Kirkko huijaa teitä

Terv.Mirka

Kirkon opetus jumalasta ja jeesuksesta on valetta.

23

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.Mirka

      Ripari on kirkon aivopesuleiri.

    • Terv.Mirka

      Kirkko on kiinnostunut vain maksamistanne kirkollisveroista.
      Ripari on viimeinen tilaisuus lasten ja nuorten aivopesulle ja uskoon käännyttämiselle. Tämän jälkeen ihmisten oma kriittisyys kasvaa ja käännyttäminen muuttuu vaikeaksi tai lähes mahdottomaksi.

      Älkää menkö kirkon ansaan. Se voi tulla todella kalliiksi.

      • Enpä tiedä kovin monen kriittisyyden sen iän jälkeenkään kyllä kasvaneen....


      • V.Kali
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Enpä tiedä kovin monen kriittisyyden sen iän jälkeenkään kyllä kasvaneen....

        Kyllä kriittysyys kasvaa iän mukana. Aikuisena on hyvin vaikea enää uskistua. Jo opittuja käsityksiä on hyvin vaikea myöhemmin muuttaa. Tätä varten jumalauskokin säilyy jos on lapsena uskistunut.

        Uskonnoille 18v ikäraja.


    • Se on totta. Itse en kuulu kirkkoon.

      • jnhbtvrce

        Ei ihmiset kuulu kirkoon, se on ihmisyydestään luopuneiden aivopesula.


      • jnhbtvrce kirjoitti:

        Ei ihmiset kuulu kirkoon, se on ihmisyydestään luopuneiden aivopesula.

        Kiitos korjauksesta.


    • lkjh76gfdsa

      Siat ja lapset (alle 18v) samassa asemassa....

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701222200057536_uu.shtml

      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

    • Terv.Mirka

      Kirkko käyttää todella törkeästi hyväksi lasten herkkäuskoisuutta.

      Pidän kirkkoa rikollisjärjestönä.

      Ps. Olkaa rehellisiä

    • Risumies69

      Jeesus helvettiin!!!!!😂

    • gygygtdfrde

      lukekaa uskontunnustuksenne todellinen sisältö ajan kanssa. Se on ateistiksi koulutetun aivopesu oppi. Ei ihmisen tarvitse ateisti tai uskovainen olla!

      • Terv.Mirka

        Ateismi on uskon puute. Ihminen on ateisti syntyessään ja ateistiksi se jää jos sille ei tuputeta lapsesta asti uskontoa totena. Tämäkään ei ole varmaa.

        Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Satuihin ja höpötyksiin ei pidä kenenkään uskoa. Uskonnot jumalineen ja jeesuksineen ovat satua ja höpötystä.


    • Filosofinenkysymys

      Jos kirkon opetus jumalasta ja jeesuksesta on valetta, niin kenen opetus niistä on totta?

      • Terv.Mirka

        ""Jos kirkon opetus jumalasta ja jeesuksesta on valetta""
        Valetta se on. Todisteita mistään muustakaan ei ole.


      • Filosofinenkysymys

        Todisteita nyt löytyy vaikka suuresta muurahaispesästä maapallon sisältä. Sellaisia me ihmiset olemme. Ei niin väliä kuinka tieteelliset keinot on kyseessä. Todisteita löytyy aina.

        Mietin vain sitä, että jos "kirkon opetus Jumalasta ja Jeesuksesta on valetta", niin sehän on vähän sama asia kuin, että "Disneyn opetus mikki hiiren ja tuhkimon elämästä olisi valetta.

        Oletetaan, että molempien tapausten hahmot eivät ole olemassa. Tästä seuraa se, että ei ole mitään väliä mitä niistä opetetaan, sillä kaikki tietävät, että sitä opetusta ei ole tarkoitettu totuudeksi.

        Disneyn opetukset keksitystä mikki hiirestä ovat totta siinä mielessä, että Disney tietää satuhahmon oikean tarinan. Toisaalta koko juttu on keksittyä. Yhtä kaikki Disneyn opetuksilla on viihteellinen arvo.

        Aivan samoin kirkon opetukset ovat totta siten että kukaan muu ei tiedä totuutta Jumalasta ja Jeesuksesta. Kirkon opetuksilla on eettinen arvonsa, kuten Disneyllä on viihde.

        Rohkenen siis väittää, että kirkon opetukset Jumalasta ja Jeesuksesta ovat totta, mutta ovatko Jeesus ja Jumala totta on ihan oma asiansa.
        Olisi hullua väittää kirkon opetuksia valheiksi, ihan kuten Disneyn opetuksien näkeminen "huijaamisena" on aivan absurdi idea.

