Tuskin luet tätä palstaa. Mutta jos... laita vaiks 'moi' viesti. Tuntuu ettei ole minua ollenkaan, jos en ole sydämessäsi. Päätimme olla ystäviä, ehkä aliarvioin omaa tunnetta. Mutten uskalla sanoa sen kasvotusten. Ja ei saa...
Ikävä mun M-'ystävää'
17
764
Vastaukset
- Juuuuui16
Jos sulla on miesystävä niin soita sille. Numerohan sulla on.?💡😂
- SinunYstävä
On) En halua rasittaa.
- kerroihmeessälisää
Miksei saa?
- SinunYstävä
Oli kerran tehty päätös, että ollaan ystäviä ja ei enempää :((
- mulla_ikävä
m-miestä. :( missä olet)
- mtäällä
Mihinpäin kyselysi suomea menee?
- mulla_ikävä
mtäällä kirjoitti:
Mihinpäin kyselysi suomea menee?
tuonne pohjanmaalle.
- Mmies2
mulla_ikävä kirjoitti:
tuonne pohjanmaalle.
Pohjois-pohjanmaalleko?
- mtäällä
No höh, olis nyt ollut lähelle Turkua
- SinunYstävä
Hämeestä
Jos laitat "Moi :)" niin eiköhän vastauksena ole " "Moi :)"
- SinunYstävä
Joskus 'moi' tarkoittaa paljon enemmään ;)
SinunYstävä kirjoitti:
Joskus 'moi' tarkoittaa paljon enemmään ;)
Voi tarkoittaa paljon enemmän, mutta sillä on hyvä aloittaa keskustelu ja palauttaa katkenneet välit.
- SinunYstävä
Kiitos kannustusta! oot oikeassa. Yrityksiä oli, minä olen se joka aina aloitti. Sit se hiljensi, eikä laita mitään viikkoja. En kelpaa ehkä edes ystävänä. Tuskallista vain ymmärtää ettei voi mitään. Jollekulle vain ei kelpaa ei missään roolissa :( turha olis laittaa viesti taas suoraan. Tämä oli viesti avaruuteen!
- SinunMYstävä
Lahestako? Moi sit
- SinunYstävä
Moi!!! ! Miks tänne laitoit? odotin whatsappissa. mut silti iiiiso kiiiiitos. Nyt on parempi mieli)
- SinunYstävä
Ootko sä SÄ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398