Ravintola Mixei

gaytown

On kuulemma mahtava paikka . Kokemuksia ?

42

8067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqjljgu

      Samaa kaljaa kun muuallakin.

    • sixei

      Älä sammu, saatat aamulla katua.

    • Gayveikko

      ESIINTYYKÖ JARMO SIELLÄ.

      • JarmoHoikkalaIkaalinen

        Jarmo on nykyisin baarin vakiokalustoa!


    • sinnevaanukkelina

      Sinne vaan ukkelina ni huomaat ettet olekkaan yksin. Suukottelua yms.....

    • jarmonhoitotäti

      Jos haluat hyvän homoseksikokemuksen niin Mixei on varmaankin oikea paikka. Kukaan ei tule ahdistelemaan ja saat aivan rauhassa tutustua pieneen homoon itsessäsi. Kaikki riippuu siitä kuinka innokas olet toteuttamaan tätä puolta. Mixeissä on kunnollista homostelua, joissa voi ihan oikeasti nuolla ja vapaasti katsella muita miehiä sillä silmällä. bupin puolella siellä tapaa kaikenmallisia miehiä, jotka mielellään auttavat käsitöissä, jos niikseen tulee. Kaikki tapahtuu hartaassa hiljaisuudessa ja keskinäisen kunnioituksen ilmapiirissä.

      Tiloissa on myös "pimeä" alue, jonne voi uskaltautua omalla riskillä sekä suljettavia koppeja, joissa voi tavata pikatuttavuuksiaan intiimimmin. Kaikenkaikkiaan ilmapiiri on leppoisan miehekäs..

      • kassittyhjäksssss

        Aikas fyysistä touhua toi homostelu.


      • hjiuouik

        Oli Tammelan pusi-cat baarissakin niitä suljettavia koppeja, mutta ne köydytti satasilla.


    • taidanmennä

      Nam nam taidan mennä tuonne ja painan tällä hetkellä 230kg ja haluun että nuori kundi tekee sen rajusti. Mun peba ulvoo halusta.

      • isot.miehet

        Isot miehet on parhaita ....


    • hyvä.paikka

      Huh huh nyt on saatu ryhmystä kyrpää pukamatkin on pois.

    • homokapteeni

      armeijan kapiukkojen suosima paikka, poikaa tarjolla melkein yhtä hyvin, kuin oikealla kasarmilla.

    • Awogkk

      Aloittajaa kyllä selkeästi homostelu kiinnostaa. Rohkeasti mukaan vain!

    • suklaasimmu.tinahuulet

      Voisiko tuo Jarmo olla oppi isänä niin tulen.

    • sixei

      Huonot tuolit baaritiskillä tulee takapuoli kipeeksi

    • åojhhffds

      Aloittaja taisi mennä Kärsämäelle Sikalaan kun ei kehdannut ihmisten ilmoilla tulla kaapista. Sika ei syyllistä!

    • BlueOysterClub

      Homoilu on miesten hommaa. Käyks siel mikseissä niitä nahkahomoja, joilla on nahkaset koppalakit päässä ja mustat aurinkolasit silmillä?

    • 90luvunnuori

      Vieläkö Sylvester on töissä siellä ? Jestas mikä pullottava etumus sillä oli.

    • sulkijalihas

      Olen maannut Sylvesterin ja Jarmon kanssa monet kerrat

      • Anonyymi

        mikä heidän sukunimet on? kiinnostus nosti päätään


    • Tampere924uln

      Mielenkiintoista settiä täällä 😂

      Mixeissä ei ole pimennettyä aluetta jonne pitäisi uskaltaa, darkroom on poistettu kaksi vuotta sitten käytöstä. Nykyään sen tilalla on ihan valaistut baaripöydät.

      Ja perusmeininkiä mitä heterobaareissakin, vaan homona. Joku voi löytö yhdenillan seuraa, toinen poikaystävän ja kolmas kaverin :)

      Tykkään itse Mixeistä sen takia että yökerhoksi se on kohtuu hintainen, sisään vitosen ja hana olut on sen vitosen. Mukavaa henkilökuntaa ja hyvää musaa ja saa tanssia ihan täysillä, kukaan ei tule vittuileen

    • Kakkonenykkönen

      Oli hyvät imutukset äsken. Vedin käteen myös.

    • Anonyymi

      Mixeistä saa ainakin koronan, kertoo Aamulehti...

    • Anonyymi

      😃😃💟💟

    • Anonyymi

      Olen käynyt kaksi kertaa ja tykkäsin. T: hetero

      • Anonyymi

        Keskiviikkona kävin petiseuraa etsimässä mut vähän oli tarjolla miehelle miestä.


    • Anonyymi

      Onkohan näin korona aikaan auki

      • Anonyymi

        Kyllä se varmaan auki on.tekis mieli käydä siellä kun olis eka kaveri


    • Anonyymi

      Mitä tauteja sieltä saa ?

