Menkää ihmeessä messuille veturitorille tänään! Paljon avoinna olevia työpaikkoja Pieksämäellä. Esim. Pasastar, henkiöstövuokrausfirma ja jokin Yritysmyynti firma ym. ym. !! Yllätytte siitä kuinka paljon työpaikkoja täällä Pmäellä onkaan odottamassa paikkakunnalle muuttajille.
Vapaita työpaikkoja !!!
16
337
Vastaukset
Melekkeen arvvoon jotta minkälaesija töetä siellä tarjottaan:D Eekö lie enimmäksseen puhelimmyöntijä sum muuta vasttoovvoo:D:D Aennae jottii puhelimmyöjät kuulosttaavat semmosilta jotta oovvat jootunneet siihen työhön puolväkisellä:D:D Lukkee lopottaavat sen myöntipuhheesakkii josttae paperista, jottei vua mittää jiä sanomata:DXD
- TehtyOnNähtyOn
Myy parin euron sukkia provisiopalkalla.
- sivukulut
Super kannattavaa myyntiä myyjille, ja Super kannattavaa yritykselle.
Taitaa kuitenkin henkilökunta kulut olla enemmän kun tulot.
- Mitä_Te_Valitatte
Oli puhelinmyyntihommia, oli pilipalihommia, oli lumenluontihommia, oli hilavitkuttimen vitkutushommia, oli tyhjäntoimittajan hommia, oli kylmän ilman kuumennushommia, oli kuuman ilman viilennyshommia, oli poskensoittohommia, oli suunsoittohommia, oli hommia ilman palkkaa ja hommia joista ei makseta käypää korvausta ja hommia joista maksettiin 1€ päivässä.
- ankeethommat
Suunsoittohommat, poskensoittohommat ja tyhjäntoimittajan hommat ovat ainoita pmäkeläisille soveltuvia hommia.
- yötyömyösyö
Muru on niin ihana,että olen sanonu, että naimisiin mennään.
- kivaollatöissä
Niiiin... ihanaa työpaikka romanssia...nammm......
- edsl
Ei pmäellä pääse huonosti koulutettu kuin puhelinmyyjäksi. Ja sekin vaan, jos supliikin puolesta onnistuu myymään jotain. Moni ei onnistu.
- veronmaksajanosa
Joroisiin suojatyöpaikkaan pääsee.
- samaasukua
Pitää olla sponsori maaseutuvirastosta niin onnistuuhan se.
- foortillapiäsöö
Pittää ostoo velax aato.
- velatonomistaja
Jos ei ole varaa ostaa käteisellä autoa noin on luuseri ja suuri sellainen ja omaa asuntoa jos ei saa edes lainalla hankittua niin kyllä se työ ja työpaikka on ajanhukkaa!
- mikäonmikä
Pieksämäellä paljon työttömiä, puhelinmyyntipaikkoja on koko sakille.
???????- 6-7
Se joka on kerran kokeillut paikkaa ei enää toisten mene!
- toinenvuosijoalalla
Jos pääset myymään muutakin kuin lehtiä niin kyllä pääsee leiville. Sähkösopimuksia, vakuutukset minä myyn ja tienaan ihan sopivasti. Saa istua villasukat jalassa . Kroppa lepää,mutta henkisesti pitää olla skarppina. Miellyttävä ääni plussaa. Äänestä pitää kuultaa ystävällisyys.
- Muut_Rikastuu_Työlläsi
Aaahh..!
Miten ihanaa päästä matalapalkkatyöhön toisten orjaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807