Kaikki alko ala-asteen ekoilta luokilta.äiti sairastu masennukseen.Silloin äiti haukku mua ja jopa Käytti lievää väkivaltaa .Mä karkasin kotoa 7 vuotiaana kun äiti haukku mua.Äiti huus perässä vaan et mee vaa .Siitä alko mun helvetti.Perhe jutut oli sekasin.Joka päivä itkin .Itkin henkisestä väkivallasta.Äiti vaati koulusta parhaita numeroita ja huonoista numeroista tuli kamala huuto.Silloin menin omaan huoneeseen itkemään.Kun äiti parantui ei tätä jatkunut.Mutta mulle jäi arvet.Aina kun joku on huutaa rupeen itkee ja meen omiin oloihini.Oon tosi sulkeutunut perheessämme.En pysty luomaan hyviä kaveri suhteita.Sanon aina jotain loukkaavaa .Koska totuin sanomaan niitä sanoja äidille.itsetuntoani en tule varmaan koskaan enää saamaan takaisin.Olen kiltti tyttö mutta tänä kesänä aion karata 1 päiväksi.Miettimään menneisyyttä vanhalle koti seudulle Erääseen metsään jossa on helvetillisiä muistoja
Menneisyys vaikuttaa liikaa nykyään
9
544
Vastaukset
- Jepppp
Aikuistu.
- 17.v.poika
Kyllä sä kavereita saat. Niitä yleensä saa opiskeluaikoina eniten. Vaikka äitis onkin mulkku joka vihaa lapsia niin ei se tuu sinuu kaataa.
Pisteen jälkeen tulee väli
- yx.kyzymyz
Tarviiko edes nettikaveria?
Hei!
En tiedä, minkä ikäinen olet nyt, eikä se ole se olennainen juttu... Mutta toivoisin sinun keräävän rohkeutta ja käyvän juttelemassa mainitsemistasi asioista esim. koulupsykologin tai koulukuraattorin kanssa: kaverisuhteet, arkuus, sulkeutuneisuus, että voisit saada tukea asioiden käsittelyyn.
Terveisin Kirsi, NettiSaapas -ohjaaja- tääonnykyaikaatana
Äitis koittaa saada sut panostamaan tosi paljon lukemiseen. Se on tärkein taito mitä on nykypäivänä. Muuten joutuu paskahommiin tehtaaseen, tosi huonot palkat. Paska työympäristö. Kannattaa lukea siis opiskella yötäpäivää. Se joutuu käyttämään kovia keinoja, että teet työtä, mutta lupaan vanhempana arvostat äitiäsi, jahka suoritat kaiken maailman maisterin tutkinnot ja pääset arstronautiksi esim.
Tää on se tärkein mitä kirjotan viimeiseksi.... Muista tää: Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa! Muista se, et opettelet näkemään kunnolla vaivaa, niin että tuntuu joka paikassa kehossa se vaivan näkö.... Se rääkki palkitaan kyllä myöhemmin. Sit haistata v t kaikille jotka koittaa sua saada lopettamaan vaivannäön... pus kiltti tyttö ;) Mis koulus oot ja Mul luokal? Kuulostat ihan yheltä meidän luokkalaiselta. Sekin siis itkee herkästi
- enkeksinimimerkkiäheh
kannattaa panostaa kouluun nyt tuon ikäisenä, älä välitä äidistäsi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673