Alkaa kyllästyttämään rikosten "jatkuva" peitteen sarjassa. Viimeisin oli Charityn Ferrari-varkaus, jota Moira peitti poliiseilta lampaiden avulla.
P.S. Pysytään aiheessa...
Rikosten peittelyä
11
262
Vastaukset
- dipfk4
Trump on hyvä presidentti, antakaa nyt miehelle edes mahollisuus!
- dkjfdsjk
Minusta Charitylle sopi paremmin se lyhyt tukka, joka hänellä oli n. 10-15 vuotta sitten.
- Oudoksunlampaita
Kenenköhän ne lampaat oli, kun ei kenelläkään kyläläisellä ainakaan lampaita pitäisi olla.
- jooviissinnäinkaioli
Butlerin farmilla on kai lampaita,kun sillon ku bartons tuli kylään niin dinglet varasti sieltä lampaita ja keritsi ne.
- Pysyinköhän.aiheessa
Doug on halpamainen mies, kun pelotteli Finniä.Kummitteli majatalossa Valeriena?Charity on kyllä kova mimmi kun edes hytise hellepaidassa, kun tuulee niin, että tukka on nurinpäin päässä ja muilla on takkien vetoketjut vedetty tiukasti kiinni.
- jooppijelisjjåå
Charity on muija mun miälee
Emmerdalessa on paljon väkeä, joilla ei ole puhtaat jauhot pussissaan.
Heidän suurin pelkonsa on, salaisuuksiensa paljastuminen ja rikoksistaan ja vääryyksistään kiinni jääminen, niistä vastuunottaminen.Toistamiseen aina joku todellakin hermostuneena peittelee jotain.He tarvitsevat usein muidenkin tukea tekojensa salailemiseen.Apukieroilijoitakin aina löytyy.Näin yhden sotkuihin sekaantuu joskus useampia henkilöitä.Eikä ole mitään rajaa, mitä kaikkea tehdään, ettei vaan jäätäisi kiinni.Uhkaillaan, kiristetään ja painostetaan.Jopa pikkulapsi April on oppinut salailemaan asioita, peitteli totuutta, eikä kertonut reilusti miten mustelmat on tulleet.- ldkfjlsdkfj
Salailu on Emerin ykkösjuonikuvioita, eikä pelkästään rikosten salailu, vaan sairauksien, rahavaikeuksien, seurustelujen jne. Todella ärsyttävää, että salailu on niin monessa eri juonikuviossa niitä ensimmäisiä reaktioita. Tylsää.
Rikosten salailu on luku sinänsä, ja rikosten määrä myös: en muista varmaan puoliakaan niistä rikosten ja salailujen vyyhdeistä, joita kylässä pyörii. Tänään, kun Charity alkoi Rossin läsnäollessa vihjailla Victorialle Robertin ampumisesta, olin ensin ulalla, että mistä on kysymys. Mutta sitten muistelin, että eikös Ross jossain vaiheessa ampui Robertia. - EiunohdetaKoskaan
ldkfjlsdkfj kirjoitti:
Salailu on Emerin ykkösjuonikuvioita, eikä pelkästään rikosten salailu, vaan sairauksien, rahavaikeuksien, seurustelujen jne. Todella ärsyttävää, että salailu on niin monessa eri juonikuviossa niitä ensimmäisiä reaktioita. Tylsää.
Rikosten salailu on luku sinänsä, ja rikosten määrä myös: en muista varmaan puoliakaan niistä rikosten ja salailujen vyyhdeistä, joita kylässä pyörii. Tänään, kun Charity alkoi Rossin läsnäollessa vihjailla Victorialle Robertin ampumisesta, olin ensin ulalla, että mistä on kysymys. Mutta sitten muistelin, että eikös Ross jossain vaiheessa ampui Robertia.Andyn yllyttämä Ross ampui Robertia suoraan sydämen seutuun kylmäverisesti murha tarkoituksessa ja asiasta tietää usea henkilö. Andy yritti tappaa motocross reissulla Peten mutta pelasti viime hetkellä vedestä.
- Jebpa
Charityn pätee vanha sanalasku: kerran roisto, aina roisto.
- Henrikkson
Ja pitkät hiukset totta vie pukevat Charityä paljon paremmin kuin ne lyhyet, jotka ei sopinu ollenkaan. Tosin joku joku niitäkin kehui, joten makuja on monenlaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734