Päänahassa finnejä

Atomi

Tietääkö joku mistä johtuu kun päänahkaan tulee aina finnejä muttei muualle? vaikka pesen hiukset joka päivä... eikä ole hilsettä ja muuten hyvät hiukset!mikä avuksi?

3

4373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scarlet

Hiuksia ei tulisi pestä joka päivä. Päänahka kuivuu liikaa.
      Anna päänahan välillä saada rasvaakin. (siis kehon omaa luonnollista rasvaa)

• sanat

Minullakin on päässä finnejä ja hiukset on lyhyet,enkä pese kuin pari kertaa viikossa. Naamassa on kans millon enemmän ja millon vähemmän finnejä. Kasvot pesen aamuin illoin. Ja Ikää on 29 vuotta miehellä,niin ei luulisi mikään teini olevan enään.

• tästä on ollut apua

parikin tuntemaani ihmistä on saanut avun rosmariini-öljystä sekoitettuna mietoon shampooseen (Linna-shampoo ei muuten kuulemma ole mieto, vaikka niin kuvittelisi!). Eli haet luontaistuotekaupasta eteeristä rosmariiniöljyä ja lisäät 1-2 tippaa pestessäsi shampooseen. Voit lisätä tippoja myös shampoopulloon, mutta älä kerralla koko eteeristä pulloa -
      kuinkahan monta pesukertaa yhdestä shampoopurkista tulisi, olisikohan 30-50 tippaa sopiva määrä.
      Kun päänahka on rauhoittanut, käytä tarpeen vaatiessa tai silloin tällöin.
      Näillä tyypeillä oli kyllä jotain ruven tapaisia päänahassa, mutta voipa tuota finneihinkin kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe