Oletko käynyt Gambiassa

valmis_seikkailuun

Olen 51-vuotias viriili nainen. Minua on alkanut kiihottaa ajatus matkustamisesta Gambiaan. Haluaisin toteuttaa unelmani olla yhtä aikaa useamman mustan miehen kanssa.

Onko kellään kokemusta Gambiasta?

23

1830

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buuaahaaa

      Aaahahaa mene peräkamari poika äitis tissille ja bylsi sille löylykauha perseeseen

      • Pipelström

        Löylykauha ei ole vielä tullut ulos kaapista voisin kyllä sinua avittaa ja antaa sinulle hyvän alun tähän elämään.


      • mnbbjju

        Työnnä löylykauha perseeseen kaappihomo runkkari


    • Meisseli-setä

      Senegalin miehillä on vielä isommat kullit kuin Gambiassa

    • Meisseli-setä

      Senegalissa kun annat panna perseeseen niin tiedät saaneesi. Sulkijalihas saattaa tosin revetä.

      • En ole vielä käynyt Senegaliassa. Tunnen musiikin kautta suomessa asuvia. Olen koko asiassa samaa mieltä. Pelkään repeämistä toheloiden pieni munaisten suomalaisten kanssa en Senegalilaisten jotka osaavat rakastaa, lämmittää ja rentouttaa rakastettunsa.
        Terveisin Abi


      • Plo
        virtasenposti kirjoitti:

        En ole vielä käynyt Senegaliassa. Tunnen musiikin kautta suomessa asuvia. Olen koko asiassa samaa mieltä. Pelkään repeämistä toheloiden pieni munaisten suomalaisten kanssa en Senegalilaisten jotka osaavat rakastaa, lämmittää ja rentouttaa rakastettunsa.
        Terveisin Abi

        Varmaan tykkäätkin enemmän Senegalisesta, muistutat enemmän virtahepoa kuin ihmistä. Säälittävä ihmispaska.


      • Plo kirjoitti:

        Varmaan tykkäätkin enemmän Senegalisesta, muistutat enemmän virtahepoa kuin ihmistä. Säälittävä ihmispaska.

        Sama se, pääasia että panee hyvin.


    • Tulkki

      Olen mies, enkä itse ole sellaista matkaa tehnyt tai ole tekemässä. Mutta asia ei ole tyystin vieras ja olen ... no, sanotaan, että olen joutunut asiasta jotain kuulemaan.

      Ilmeisesti matkalle lähdetään ystävän tai muutaman kanssa. Tällä ilmeisesti on jotain tekemistä turvallisuuden kanssa, joten sinulla varmaan kannattaisi olla "luottoystävä" jonka kanssa haluatte samanlaisen elämyksen. Ilmeisesti liikkeellä on myös rattopoikia jotka livistävät kukkaron kanssa heti kun tilanne sallii, ja tässä kuulemani perusteella on syytä tietää mistä rattopoikansa hakee - tarkempia en tästä muista, mutta mainitsen asian jos vaikka selvität hieman omaksi eduksesi mahdollisia riskipaikkoja...

      Gambiassa on ollut vaikea vallan vaihto ja juuri nyt sinne ei ole suositeltavaa mennä. Luultavasti kuitenkin vasta suunnittelet lähtöä ja varmasti ensi syksyllä tai talvella tilanne siellä on normalisoitunut.

      Tämän enempää minulle ei ole mitään joka voisi olla hyödyksi. Toivottavasti joku muu täydentää paremmilla tiedoilla tai mieluiten omakohtaisilla kokemuksilla.

    • Toivottavasti matkasi toteutuu. Olisin kiinnostunut kuulemaan miten suunnitelmat etenee.
      Aiotko matkustaa yksin tai saada joku luotto naisystävä mukaan.
      -
      Olisin otettu jos kirjoittaisit minulle.

      • öråfösfl

        Työnnä löylykauha perseesees homo runkkari


    • ei_arvosta_naisia

      Kongolaisilla on suurimmat penikset keskimäärin.

      • Ei kannata unohtaa väriäkään. Mitä mustempi sen parempi.


    • ErittäinKyllästynyt

      Huoh, menepäs kuule lähimpään VOK:iin, kyllä siellä sinulle "kyydit" järjestetään ja saat enemmän kuin tarpeeksi sitä "mustaa magiaa".

      Muista se että kongolaisilla on kuulemma "heijarin" keskikoko isompi kuin missään muualla maailmassa. Joten ihmettelen naisissa tuota Lähi-Idän ihannointia ja hyysäysviettiä, koska ilmansuunta on väärä. Syvään mustaan Afrikkaan sitä pitää mennä, jotta saisi kunnon isoa "parrua" jalkoväliinsä.

      Ehkä John Holmes oli perinyt geenejänsä Afrikan savanneilta?

      Ei mulla muuta....

    • Matkamuisto

      Toin matkamuiston aikoinaan sieltä.
      Normaali seuramatkamme aikana syttynyt suhde. Poika oli alle 20 ja minä lähes 5-kympin hujakoilla. Rahaa tietysti piti kuluttaa asian eteen, mutta Suomessa sitten onneamme kesti 5-6 vuotta. Sukulaiset paheksuivat minua - pitivät minua välillä hyväksikäyttäjänä ( ...poika oli täysi-ikäinen kuitenkin) ja välillä panopuuna ( ...en kuitenkaan päästänyt muita pukille ) joten hylkäsin heidät sittemmin.
      Poika hoiti hommaansa tunnollisesti. Sittemmin kielen opittuaan lähti nuorempien perään. Sovussa erottiin.
      Itse ratkaisin seksiasian ottamalla peiton lämmittäjäksi uuden Suomeen tulleen.

      • VihaammeSinua

        Olet vastenmielinen huora! Painu heklvettiin Suomesta apinapedo!


      • VihaammeSinua kirjoitti:

        Olet vastenmielinen huora! Painu heklvettiin Suomesta apinapedo!

        Kiihko vai kiima sinua riivaa.


      • Ihan hyvä ja reilu tapaus. Kirjoittele jos viitsit.


    • gangest_bang

      Jossain Ugandassa melkein kaikilla on HIV, kuinka on Gambian laita? Toisaalta, jos tuolla käy seksimatkoilla vain mummot, niin ei tuolle liene niin väliä, jos tarttuu.

    • nesanoo

      Ugala_bugala

    • Ååkkee

      Kaikilla tuossa osassa Afrikkaa on AIDS, ja loisia jotka mädättävät aivot. Eli sopii sinulle, ihmis paska.

    • Aidsia

      Olet vastenmielinen horo, toibvottavasti saat aidsin matkallasi.

      • dfffty

        Ja hitonmoisen alkuasukkaan keihään perseeseen


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe