palauttaa mun uskon ja luottamuksen taas miehiin että hyviäkin sellaisia on vielä olemassa??
Haluaisitko mies yrittää
23
499
Vastaukset
- Seonsuntehtävä
Yritä itse päätellä kuka on hyvä ja kuka ei.
- Demonilapsii
En pysty. Olin hyvä mies 28v ei yhenillansuhteita, kieltäydyin panemasta varattua vaikka hän tarjosi seksiä. Puolustin aina oikeutta ja heikompia itse kärsien yksinäisyydessä.
Sitten naiset haukku mua vaa, joku jopa löi. Ja nauroivat vaikka itse olin asiallinen kuin pystyin ja seksiä en koskaa saanu ku olin allöttävä rotta.
Sitte jaa lopahti kiinnostus ja rakkaus vaihtui vihaksi ja inhoksi.
Ehkä joku muu voi olla sulle hyvä - fyggyu
Surullista. Hyvä ja hyvä
- melko.hyvä.mies
Kyllä voisin :)
- nomites
sen teet tai oot tehnyt?
- melko.hyvä.mies
nomites kirjoitti:
sen teet tai oot tehnyt?
Olemalla rakastava, naista arvostava ja uskollinen mies :)
- muttatuskiolethän
Hyvä :) Sitten tiedät mitä tehdä niin minä teen sen jälkeen ratkaisuni.
- Miesonpuhunut
Hyvät ei saa naista ja seksiä. Naiset haluavat seksiä väärydellä. Yhteiskuntamme on vääristynyt.
- Demonilapsi
Se on nähty nyt kenelle voi antaa valtaa ja kuka käyttää valtaansa irtailuun ja pilkkaan.
- KukAkissanHännänNostaa
Ainahan tuota voi yrittää, mutta kun ajatteleminenkin on monilta osin tapa joten joudut tekemään töitä itsesi kansaa itse....
- ärsyttäväaloitus
En jos olet niitä naisia, jotka rietastelevat menemään ja omalla egoistisuudellaan pilaavat asiansa. Tässä pieni ajatuspähkinä. Miettiikö tuon kaltaiset naiset ikinä sitä, mitä ne miehet joiden kanssa he heilastelevat puhuvat heistä miesporukoissa? Toinen kysyy että no, millainen se oli, niin toinen vastaa et iha mieletön sekopää ku teki kaiken mitä pyysin mut välillä se räyhää ja on ihan mahdoton vaatimustensa kanssa. Ottaisitko vaimoksesi. No en tiiä. Hauskaa ainakin on, niin katotaan tää juttu loppuun. Pitkiin suhteisiin mies haluaa hillitymmän naisen josta voi kertoa hyviä asioita kavereillekkin. Mikään pyhimys ei tarvi olla. Joten kasva ihmisenä tai ryhdy lesboksi, niin kuin sen kaltaiset yleensä tekee. Sitten ne palaa takaisin, kun tekee sitä munaa kuitenkin mieli.
- niitäkinlöytyy
Nuo asiat kuule riippuu niin miesporukoista ja mitä kyseiset miehet arvostaa. Jotkut arvostaa omia aivoja.
- kukintavallaan
niitäkinlöytyy kirjoitti:
Nuo asiat kuule riippuu niin miesporukoista ja mitä kyseiset miehet arvostaa. Jotkut arvostaa omia aivoja.
Jos kuulut pelimiesten rinkiin, niin ei tarvi miettiä mitä ne arvostaa. Sitten on perheelliset. Riippuu siitä mitä itse haluaa. Kannattaa miettiä sitä ja käyttäytä sen mukaan, eikä valittaa kun pielimiehet särki sydämen.
- OUTOOOOOOO
kukintavallaan kirjoitti:
Jos kuulut pelimiesten rinkiin, niin ei tarvi miettiä mitä ne arvostaa. Sitten on perheelliset. Riippuu siitä mitä itse haluaa. Kannattaa miettiä sitä ja käyttäytä sen mukaan, eikä valittaa kun pielimiehet särki sydämen.
Miehillå ihan sama. Kun kuulee että ukkohan on pannut kaikkia kavereitani ja sen jälkeen pettänyt jopa lyönyt naisia. Käynyt koettamassa miehenkin koloa niin tulee vähän olo et....OKEI...
- äauuäajäa
Tuollainen todistaa vain sen, että mies on henkisesti pikkupoika ja epälojaali naiskumppaneilleen, koska rehvastelu miesporukoissa ja irtopisteet miesten/pikkupoikien silmissä ovat tärkeämpiä kuin oma kumppani. Samaa edustaisi se, jos naiset kuiskuttelisivat ja naureskelisivat "semmoinen muna sillä hihi" jne.
Nimenomaan sellaisesta rehvastelijasta joku saa lapsellisen pettäjäpuolison, tajusi sitä ajoissa tai ei.
- kysympävaan
Ei kiinnosta enää korjata näitä "rikkinäisiä naisia".
ITse olette miehenne valinneet.
Kukas korjaa mut niiden naisten ja muiden kokemusten jälkeen?- oksennan
Rikkinäiset miehet ne nyrkkiä heiluttaa, naisia haukkuu ja kikkeliä jakaa muille. Oksettavaa touhua miehiltä
- typeräämusta
En halua. Tajua jo että on niitä hyviä miehiä ilman palstapalauttajia.
Aina on kiva jos saa jonkun naisen ajattelemaan että hyviä miehiäö on vielä, ainakin luulen olevani, en sitten tiedä jos minulla onkin jakomioeiltauti mutta en itse huomaa että neljäs Tuhma persoonain ottaa vallan, välillä juttwelen toisen ja kolmanne nkans mutta se neljäs on kaikista ovelin auervaara
Riippuu varmaankin siitä, kenestä miehestä on kyse.
Noin voi tapahtuakin, jos valitset seurasi viisaasti
etkä lankea johonkuhun valehtelevaan "panopetteriin".- beethooven
Jos ihan sattumalta nähdään vaikkapa pohjoisen junassa vielä hyvinkin.
- sevendeadlysins
- Haluatvälipalaa
Olisi tarkotus tässä pyytää erästä ihana naista kylään ja tarjota jotain itse tehtyä ruokaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912