Haluan että alistat, nöyryytät, piiskaat, laitat ulvomaan kun työnnät paksua tavaraa mun peppuun, läimit, tukistat, laitat matelemaan sun jaloissa, annat peräruiskeen ja ison tapin reikään tulpaks että ehdit laittaa mulle vaipan..sitten rankaiset siitä kun on tavarat vaipassa..tai vahdit vierestä kun istun pöntöllä tai sankolla, otat tulppaa pyllystä pois ja työnnätkin sen taas kohta takasin..
Siinä varmaan hämärimmät fantasiat, ei oo vaan ketään tullu vastaan kelle ehdottaa noiden toteutusta :D
Nainen tahtoo naisen alistamaksi
7
497
Vastaukset 7
- Mies20vv
Herttinen ku rupes ajatus kiihottamaan olen tosiaan vaan mies niin et ole varmaan kiinnostunut :(
- Narttuna
Eihän se miehenkään toteuttamana mahdottomuus olis, jostain syystä naisista silti enemmän fantasioin..
- Mies20vv
No voishan sitä koittaa toteuttaa kummankin kanssa ;) tai mikä parhainta jos saisin vielä jonkun naisen minun mukaani
- Makemecry
Tämä on kyllä ihan paras fantasia. Se on niin lähellä omaani. Tahtoisin juurikin olla tuo alistuja. Olen nainen, joka on fantasioinut tällaista aina!
- AlistujaN
Sama fantasia täällä! Mieluummin tuo alistettavana olija..
- hmyhjmyj
Muuten ihan normi fantasia mutta toi peräruiske osuus nöyrryttäisi subin tehokkaasti. Siinä lähtisi intimiteettisuojan mukana turha häveliäisyys, pylly olisi puhdas penetrointia varten, subi olisi lämmitelty hyvin leikkejä varten, siinä pitäisi vain olla täydellinen luottamus toiseen että voisi nauttia täysin rinnon nöyryytyksestä ja alistumisesta.
Suurin osa molemmista sukupuolista tuntuu olevan alistuvia ja etenkin naisissa alistajia on vähän, joten ei taida heti tulla vastaan, ellet hae maksullisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 98994
- 52994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21842- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔46717- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24634Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 41600
- 19596
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok117518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10508- 47505
- 25502