Palautin uutena rikkoutuneen lelun Lidlin myymälään. Se lähti huoltokorjaukseen ja uusi tai korjattu luvattiin toimittaa kotiin.
Meni viikkoja eikä kuulunut mitään. Soitin LIDLin asiakaspalveluun ja sieltä pahoiteltiin "tietokatkosta." Tuotetta ei korjattu eikä uutta ollut saatavilla. Tarjosivat LAHJAKORTTIA korvauksena ja kieltäydyin ehdottomasti, koska kyseessä on sellaisen kaupan purku, jonka olin rahalla maksanut.
Siihen sanottiin, että sitten pitää mennä käymään kyseisessä myymälässä, koska he eivät voi muuten antaa rahoja. Sanoin siihen, että sinne on kyllä matkaa eli matkakulut pitää maksaa. Asiakaspalvelija ei oikein tiennyt mitä sanoa ja ihmettelin miksi 18 €:n takia pitäisi ajella moinen matka!
Sitten yht'äkkiä rahojen saaminen olikin mahdollista tilinumeroa vastaan. Anoin tilinumeroni ja odottelen rahoja. 🙂
LIDL siis yrittää saada ihmiset ottamaan lahjakortin, joka käy vain LIDLiin. Näin hyvityksestä jää osa LIDLiin. Kuitenkin varalta on tuo oikea rahojen palauttamiskäytäntö.
Olkaa tarkkana LIDLin kanssa! Hajosi toinenkin LIDListä ostettu lelu ihan uutena ja siitäkin sain rahat takaisin. LIDLin lelut ovat halpoja ja vaikuttavat ihan normaalilaatuisilta, mutta jostain syystä hajoavat heti ensi minuuteilla.
Huom! LIDL ja takuupalautukset
2
4610
Vastaukset
- Hajonneet_toimistot
Ostinpa kerran Lidlistä kolmen lyijytäytekynän paketin merkkiä "United office". Jokainen kynä rikkoutui yhden viikon kuluessa käyttöönotosta! En vaivautunut palauttamaan, paketin hinta kun oli kolmen euron luokkaa, mutta tuo "United office" paukahti iankaikkiseen ostoboikottiin, samaten muut Lidlin kirjoitus- ja piirustelutarvikkeet, mukaanluettuina paperit.
- wedfvc
Itse olen ostanut samanmerkkisen pakkauksen kuulakärkikyniä. Ne ovat toimineet hyvin.
Lyijytäytekyniä tai yleensäkään lyijyniä en ole vuosiin käyttänyt. Silloin kun vielä käytin lyijytäytekyniä, olivat ne merkistä riippumatta ..skaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951812
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2421764- 911383
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!681063Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9934- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38928- 46882
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika38868