Mulla on todettu vaikka mitä allergioita, eläimistä allerginen olen ainakin kissalle, koiralle ja hevoselle. Mikä ois hyvä lemmikki allergiselle? Onko olemassa allergisoimatonta seurallista eläintä?
Näitä ominaisuuksia toivon lemmikiltä:
•Suht seurallinen mutta viihtyy yksin, (ja yhteistyöhaluinen)
• Hiljainen ja sellanen ettei tuhoa paikkoja (Asun aika tilavassa kerrostaloyksiössä)
Moni matelija ainakin tarvitsee ruuakseen jotain matoja ja eläviä hyönteisiä mitkä yököttää minua, en mielellään sellasia syöttäisi... Matelijat ei minuun muutenkaan kovin hyvin nappaa...
Kilpikonnaa olen miettinyt, mutta en tiedä tarvitsevatko ne heinää? Maakilpikonnat tietääkseni ainakin, entäs muut? Heinällekkin (timoteille), olen allerginen. Enkä ole aivan varma kilpikonnien seurallisuudesta.. Ei tarvi olla kauheen seurallinen, mutta olisi kiva sellanen eläin jonka kans vois seurustella ja tehdä kaikkea kivaa.
Tiedän että vaihtoehdot on aika vähissä. Allergia karsii monia ihania lemmikkeja pois valitettavasti.. Olen miettinyt myös sitä että ellei sopivaa lajia löydy, täytyy kai sitten tyytyä olemaan ilman lemmikkiä koko loppuikä. Sen tiedän etten halua vääränlaista lemmikkiä joka menisi heti kiertoon kun kiinnostus menee.. Vaan nimenomaan, (jos sellasta lajia enää on) kiinnostava eläin.
Kiva ja seurallinen lemmikki allergiselle?
Klaudia98
1
121
Vastaukset
- Klaudia98
Olen tullut siihen tulokseen, etten hanki mitään lemmikkiä.. Tällä hetkellä ei ainakaan ole sen aika..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380