ja kirjaimet :)
Varmaa ainut vaihtoehto on tehä tunnistettavat nimimerkit tänne tässä ja sit sättäillä jos meinaa jatkaa.Tuli tunne, että ei tunneta sittenkään toisiamme ja se oikea naureskelee siihen partaansa edelleen taustalla... ;) (Terkkuja vaan.)
Mutta ei se mitään, näinhän täällä aina meille käy, käy, käy... Ehkä minunkin on aika kääntää uusi sivu ja jättää tämä palsta (ja hän) lopullisesti unohduksiin.
Noi sättihommat ei oikein innosta... Toivottavasti sua vielä lykästää rakkautesi kanssa!
Ps. Et varmaan asu paikkakunnalla Koo? - Mitässillä
tiedustelee_S kirjoitti:
Tuli tunne, että ei tunneta sittenkään toisiamme ja se oikea naureskelee siihen partaansa edelleen taustalla... ;) (Terkkuja vaan.)
Mutta ei se mitään, näinhän täällä aina meille käy, käy, käy... Ehkä minunkin on aika kääntää uusi sivu ja jättää tämä palsta (ja hän) lopullisesti unohduksiin.
Noi sättihommat ei oikein innosta... Toivottavasti sua vielä lykästää rakkautesi kanssa!
Ps. Et varmaan asu paikkakunnalla Koo?Vähän epäilin samaa. En asu.
- japerheelleterkut
tiedustelee_S kirjoitti:
Tuli tunne, että ei tunneta sittenkään toisiamme ja se oikea naureskelee siihen partaansa edelleen taustalla... ;) (Terkkuja vaan.)
Ps. Et varmaan asu paikkakunnalla Koo?Painu nyt Seija sieltä lässyttämästä vaikkapa sinne missä ei päivä paista
- Jherranavokki
Ap lopeta jo se vikittely jos olet hän ketä tarkoitan! Meidän suhteessa ei ole salaisuuksia! Tiedän sinut reppana!! Ja me nauretaan sinun sinisilmäisyydellesi! Tämä viesti menee keski-suomeen.
Sopisko teille että oltais kolmestaan salarakkaita siis että jos te olette varattuja niin voisitte olla mun kumpikin salassa, pääsis miestäkin testaamaan kun en oo vielä homoilua koittanu
- Tättärääää
Nyt narraat selvästi, et olis muutoin noin innokas.
Tättärääää kirjoitti:
Nyt narraat selvästi, et olis muutoin noin innokas.
No mutta eihän sitä tiedä asioista jos ei testaa
- J-mies
Mitä sinä haluat siruseni, poloseni?
- sivuS
Vain Hänet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892