        Kirkko tai Disney ei huijaa ketään. Heille se kaikki on totta.
        Ulkopuolisen silmiin tietysti helposti näyttää siltä, että kirkko ja Disney opettavat valheita, mutta sivistynyt kansalainen tietää, että mikki hiiri on viihdettä ja Jumala ja Jeesus rauhan ja rakkauden asialla.

        Miksi tehdä omenasta päärynää kun omena vain ei ole päärynä?


      • Jodlaava.Matikkakoira
        Filosofinenkysymys kirjoitti:

        Todisteita nyt löytyy vaikka suuresta muurahaispesästä maapallon sisältä. Sellaisia me ihmiset olemme. Ei niin väliä kuinka tieteelliset keinot on kyseessä. Todisteita löytyy aina.

        Mietin vain sitä, että jos "kirkon opetus Jumalasta ja Jeesuksesta on valetta", niin sehän on vähän sama asia kuin, että "Disneyn opetus mikki hiiren ja tuhkimon elämästä olisi valetta.

        Oletetaan, että molempien tapausten hahmot eivät ole olemassa. Tästä seuraa se, että ei ole mitään väliä mitä niistä opetetaan, sillä kaikki tietävät, että sitä opetusta ei ole tarkoitettu totuudeksi.

        Disneyn opetukset keksitystä mikki hiirestä ovat totta siinä mielessä, että Disney tietää satuhahmon oikean tarinan. Toisaalta koko juttu on keksittyä. Yhtä kaikki Disneyn opetuksilla on viihteellinen arvo.

        Aivan samoin kirkon opetukset ovat totta siten että kukaan muu ei tiedä totuutta Jumalasta ja Jeesuksesta. Kirkon opetuksilla on eettinen arvonsa, kuten Disneyllä on viihde.

        Rohkenen siis väittää, että kirkon opetukset Jumalasta ja Jeesuksesta ovat totta, mutta ovatko Jeesus ja Jumala totta on ihan oma asiansa.
        Olisi hullua väittää kirkon opetuksia valheiksi, ihan kuten Disneyn opetuksien näkeminen "huijaamisena" on aivan absurdi idea.

        Kirkko tai Disney ei huijaa ketään. Heille se kaikki on totta.
        Ulkopuolisen silmiin tietysti helposti näyttää siltä, että kirkko ja Disney opettavat valheita, mutta sivistynyt kansalainen tietää, että mikki hiiri on viihdettä ja Jumala ja Jeesus rauhan ja rakkauden asialla.

        Miksi tehdä omenasta päärynää kun omena vain ei ole päärynä?

        Kirkko opettaa jumalan ja jessen varmana totena. Tämä on huijausta.


      • Terv.Mirka
        Filosofinenkysymys kirjoitti:

        Todisteita nyt löytyy vaikka suuresta muurahaispesästä maapallon sisältä. Sellaisia me ihmiset olemme. Ei niin väliä kuinka tieteelliset keinot on kyseessä. Todisteita löytyy aina.

        Mietin vain sitä, että jos "kirkon opetus Jumalasta ja Jeesuksesta on valetta", niin sehän on vähän sama asia kuin, että "Disneyn opetus mikki hiiren ja tuhkimon elämästä olisi valetta.

        Oletetaan, että molempien tapausten hahmot eivät ole olemassa. Tästä seuraa se, että ei ole mitään väliä mitä niistä opetetaan, sillä kaikki tietävät, että sitä opetusta ei ole tarkoitettu totuudeksi.

        Disneyn opetukset keksitystä mikki hiirestä ovat totta siinä mielessä, että Disney tietää satuhahmon oikean tarinan. Toisaalta koko juttu on keksittyä. Yhtä kaikki Disneyn opetuksilla on viihteellinen arvo.

        Aivan samoin kirkon opetukset ovat totta siten että kukaan muu ei tiedä totuutta Jumalasta ja Jeesuksesta. Kirkon opetuksilla on eettinen arvonsa, kuten Disneyllä on viihde.

        Rohkenen siis väittää, että kirkon opetukset Jumalasta ja Jeesuksesta ovat totta, mutta ovatko Jeesus ja Jumala totta on ihan oma asiansa.
        Olisi hullua väittää kirkon opetuksia valheiksi, ihan kuten Disneyn opetuksien näkeminen "huijaamisena" on aivan absurdi idea.

