Tuskin luet tätä palstaa. Mutta jos... laita vaiks 'moi' viesti. Tuntuu ettei ole minua ollenkaan, jos en ole sydämessäsi. Päätimme olla ystäviä, ehkä aliarvioin omaa tunnetta. Mutten uskalla sanoa sen kasvotusten. Ja ei saa...
Ikävä mun M-'ystävää'
17
790
Vastaukset
- Juuuuui16
Jos sulla on miesystävä niin soita sille. Numerohan sulla on.?💡😂
- SinunYstävä
On) En halua rasittaa.
- kerroihmeessälisää
Miksei saa?
- SinunYstävä
Oli kerran tehty päätös, että ollaan ystäviä ja ei enempää :((
- mulla_ikävä
m-miestä. :( missä olet)
- mtäällä
Mihinpäin kyselysi suomea menee?
- mulla_ikävä
mtäällä kirjoitti:
Mihinpäin kyselysi suomea menee?
tuonne pohjanmaalle.
- Mmies2
mulla_ikävä kirjoitti:
tuonne pohjanmaalle.
Pohjois-pohjanmaalleko?
- mtäällä
No höh, olis nyt ollut lähelle Turkua
- SinunYstävä
Hämeestä
Jos laitat "Moi :)" niin eiköhän vastauksena ole " "Moi :)"
- SinunYstävä
Joskus 'moi' tarkoittaa paljon enemmään ;)
SinunYstävä kirjoitti:
Joskus 'moi' tarkoittaa paljon enemmään ;)
Voi tarkoittaa paljon enemmän, mutta sillä on hyvä aloittaa keskustelu ja palauttaa katkenneet välit.
- SinunYstävä
Kiitos kannustusta! oot oikeassa. Yrityksiä oli, minä olen se joka aina aloitti. Sit se hiljensi, eikä laita mitään viikkoja. En kelpaa ehkä edes ystävänä. Tuskallista vain ymmärtää ettei voi mitään. Jollekulle vain ei kelpaa ei missään roolissa :( turha olis laittaa viesti taas suoraan. Tämä oli viesti avaruuteen!
- SinunMYstävä
Lahestako? Moi sit
- SinunYstävä
Moi!!! ! Miks tänne laitoit? odotin whatsappissa. mut silti iiiiso kiiiiitos. Nyt on parempi mieli)
- SinunYstävä
Ootko sä SÄ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530