Haluan että alistat, nöyryytät, piiskaat, laitat ulvomaan kun työnnät paksua tavaraa mun peppuun, läimit, tukistat, laitat matelemaan sun jaloissa, annat peräruiskeen ja ison tapin reikään tulpaks että ehdit laittaa mulle vaipan..sitten rankaiset siitä kun on tavarat vaipassa..tai vahdit vierestä kun istun pöntöllä tai sankolla, otat tulppaa pyllystä pois ja työnnätkin sen taas kohta takasin..
Siinä varmaan hämärimmät fantasiat, ei oo vaan ketään tullu vastaan kelle ehdottaa noiden toteutusta :D
Nainen tahtoo naisen alistamaksi
7
466
Vastaukset
- Mies20vv
Herttinen ku rupes ajatus kiihottamaan olen tosiaan vaan mies niin et ole varmaan kiinnostunut :(
- Narttuna
Eihän se miehenkään toteuttamana mahdottomuus olis, jostain syystä naisista silti enemmän fantasioin..
- Mies20vv
No voishan sitä koittaa toteuttaa kummankin kanssa ;) tai mikä parhainta jos saisin vielä jonkun naisen minun mukaani
- Makemecry
Tämä on kyllä ihan paras fantasia. Se on niin lähellä omaani. Tahtoisin juurikin olla tuo alistuja. Olen nainen, joka on fantasioinut tällaista aina!
- AlistujaN
Sama fantasia täällä! Mieluummin tuo alistettavana olija..
- hmyhjmyj
Muuten ihan normi fantasia mutta toi peräruiske osuus nöyrryttäisi subin tehokkaasti. Siinä lähtisi intimiteettisuojan mukana turha häveliäisyys, pylly olisi puhdas penetrointia varten, subi olisi lämmitelty hyvin leikkejä varten, siinä pitäisi vain olla täydellinen luottamus toiseen että voisi nauttia täysin rinnon nöyryytyksestä ja alistumisesta.
Suurin osa molemmista sukupuolista tuntuu olevan alistuvia ja etenkin naisissa alistajia on vähän, joten ei taida heti tulla vastaan, ellet hae maksullisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1474731BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053964- 2113167
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093029Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main792850- 1241694
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok91605- 611319
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471166MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1441126