kuljen bussilla töihin porvoo helsinki väliä.
käytän matkahuollon näyttölippua joka on n 360e kuussa (44 matkaa kk eli 22 pv) koska en jaksa venkslata aikataulujen kanssa ja kulkea vain yhden firman bussilla (onnibussin pysäkille pitkä matka, porvoon liikenne yleensä, mutta käytän myös savonlinjaa). eihän verottaja voi vaatia että käytän halvinta bussia eli siis valitsemaan kävelyn onnibussille ja maksamaan heillä kulkemisesta alle 100e kuussa? voinko siis laittaa matkakuluihin bussit 11 kuukautta x 360e?
onko muita porvoosta helsinkiin kulkevia minkä bussilipun hinnan laitatte verotusilmoitukseen?
matkakulut PORVOO HELSINKI
tiedustelija1111
3
2450
Vastaukset
- Veroilmoitusta
Voiko tuolla kortilla kulkea myös Helsingin paikallisliikenteessä? Itse ihmettelen samaa asia veroista...
- tosionf
Matkakulut laitetaan toteutuneen mukaan, siis todelliset kulut.
- halvimmanmukaan
Halvin matkustustapa on yleensä julkinen liikenne
Matkakulujesi määrään vaikuttavat kulkuneuvo, lippuhinnat ja työskentelyaika
https://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Matkakulut/Asunnon_ja_tyopaikan_valiset_matkat(31733)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965