      • Anonyymi

        Tuskin mitään kun On varovainen.


    • Anonyymi

      Joku kerta vuodessa käydään äitin kanssa ja tahtoo tulla takapuoli kipeäksi kun liikaa tarjoo juomia.

    • Anonyymi

      Mielestäni Mansen paras Bilepaikka vaikka oot Gay Lesbian Bi tai Hetero niin ketään ei katsota vinosti, ja menoon pääset herkästi mukaan, toki oma asenteesi on vain esteenä. Siis jos haluat oikeesti irrotella BILETTÄMÄLLÄ niin tuu kokeileen tätä.
      ite tullu 100km. päästä kattomaan fiilistä syksyllä ja oon kyllä huomannu miten fantastinen voikaan olla jonkun baarin yhteisellisyys ja kaikki suvaitsevainen kokonaisuus siellä.
      Olen kokeillut Trans pukeutumisrajoja ja aina hyvä vastaanotto henkilökunnan sekä asiakkaiden puolesta.
      Normibaarista et saa oikeita ystäviä MUTTA minäpä olen saanut useita ja heti alussa baaritiskillä tuli henkilö josta kehkeytyi kannatinpilari elämässäni eteenpäin juuri hetkellä kun oli tosi vaikeeta hetkeä Hei.. oli heti minun kanssa samoilla linjoilla ja Biletys yhdessä vei huolet pois (voi toki sattua missä vaan) mutta täällä tunnelma tuki 100% Fiilikseen pääsyä ihanan henkilön kanssa.. Lähti sitten lapasesta ja kaikilla oli tosi hauskaa. Ihanaa Mixei Ihanaa Disco tunnelmaa alakerrassa huippu DJ vetää Bassot kaakossa koko yön ja aamuyön, jumangekka mikä fiilis siellä. No tuun aina kun on vain mahdollista viettään elämäni parasta aikaa vaikka lautapelejä pelaten kaikki on mahdollista sillä tää on oikeesti Taikaboxbilepaikka. Tuu kokeileen ite paikanpäälle
      Niin ja tää ei oo oikeesti mikään maksettu mainos vaan oon oikeesti helekutin kuusesta ja tarviin just tämmöstä paikkaa. TV. Ana

    • Anonyymi

      Miks Tampereelle? Ihmettelen

      • Anonyymi

        Eipä MIXEI:tä oo muualla Kun Tampereella ja tuo meiniki hioutunut TIMANTIKSI vuosikymmenten kuluessa ulkopuolisesta puristuksesta hulimatta. Mitenkä Timantti yleensäkin on muodostunut? No ulkopuolisesta puristuksesta tietenkin, kun joutuu liian ahtaalle niin siitä tuleekin maailman kovinta ainetta, ulkopuolen vastustus ei enään pysty meihin.
        Niin eipä täällä tuppukylässä oo kun uskonnollisyhdistyksien vetämiä juttuja, ketä nykyajan aivoillaan ajattelevia henkilöitä voisi kiinostaa joku muinoin kehitelty kansan kurissapitojuttu
        Niin kaiketi Hesassa voi olla kanssa jotain paikkoja mutta mullahenk koht on pikkasen pitkä ajelumatka sinne.
        Ja nyt sitten tulee se pommi TAMPERELAISET on mielestäni Suomen ihanin ja mukavin kansa ja kaikki jokka sinne muuttaa niin omaksuu äkkiä elämätavan joka perustuu MANSELAISUUTEEN eikä sitä voi kukaan viedä heiltä pois eikä sitä voi ulkopuolinen poistaa
        Halakku vieköön jos joku muuta väittää.. Ihan varmana on väärässä
        Asun itte Pirkanmaan ääripäässä mutta Tampere on meitin Pääkaupuki ja .
        Juu hyvää keväänodotusta kaikille jopa tätä kirjotustani kritisoivillekkin ja nährään Mixeisä hyvillä mielin piretään hauskaa kavereitten kaa (osaan jo Mansee vähä) TV. Ana


    • Anonyymi

      Kas kun ei tästä mainonnasta tule puuttumista, jännä juttu.....

      • Anonyymi

        Juttuni paikasta ei oo mainos vaan toteemus millanen mesta on. Tiedoksi kaikille en oo saanu mitään etuisuutta tämän kertomani vuoksi enkä oo sen tarpeessakaan. Siis tää on mun mielipide paikasta. Toivottavasti ymmärrätte että mulla yksinkertasesti on ollut siellä kivaa


    • Anonyymi

      Transistori ja homomesta !

    • Anonyymi

      Hyvä seisova pöytä.

    • Anonyymi

      En vie tuu ulos ehkä viikon päästä jos mamma päästää.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe