Tietääkö joku mistä johtuu kun päänahkaan tulee aina finnejä muttei muualle? vaikka pesen hiukset joka päivä... eikä ole hilsettä ja muuten hyvät hiukset!mikä avuksi?
Päänahassa finnejä
3
4373
Vastaukset
- Scarlet
Hiuksia ei tulisi pestä joka päivä. Päänahka kuivuu liikaa.
Anna päänahan välillä saada rasvaakin. (siis kehon omaa luonnollista rasvaa) - sanat
Minullakin on päässä finnejä ja hiukset on lyhyet,enkä pese kuin pari kertaa viikossa. Naamassa on kans millon enemmän ja millon vähemmän finnejä. Kasvot pesen aamuin illoin. Ja Ikää on 29 vuotta miehellä,niin ei luulisi mikään teini olevan enään.
- tästä on ollut apua
parikin tuntemaani ihmistä on saanut avun rosmariini-öljystä sekoitettuna mietoon shampooseen (Linna-shampoo ei muuten kuulemma ole mieto, vaikka niin kuvittelisi!). Eli haet luontaistuotekaupasta eteeristä rosmariiniöljyä ja lisäät 1-2 tippaa pestessäsi shampooseen. Voit lisätä tippoja myös shampoopulloon, mutta älä kerralla koko eteeristä pulloa -
kuinkahan monta pesukertaa yhdestä shampoopurkista tulisi, olisikohan 30-50 tippaa sopiva määrä.
Kun päänahka on rauhoittanut, käytä tarpeen vaatiessa tai silloin tällöin.
Näillä tyypeillä oli kyllä jotain ruven tapaisia päänahassa, mutta voipa tuota finneihinkin kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351