Menneisyys vaikuttaa liikaa nykyään

XXDDD

Kaikki alko ala-asteen ekoilta luokilta.äiti sairastu masennukseen.Silloin äiti haukku mua ja jopa Käytti lievää väkivaltaa .Mä karkasin kotoa 7 vuotiaana kun äiti haukku mua.Äiti huus perässä vaan et mee vaa .Siitä alko mun helvetti.Perhe jutut oli sekasin.Joka päivä itkin .Itkin henkisestä väkivallasta.Äiti vaati koulusta parhaita numeroita ja huonoista numeroista tuli kamala huuto.Silloin menin omaan huoneeseen itkemään.Kun äiti parantui ei tätä jatkunut.Mutta mulle jäi arvet.Aina kun joku on huutaa rupeen itkee ja meen omiin oloihini.Oon tosi sulkeutunut perheessämme.En pysty luomaan hyviä kaveri suhteita.Sanon aina jotain loukkaavaa .Koska totuin sanomaan niitä sanoja äidille.itsetuntoani en tule varmaan koskaan enää saamaan takaisin.Olen kiltti tyttö mutta tänä kesänä aion karata 1 päiväksi.Miettimään menneisyyttä vanhalle koti seudulle Erääseen metsään jossa on helvetillisiä muistoja

9

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepppp

      Aikuistu.

    • 17.v.poika

      Kyllä sä kavereita saat. Niitä yleensä saa opiskeluaikoina eniten. Vaikka äitis onkin mulkku joka vihaa lapsia niin ei se tuu sinuu kaataa.

    • Pisteen jälkeen tulee väli

    • yx.kyzymyz

      Tarviiko edes nettikaveria?

    • Hei!
      En tiedä, minkä ikäinen olet nyt, eikä se ole se olennainen juttu... Mutta toivoisin sinun keräävän rohkeutta ja käyvän juttelemassa mainitsemistasi asioista esim. koulupsykologin tai koulukuraattorin kanssa: kaverisuhteet, arkuus, sulkeutuneisuus, että voisit saada tukea asioiden käsittelyyn.

      Terveisin Kirsi, NettiSaapas -ohjaaja

    • tääonnykyaikaatana

      Äitis koittaa saada sut panostamaan tosi paljon lukemiseen. Se on tärkein taito mitä on nykypäivänä. Muuten joutuu paskahommiin tehtaaseen, tosi huonot palkat. Paska työympäristö. Kannattaa lukea siis opiskella yötäpäivää. Se joutuu käyttämään kovia keinoja, että teet työtä, mutta lupaan vanhempana arvostat äitiäsi, jahka suoritat kaiken maailman maisterin tutkinnot ja pääset arstronautiksi esim.

      Tää on se tärkein mitä kirjotan viimeiseksi.... Muista tää: Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa! Muista se, et opettelet näkemään kunnolla vaivaa, niin että tuntuu joka paikassa kehossa se vaivan näkö.... Se rääkki palkitaan kyllä myöhemmin. Sit haistata v t kaikille jotka koittaa sua saada lopettamaan vaivannäön... pus kiltti tyttö ;)

    • Mis koulus oot ja Mul luokal? Kuulostat ihan yheltä meidän luokkalaiselta. Sekin siis itkee herkästi

    • enkeksinimimerkkiäheh

      kannattaa panostaa kouluun nyt tuon ikäisenä, älä välitä äidistäsi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe