Onko Juuasta poistettu terveyskeskus tai ollaanko poistamassa, kun katselin ko.paikan asuntoja lähin terv.keskus oli Lieksassa ?
Ja jos on poistettu onko se tämän nykyhallituksen aikaansaanoksia vai kenen ?
Juuan terveyskeskus
lieksaveiKolin
4
327
Vastaukset
- Kuntalainen_Sote
Ei ole poistettu eikä poisteta. Siun Sote on vuokrannut koko terveysaseman ja jatkaa toimintaa normaalisti
- lieksaveiKolin
Ai jaa no miksihän tuolla, etuovi.com annetaan virheellistä tietoa. Kiitos vastauksesta.
- qght
juuka rikastui jäärakentamisella niin paljon että eihän ny terveyskeksusta pois viedä,tosin tiet sinne on niin huonossa kunnossa että hyvä kun autolla pääsee,mahtaa ambulanssikuskeja ketuttaa.
- karajokkee
Ei ketuta ambulanssikuskeja, juukassa kaikki veisaa karajokkee, ambulanssissakin on karajokke laitteet, kaikki veisaa karajokkee niinku mehto soitimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329