Amerikan uusi presidentti on tänään 20.1.17 astunut virkaansa. TV:sta olemme saaneet seurata virkaanastujaisseremonioita. Virkavalan vannottuaan, Trump piti todella mahtavan puheen. Se oli todella rohkaiseva ja rakentava. Ilahduttavaa on tietää, että Trump aikoo kumota monet Obaman aikana säädetyt lait.
Toivottavasti hän myös käytännössä toteuttaa ne, asiat, jotka vaalikampanjansa aikana on luvannut.
Toivottavasta iljettävät ja kauhistuttavat seksuaaliset lait kumotaan ja terveet perhearvot saatetaan kunniaan. Toivottavasti hän myös luo paremmat suhteet Venäjän kanssa ja poistaa kaikki taloudelliset pakotteet sitä vastaan. Näin idän ja lännen välinen jännitys saadaan ainakin vähenemään. Iloinen uutinen on myös Trumpin edeltäjäänsä kielteisempi suhtautuminen Natoon ja EU:hun. Nämä Trumpin linjaukset ovat omiaan lisäämään rauhaa ja turvallisuutta, joka vaikuttaa varmasti positiivisella tavalla myös Suomeen.
Kaikkea hyvää ja Jumalan runsasta siunausta uudelle Amerikan presidentille!
Onnittelut presidentti Trimpille!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308