Nainen tahtoo naisen alistamaksi

Narttuna

Haluan että alistat, nöyryytät, piiskaat, laitat ulvomaan kun työnnät paksua tavaraa mun peppuun, läimit, tukistat, laitat matelemaan sun jaloissa, annat peräruiskeen ja ison tapin reikään tulpaks että ehdit laittaa mulle vaipan..sitten rankaiset siitä kun on tavarat vaipassa..tai vahdit vierestä kun istun pöntöllä tai sankolla, otat tulppaa pyllystä pois ja työnnätkin sen taas kohta takasin..
Siinä varmaan hämärimmät fantasiat, ei oo vaan ketään tullu vastaan kelle ehdottaa noiden toteutusta :D

7

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies20vv

Herttinen ku rupes ajatus kiihottamaan olen tosiaan vaan mies niin et ole varmaan kiinnostunut :(

• Narttuna

Eihän se miehenkään toteuttamana mahdottomuus olis, jostain syystä naisista silti enemmän fantasioin..

• Mies20vv

No voishan sitä koittaa toteuttaa kummankin kanssa ;) tai mikä parhainta jos saisin vielä jonkun naisen minun mukaani

• Makemecry

Tämä on kyllä ihan paras fantasia. Se on niin lähellä omaani. Tahtoisin juurikin olla tuo alistuja. Olen nainen, joka on fantasioinut tällaista aina!

• AlistujaN

Sama fantasia täällä! Mieluummin tuo alistettavana olija..

• hmyhjmyj

Muuten ihan normi fantasia mutta toi peräruiske osuus nöyrryttäisi subin tehokkaasti. Siinä lähtisi intimiteettisuojan mukana turha häveliäisyys, pylly olisi puhdas penetrointia varten, subi olisi lämmitelty hyvin leikkejä varten, siinä pitäisi vain olla täydellinen luottamus toiseen että voisi nauttia täysin rinnon nöyryytyksestä ja alistumisesta.

• Suurin osa molemmista sukupuolista tuntuu olevan alistuvia ja etenkin naisissa alistajia on vähän, joten ei taida heti tulla vastaan, ellet hae maksullisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 588
      9441
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2405
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      191
      1560
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1317
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      960
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      897
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      814
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      812
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      762
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      662
    Aihe