Voisitko ottaa muutkin huomioon kun käyt salilla pesemättömänä ja sama asu viikosta toiseen,voisit edes kerran kuukaudessa pestä sen..Ja jos teet ruokaa niin mietin hygienian tasoa..Aikuiset ihmiset voisi ottaa muutkin huomioon sosiaalisissa tiloissa..kotona voi haista siltä itseltään jos haluaa..Kiitos!!
salin käyttäjät
otamuuthuomioon
3
341
Vastaukset
- otamuuthuomioon
Itse teen aina salilla ruokaa... ja muut ei ymmärrä..jos hean vettä vessanpytystä.. Vessa sisällä, on minusta muutenkin epähygieninen... todella pesen aina kädet ennekuin otan vettä pöntstä, mietin htgirnintan taroa. Salilla kokkaan aina naisten pukuhuoneessa.. olen mies.. ja eivät laske sinne.. outoa toimintaa..
- tyhjätynnyri
Mene takaisin kouluun ja opettele kirjoittamaan.Tule sitten takaisin kun ymmärrät tästä maailmanmenosta jotain.
- otamuuthuomioon
No, Kahva on Jouni Hyttinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385