Sen verran on hulluja ja sen verran on pommeja ja pomminheittäjiä Amerikassa, että lyhköstä pestiä ennustan Trumpalle. Se on Mr Pence joka on siellä jo kesällä presidenttinä.
Ei ole pitkäikäinen presidentti tuo
10
146
Vastaukset
- Kestääkö-panssaroinnit
Puolet amerikkalaiststa haluaisi tappaa presidentti Trumpin. Tämä on aika heikko lukema, eloonjäämistä silmällä pitäen.
Ei ne panssaroidut autotkaan kaikkea kestä. Muslimipohjaisen Isis-väen hyvin hallitsemalla tekniikalla, eli tienvarsipommeilla, niillä kaatuu vaikka panssaroitu Sisu-miehistövaunu. Kun vielä perustuslakiin piti tehdä muutos että "hullu koira" pääsee puolustusministeriksi, siinä kyllä maailmasta tulee tosi hullu.
Muuten miksei suomessa voi tehdä sellaista lakimuutosta hetkessä että Bernerin ja Sipilän kaltaiset rötöstelijät viedään saunan taakse.- Puiseva-Kerry
Olisit maininnut kellonajan, missä kohtaa Kerry tuon ennustuksensa sanoo. Kokonaista 47 minuutin pätkää ei jaksa katsoa läpi, että tuon kohdan löytäisi.
- kerkd
Puiseva-Kerry kirjoitti:
Olisit maininnut kellonajan, missä kohtaa Kerry tuon ennustuksensa sanoo. Kokonaista 47 minuutin pätkää ei jaksa katsoa läpi, että tuon kohdan löytäisi.
En minäkään katsellut, mutta täytyy uskoa tuohon otsikkoon?
- kerkd
kerkd kirjoitti:
En minäkään katsellut, mutta täytyy uskoa tuohon otsikkoon?
No joo ,se on siinä 14:50 jälkeen ja yleisö taputtaa...
- vapaaehtoinen.suorittaja
Sakinhivutus sallituksi, siihen välitön lakimuutos että on mahdollista suorittaa ennen auringonlaskua.
- odotustila
voihan se vielä aikuistua. viikossa varmaan nähdään, mitä oikeasti on tulossa.
Ilmastonmuutos ainakin on poistettu valkoisentalon sivuilta- Jotain-tilalle
Onko se Mexikon turva-aidan rakentamisaikataulu jo päivitettynä Valkoisen talon sivustoille?
- Ei.trumpin.idea
Jotain-tilalle kirjoitti:
Onko se Mexikon turva-aidan rakentamisaikataulu jo päivitettynä Valkoisen talon sivustoille?
vaan todellakin päivitys. Tuo yli 1000km pitkä turvaaitahan on ollut siellä jo pitkään ja 10 vuotta vanha idea. Kumma kun kukaan täällä euroopassa ei silloin pöyristellyt asiaa kun sen rakentamisesta uutisoitiin. Se aita vaan on todettu tehottomaksi joten muuria yritetään nyt. Tuskin sekään ongelmaa poistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983