Olen tekemässä muutosverokorttia ja kun vero.fi sivujen mukaan " Muutosverokorttia varten tarvitset tiedot alkuvuoden tuloista ja ennakonpidätyksistä. " Eli uuteen verokorttiin arvio koko vuoden tuloista, saatu bruttotulo vuoden alusta sekä ennakonpidätys saadusta bruttotulosta. Tämä selvä.
Minun ei tarvitse tosiaan muita tietoja päivittää uutta verokorttia varten? Tarkoitan tuota "Ansiotuloista tehtävät vähennykset" otsikon alla kun on, esim. "Työeläkemaksut" kohtaan ei tarvitse laittaa mitä olen maksanut työeläkemaksua tänä vuonna? Tai muihinkaan kohtiin ei tarvitse korjata niitä tammikuun vähennyksiä?
Muutosverokortti
4
401
Vastaukset
- Apriz
Jos sinulle on jo tänä vuonna maksettu palkkaa, josta ennakonpidätys tehty, samoin tyel ja työttömyysvakuutusmaksut tms., niin ne merkitset siihen sarakkeeseen, missä on tänä vuonan perityt maksut, ja sitten arviot koko vuodelta toiseen sarakkeeseen.
- 77.ou
Ok, kiitos!
- 77.ou
Mulla on siinä "edellisen päätöksen tieto" kohdassa lukemat, tosiaan edelliseltä vuodelta. Mutta eihän se oo mikään pakollisuus laittaa siihen "tieto uuteen päätökseen" (viereiseen sarakkeeseen) mitään? Jos lukemat pitää osapuilleen paikkaansa nytkin vai pitääkö ne uudestaan silti laittaa?
Sen nyt tottakai laittaa, että nuo "tulot koko vuodelle", "paljon olet saanut tuloja kuluvan vuoden aikana" ja " paljon peritty veroa kuluvan vuoden alusta. Ei kai siitä haittaakaan ole jos ne laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691234
- 611067
- 81002
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207942- 12902
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää28809Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775