Huom! LIDL ja takuupalautukset

LIDLin_asiakas

Palautin uutena rikkoutuneen lelun Lidlin myymälään. Se lähti huoltokorjaukseen ja uusi tai korjattu luvattiin toimittaa kotiin.

Meni viikkoja eikä kuulunut mitään. Soitin LIDLin asiakaspalveluun ja sieltä pahoiteltiin "tietokatkosta." Tuotetta ei korjattu eikä uutta ollut saatavilla. Tarjosivat LAHJAKORTTIA korvauksena ja kieltäydyin ehdottomasti, koska kyseessä on sellaisen kaupan purku, jonka olin rahalla maksanut.

Siihen sanottiin, että sitten pitää mennä käymään kyseisessä myymälässä, koska he eivät voi muuten antaa rahoja. Sanoin siihen, että sinne on kyllä matkaa eli matkakulut pitää maksaa. Asiakaspalvelija ei oikein tiennyt mitä sanoa ja ihmettelin miksi 18 €:n takia pitäisi ajella moinen matka!

Sitten yht'äkkiä rahojen saaminen olikin mahdollista tilinumeroa vastaan. Anoin tilinumeroni ja odottelen rahoja. 🙂

LIDL siis yrittää saada ihmiset ottamaan lahjakortin, joka käy vain LIDLiin. Näin hyvityksestä jää osa LIDLiin. Kuitenkin varalta on tuo oikea rahojen palauttamiskäytäntö.

Olkaa tarkkana LIDLin kanssa! Hajosi toinenkin LIDListä ostettu lelu ihan uutena ja siitäkin sain rahat takaisin. LIDLin lelut ovat halpoja ja vaikuttavat ihan normaalilaatuisilta, mutta jostain syystä hajoavat heti ensi minuuteilla.

2

4529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hajonneet_toimistot

Ostinpa kerran Lidlistä kolmen lyijytäytekynän paketin merkkiä "United office". Jokainen kynä rikkoutui yhden viikon kuluessa käyttöönotosta! En vaivautunut palauttamaan, paketin hinta kun oli kolmen euron luokkaa, mutta tuo "United office" paukahti iankaikkiseen ostoboikottiin, samaten muut Lidlin kirjoitus- ja piirustelutarvikkeet, mukaanluettuina paperit.

• wedfvc

Itse olen ostanut samanmerkkisen pakkauksen kuulakärkikyniä. Ne ovat toimineet hyvin.

Lyijytäytekyniä tai yleensäkään lyijyniä en ole vuosiin käyttänyt. Silloin kun vielä käytin lyijytäytekyniä, olivat ne merkistä riippumatta ..skaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe