Itken koska mieheni ei halua minua

Sadtears

En ole läski, en ruma. Hän ei vain halua minua. Yritän kaikkeni, olen valmis tekemään mitä tahansa,hän tietää sen.Mutta kun ei niin ei.Elämäni on pelkkää itsetyydystä.Häntietää muttei välitä.Sanoo että rakastaa vaikka rakkaus on myös seksiäkin.Olemme olleet yhdessä 6 vuotta avoliitossa.Hän on 49 ja minä 44.

8

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi sinulla on kummallinen mies kun ei seksi kelpaa.Yleensä miehille kelpaisi seksi.
      Missäpäin asustelet,laita viestiä niin jutellaan.S-posti nimimerkin takana.

• Ei mies voi sille mitään, jos ei kiihotu. Kun ei kiihotu, niin ei kiihotu. Ei se ole tahdonalaista.

On vain kolme mahdollisuutta. Joko 1) hammasta purren siedät kurjaa tilannetta, tai 2) lähetät miehen matkaan, tai 3) rupeat etsimään lisäksi sellaista, joka kiihottuu.

Jos tulet siihen järkevään tulokseen, että etsit kiihottuvaa miestä, älä kuitenkaan aluksi lähetä miestäsi matkaan. On paljon helpompi erota sitten, kun on toinen jo katsottu ja romanssi meneillään.

Ja muistanet, ettei tie miehen sydämeen käy suinkaan, niinkuin usein sanotaan, vatsan kautta, vaan naisen vitun kautta. Anna siis vittua jokaiselle miehelle, jota pidät mahdollisena, mutta ei sinun tietenkään tarvitse antaa sellaiselle, josta et pidä.

Onnea sinulle monta sylillistä! :)

• EiOllutVäärin

On vielä kimppa panon mahdollisuus jos halut eivät herää kun toinen panee omaa puolisoa silloin täytyy olla kuollut
      Me vaimon kanssa rakastellaan päivittäin ainakin kerran ja kun päätimme kokeilla kimppa seksiä ottamalla kaksi mies ystävää mukaan niin rakastelemme 4-6 kertaa päivässä ennen kuin toteutimme kimppaa

• Saattohoitoa

Tiedän miltä sinusta tuntuu, olen itse kokenut saman. Minulla se ei loppunut ennenkuin tuli ero. Muutti kyllä minua, petin... vaikka en sitä ole koskaan ymmärtänyt enkä tahtonut. Toivon että sinulla on joku jolle voit puhua.

• Eksonoomi

Minut vaimo torjui muutaman kerran tosi tylysti niin hankin rakastajattaren. Nyt ollaan kotona kaveripohjalta.

• Tervetuloa avioliitossa pakkoselibaatissa elävien kerhoon.
      Meillä se on vaimo, joka ei suostu seksiin, eikä mihinkään muuhunkaan läheisyyteen.
      Mitään syytä haluttomuuteen ei kuulemma ole, mutta häntä ei vaan huvita.
      Ei ole huvittanut useampaan vuoteen.

Se on oikein tehokas tapa tuhota suhde ja halukkaan osapuolen itsetunto.

Mulle saa kirjoittaa suoraankin, sähköpostin voi arvata nimimerkistäni ja tästä sivustosta.

• EiPuutteessssa

Aina voi tehdä asialle jotain
      Seksi on tärkeää liiton onnistumisen kannalta eikä kenenkään kannata jättää itseään puutteeseen siinä menee hermot vieraisiin jos muu ei auta

• Ytfgg

Suhde voi ajautua pisteeseen, ettei toista enää halua, vaikka sekistä pitääkin. Onko teidän suhde vaan kuollut ja läheisyys loppunut. Kannattaa harkita, jääkö...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3886
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1577
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1057
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe