takseille, postiautoille ja muille kuljetustrityksille.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005052860.html
Kuinka Berner on suunnitellut tuon tienkäyttömaksun rahastuksen, heitetäänkö eurot tielle vai maksetaanko ne erittelyn mukaan jonnekin muualle, vai miten esim taksikuskit sitä maksun suoritusta sitten valvoo, pitääkö näyttää niile jokin kuitti että on maksettu, tämä asia kaivaa mieltäni.
Kyttäyskeikkaa pukkaa
12
237
Vastaukset
- tervemenoa.sveitsiin
Siis tämä on aivan sairasta, postiautot ja taksit kyttäisi autoilijoita? Taitaa olla niin kova akka, ettei edes ministeriön virkamiehet uskalla sanoa, että onko tämä ihan tervettä. Poliisi pyytää lapsia käräyttämään vanhempansa ja nyt sitten postinjakajat valjastetaan kyttäämään autoilijoita? Kuka helvetti tätä yhteiskuntaa oikein dominoi.
- wtuun100vuotiassuomi
Nettipoliisit lisäksi kyttäävät "vihapuheita"!
100 vuotiaasta Suomesta on kehkeytynyt/ kehkeytymässä Eu:n alueen pohjoiskorea johtajanaan kimeljungsonSipilä esikuntineen.
- Jxkfnfnfkfkf
Taksikuskin työssä riski nenän kipeytymiseen on jo nykyisellään suuri kun kuskataan humalaisia asiakkaita. Tuon "uudistuksen" myötä riski olisi 100% eikä alalle saisi enää kiljettajia lainkaan.
- ei.näe.mitään
Aikoinaan tuulilasiin liimattiin käyttömaksutarra, tuleeko sama käytäntö nyt, tarra per kilometri, siinä äkkiä on näkökenttä olematon. Vai liimataanko tarrat muihin laseihin.
- ajamaan.kyllä.pääsee
Kuinka nämä ehdotetut tiemaksut tulee sitten kohdennettua teitten ylläpitoon, eihän autoilijoilta aiemminkaan kerätyt verot menneet teitten ylläpitoon, jonnekin byrokratiaan hukkuivat.
Jotenkin tuntuu siltä että tämä on suuri huijaus, kun katselee teitten tämänhetkistä kuntoa niin ei minun mielestä niissä ole valittamista, tietenkin jotkut kylätiet saattaa olla hoidon tarpeessa. Että olisiko kuitenkin rahantarvetta jollain muulla sektorilla. Jokaiseen risteykseen tulee rahastusautomaatti. Mennen tullen kolikoita koneeseen.
- qk3w4efk43
Eiköhän tuo ole jokin automaattinen valvonta kyseessä, ei mikään taksi- tai postikuskin konkreettisesti suorittamaa valvontaa :) Taksinlaite rekisteröi liikenteessä muita liikkuvia ajoneuvoja ja siitä tieto menee trafin järjestelmään tai jonnekkin muuhun..
Saa se veri kiertää kaulan yläpuolella täälläkin, kansan keskuudessa.
Olisi jopa ihan suotavaa.- pientä.tienestiä
Eikö tuollaisen valvontalaitteen voi asenuttaa yksintein kaikkiin autoihin, saisi siitä valvontaprovisiot.
- Ei.tähän.soppaan
Väliaikaiseksi luonnehdittu käyttömaksu se vaan on ja elää, nykyisin se on ajoneuvoveron nimellä, lisäksi dieselautojen omistajilta peritään käyttövoimaveroa, eikö nuo vielä riitä kalliin polttoaineen lisäksi.
Miksi muuten tähän Bernerin soppaan sotkettiin tuo autovero, sehän on liikenteessä olevista autoista jo maksettu, pitäköön erillisenä asiana tuon. - Timo3T
Mites ois sellai alkoholiuudistus, et kaikki maan ravintolatyöntekijät velvotettais kyttäämään kansanedustajien, ministerien,
virkamiesten ja poliitikkojen kännäämistä, ja heti jos ne törmäis tollaseen tapaukseen, niin eiku nappais kuvan ja lähettäis sen jonku iltapäivälehden toimitukseen, jonka olis pakko julkasta se kuva vuorokauden sisällä?
Tästä olis suunnaton etu maallemme ku päätäjämme olisvat paljon timmimmässä kunnossa tekemässä parempia päätöksiä!- ei.kuulu.tähän
Kuules äpärä, tuo ei kuulu tähän aloitukseen.
- näin-on-oikein-
Taksit pitää laittaa maksamaan asiakasluvun mukaan tienkäytöstä, sillä ne asikkaat on samanlaisia tienkäyttäjiä kuin parkkipaikoilla seisovat autotkin. Samoin bussit maksaa asiakaluvun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983