        Kirkko tai Disney ei huijaa ketään. Heille se kaikki on totta.
        Ulkopuolisen silmiin tietysti helposti näyttää siltä, että kirkko ja Disney opettavat valheita, mutta sivistynyt kansalainen tietää, että mikki hiiri on viihdettä ja Jumala ja Jeesus rauhan ja rakkauden asialla.

        Miksi tehdä omenasta päärynää kun omena vain ei ole päärynä?

        Uskonnossa "totuus" on se mihin kukin uskoo. Tieteessä totuus on se mikä todistettu on. Tieteessä on myös teorioita, joita ei totuudeksi väitetäkään. Tieteellinen tieto muodostaa yhtenäisen kokonaisuuden, jossa asiat liittyvät toisiinsa. Vaikka kaikkia ei vielä ymmärretäkään, sen verran tiedetään, että tässä kokonaisuudessa, yhtenäinen rakenne ja kaiken palautuminen yhteisiin peruslakeihin on tuonut varmuuden siitä, että luonnossa ei ole tilaa näennäistieteille ja taikauskolle.

        Se mitä kutsutaan moderniksi fysikaaliseksi tieteeksi, sai alkuunsa Euroopassa 1500-luvun lopulla.

        Jotka epäilevät luonnonlakien aitoa olemassaoloa, saattaisivat arvella, että ihan samoin kuin maapallon eri osissa asuvat kansat ovat säilyttäneet oman kielensä ja uskontonsa, ne olisivat myös säilyttäneet oman tieteellisen perinteensä, päätyen lopulta aivan toisinlaisiin fysiikan lakeihin kuin mihin Euroopassa päädyttiin. Eli fysiikan lait ovat olemassa omina itsenään.

        Tieteellisen tietämyksen päävirran ohella on olemassa erillisiä näennäistieteitä, kuten astrologia ja ennustaminen sekä kreationismi, joihin kristinuskokin syyllistyy. Lisäksi löytyy ajatuksensiirtoa, selvännäkemistä ja telekinetiikkaa. Olisi vuosituhannen sensaatio, jos näiden väitteistä löytyisi jokin totuuden hiven joka todistettu olisi.

        Toivottavasti tämä auttaa selventämään uskontojen ja tieteen eron.


      • Filosofinenkysymys

        Hyvin kirjoitettu!


    • Kirkko ja uskonto ovat vain hallusinaatioita jotka aivosi ovat luoneet sitä varten että tuntisit kaivatulta.

    • T.Mirka

      Kirkon opetus saastuttaa aivotoiminnot.

    • näyttöä_siitä_puuttuu

      Jumala ei ole maailman kaikkeuta luonut,
      ei "minä olen herra sinun jumalasi" siihen pystynyt...

      • fcfcdexee

        eikä uskontunnustuksen kaltaisena jumalasta luopunut ole ihminenkään, laati opin jolla rippikouluissa aivopestään ateistiksi.


    • ygtfgrfr

      Muistakaa, että...
      "X" on luonut maailman kaikkeuden... ihmisenkin.
      -ihmiseksi syntyneiden joukkossa oli laiskiaisia jotka elättivät itseään poppamiehinä, sadetanssijoina jne
      -heistä kehittyi tuhansia vuosia kuluessa nykyinen papisto,

      ja

      kokonaisuudessaan noista tuhansien vuosien kuluessa papisto on eniten myötävaikuttanut rikollisuudekse ihmiskuntaa aivopesemällä ja itsekkin aktiivisesti olemalla rikollisia monella eri tavalla... kuten:
      http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ainakin-30-tyttoa-raiskannut-hiv-pappi-selviaa-ilman-rangaistusta-meksikossa/6077338

      https://www.google.fi/search?q=african christianity and witchcraft&hl=fi&biw=1920&bih=1066&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj0nsmXuvrLAhXkIJoKHWgHDToQ_AUIBigB#hl=fi&tbm=isch&q=african christianity witchcraft&imgrc=ObUArIJAIGOaOM:

      http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/afganistanilainen-poikien-raiskausperinne-jarkyttaa-usa-vaatii-sotilasjoukoilta-toimia/6054236

      http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/vatikaanissa-ensimmainen-pedofiliaoikeudenkaynti/5221274

      http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/spotlight-elokuvasta-tuttu-pedofiilipappi-pidatettiin-jalleen-hyvaksikaytosta-teki-itsemurhan-sellissaan/6020890

      Joten turha siitä kristittyjen rikollisuudesta on Jumalaa ja Jeesusta palvelevaa edes yritää valehtelemalla tehdä, saatana on herranne ja sen on rikollinen Paavalikin todistanut!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe