Tuskin luet tätä palstaa. Mutta jos... laita vaiks 'moi' viesti. Tuntuu ettei ole minua ollenkaan, jos en ole sydämessäsi. Päätimme olla ystäviä, ehkä aliarvioin omaa tunnetta. Mutten uskalla sanoa sen kasvotusten. Ja ei saa...
Ikävä mun M-'ystävää'
17
790
Vastaukset
- Juuuuui16
Jos sulla on miesystävä niin soita sille. Numerohan sulla on.?💡😂
- SinunYstävä
On) En halua rasittaa.
- kerroihmeessälisää
Miksei saa?
- SinunYstävä
Oli kerran tehty päätös, että ollaan ystäviä ja ei enempää :((
- mulla_ikävä
m-miestä. :( missä olet)
- mtäällä
Mihinpäin kyselysi suomea menee?
- mulla_ikävä
mtäällä kirjoitti:
Mihinpäin kyselysi suomea menee?
tuonne pohjanmaalle.
- Mmies2
mulla_ikävä kirjoitti:
tuonne pohjanmaalle.
Pohjois-pohjanmaalleko?
- mtäällä
No höh, olis nyt ollut lähelle Turkua
- SinunYstävä
Hämeestä
Jos laitat "Moi :)" niin eiköhän vastauksena ole " "Moi :)"
- SinunYstävä
Joskus 'moi' tarkoittaa paljon enemmään ;)
SinunYstävä kirjoitti:
Joskus 'moi' tarkoittaa paljon enemmään ;)
Voi tarkoittaa paljon enemmän, mutta sillä on hyvä aloittaa keskustelu ja palauttaa katkenneet välit.
- SinunYstävä
Kiitos kannustusta! oot oikeassa. Yrityksiä oli, minä olen se joka aina aloitti. Sit se hiljensi, eikä laita mitään viikkoja. En kelpaa ehkä edes ystävänä. Tuskallista vain ymmärtää ettei voi mitään. Jollekulle vain ei kelpaa ei missään roolissa :( turha olis laittaa viesti taas suoraan. Tämä oli viesti avaruuteen!
- SinunMYstävä
Lahestako? Moi sit
- SinunYstävä
Moi!!! ! Miks tänne laitoit? odotin whatsappissa. mut silti iiiiso kiiiiitos. Nyt on parempi mieli)
- SinunYstävä
Ootko sä SÄ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372