Nainen tahtoo naisen alistamaksi

Narttuna

Haluan että alistat, nöyryytät, piiskaat, laitat ulvomaan kun työnnät paksua tavaraa mun peppuun, läimit, tukistat, laitat matelemaan sun jaloissa, annat peräruiskeen ja ison tapin reikään tulpaks että ehdit laittaa mulle vaipan..sitten rankaiset siitä kun on tavarat vaipassa..tai vahdit vierestä kun istun pöntöllä tai sankolla, otat tulppaa pyllystä pois ja työnnätkin sen taas kohta takasin..
Siinä varmaan hämärimmät fantasiat, ei oo vaan ketään tullu vastaan kelle ehdottaa noiden toteutusta :D

7

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies20vv

Herttinen ku rupes ajatus kiihottamaan olen tosiaan vaan mies niin et ole varmaan kiinnostunut :(

• Narttuna

Eihän se miehenkään toteuttamana mahdottomuus olis, jostain syystä naisista silti enemmän fantasioin..

• Mies20vv

No voishan sitä koittaa toteuttaa kummankin kanssa ;) tai mikä parhainta jos saisin vielä jonkun naisen minun mukaani

• Makemecry

Tämä on kyllä ihan paras fantasia. Se on niin lähellä omaani. Tahtoisin juurikin olla tuo alistuja. Olen nainen, joka on fantasioinut tällaista aina!

• AlistujaN

Sama fantasia täällä! Mieluummin tuo alistettavana olija..

• hmyhjmyj

Muuten ihan normi fantasia mutta toi peräruiske osuus nöyrryttäisi subin tehokkaasti. Siinä lähtisi intimiteettisuojan mukana turha häveliäisyys, pylly olisi puhdas penetrointia varten, subi olisi lämmitelty hyvin leikkejä varten, siinä pitäisi vain olla täydellinen luottamus toiseen että voisi nauttia täysin rinnon nöyryytyksestä ja alistumisesta.

• Suurin osa molemmista sukupuolista tuntuu olevan alistuvia ja etenkin naisissa alistajia on vähän, joten ei taida heti tulla vastaan, ellet hae maksullisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10172
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6743
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4847
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4497
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4191
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2868
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36