Itken koska mieheni ei halua minua

Sadtears

En ole läski, en ruma. Hän ei vain halua minua. Yritän kaikkeni, olen valmis tekemään mitä tahansa,hän tietää sen.Mutta kun ei niin ei.Elämäni on pelkkää itsetyydystä.Häntietää muttei välitä.Sanoo että rakastaa vaikka rakkaus on myös seksiäkin.Olemme olleet yhdessä 6 vuotta avoliitossa.Hän on 49 ja minä 44.

8

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi sinulla on kummallinen mies kun ei seksi kelpaa.Yleensä miehille kelpaisi seksi.
      Missäpäin asustelet,laita viestiä niin jutellaan.S-posti nimimerkin takana.

    • Ei mies voi sille mitään, jos ei kiihotu. Kun ei kiihotu, niin ei kiihotu. Ei se ole tahdonalaista.

      On vain kolme mahdollisuutta. Joko 1) hammasta purren siedät kurjaa tilannetta, tai 2) lähetät miehen matkaan, tai 3) rupeat etsimään lisäksi sellaista, joka kiihottuu.

      Jos tulet siihen järkevään tulokseen, että etsit kiihottuvaa miestä, älä kuitenkaan aluksi lähetä miestäsi matkaan. On paljon helpompi erota sitten, kun on toinen jo katsottu ja romanssi meneillään.

      Ja muistanet, ettei tie miehen sydämeen käy suinkaan, niinkuin usein sanotaan, vatsan kautta, vaan naisen vitun kautta. Anna siis vittua jokaiselle miehelle, jota pidät mahdollisena, mutta ei sinun tietenkään tarvitse antaa sellaiselle, josta et pidä.

      Onnea sinulle monta sylillistä! :)

    • EiOllutVäärin

      On vielä kimppa panon mahdollisuus jos halut eivät herää kun toinen panee omaa puolisoa silloin täytyy olla kuollut
      Me vaimon kanssa rakastellaan päivittäin ainakin kerran ja kun päätimme kokeilla kimppa seksiä ottamalla kaksi mies ystävää mukaan niin rakastelemme 4-6 kertaa päivässä ennen kuin toteutimme kimppaa

    • Saattohoitoa

      Tiedän miltä sinusta tuntuu, olen itse kokenut saman. Minulla se ei loppunut ennenkuin tuli ero. Muutti kyllä minua, petin... vaikka en sitä ole koskaan ymmärtänyt enkä tahtonut. Toivon että sinulla on joku jolle voit puhua.

    • Eksonoomi

      Minut vaimo torjui muutaman kerran tosi tylysti niin hankin rakastajattaren. Nyt ollaan kotona kaveripohjalta.

    • Tervetuloa avioliitossa pakkoselibaatissa elävien kerhoon.
      Meillä se on vaimo, joka ei suostu seksiin, eikä mihinkään muuhunkaan läheisyyteen.
      Mitään syytä haluttomuuteen ei kuulemma ole, mutta häntä ei vaan huvita.
      Ei ole huvittanut useampaan vuoteen.

      Se on oikein tehokas tapa tuhota suhde ja halukkaan osapuolen itsetunto.

      Mulle saa kirjoittaa suoraankin, sähköpostin voi arvata nimimerkistäni ja tästä sivustosta.

    • EiPuutteessssa

      Aina voi tehdä asialle jotain
      Seksi on tärkeää liiton onnistumisen kannalta eikä kenenkään kannata jättää itseään puutteeseen siinä menee hermot vieraisiin jos muu ei auta

    • Ytfgg

      Suhde voi ajautua pisteeseen, ettei toista enää halua, vaikka sekistä pitääkin. Onko teidän suhde vaan kuollut ja läheisyys loppunut. Kannattaa harkita, jääkö...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe