Vaimoni suostui kimppapanoon 1N 3M
Sain houkuteltua hänet kokeilemaan kimppaseksiä
Meillä on hienoa seksiä vaimon kanssa naimme päivittäin vähintään kerran mutta halusin mielettömästi kimppa seksiä ja kun en halua pettää vaimoa niin luontevinta on ottaa vaimo ķimpan naiseksi ja se myös kiihottaa minua eniten on hienoa katsoa kun vaimoa pannaan
Eilen toteutimme kimppa seksin naimme kahden pitkäaikaisen ystävämme kanssa vaimoani koko viime yön vähän väliä joku meistä aloitti uuden panokierroksen minä laukesi ainakin 10-12 kertaa kaverit samoin vaimo sai orgasmin ainakin 8 kertaa ja nyt vaimo nukkuu mutta kun hän herää homma jatkuu päätettiin jatkaa koko viikonloppu ja nauttia täysin on aivan mahtava fiilis olemme täysin naiseen suuntautuneita että kaikki hyväily ja silìttely kohdistuu vaimooni vaimonikin on innostunut kimppaseksistä
Vaimo suostui 3 miehen pantavaksi
9
4134
Vastaukset
- EiOllutVäärinOnnelliset
Olemme rakastelleet vaimoni ja kaksi ystävääni ja minä perjantai illasta lähtien
Minulla oli ja on toki edelleen halut kimppaseksiin 1N 2-4M sain houkuteltua vaimon kimppapanon naiseksi ja nyt hän tykkää itsekin kun miehet panee häntä tämä tilanne on tullut jäädäkseen meidän seksin vakituisesti toistaiseksi - EiOllutVäärinOnnelliset
Kyllä oli mieletön viikonloppu joku aloitti vaimon naimisen jos meinasi pano hiipua mutta oli hienoa kun vaimo sai kunnolla panoa pyllyyn ja vaimo sanoi että hän oli herännyt pillu aivan märkänä kun oli nähnyt unta maanantain välisenä yönä sanoi alkavaa uudelleen miesten pantavaksi että hyvää on tiedossa
- Nautiskelevat
Sopii myös minulle edellisten systeemi
- HaluanSamaa
Pääseekö mukaan piiriin?
- Nautiskelevat
Vaimon kanssa tullaan mukaan kimppaan mielellään jos passaa
- PilluaRiittääKavereille
Me pannaan kavereitten kanssa vaimoa nautinnon vuoksi
Vaimolla on tiukka pillu ja kova puristus pillussa osaa lypsää viimeisetkin spermapisarat
Miehet tykkää vaimoni pillusta ja palaavat aina panemaan
Viikonloppuna vaimolla olisi vaikka kuinka monta halukasta miestä
Vaimo suostuu ryhmään
1N 2-3M kerralla mutta suostui kerran kun meitä oli 8 miestä silloin piti tulla 3 naista muttei tullut ja vaimo oli kaikkien kanssa
Oltiin 2 kolmen miehen porukkaa ja yksi kahden miehen porukka toiset sai katsoa vieressä ja odottaa oman ryhmänsä vuoroa jos halusi - PanoKimppa
Meillä tuntuu että seksistä ei saa riittävästi koskaan kuljemme vaimon kanssa sekasaunassa miesten saunat nakurannat vaimoa on pantu vaikka missä
Kerran oltiin laivalla ja meitä oli kaksi paria ja yksi mies olin yläpetillä ja nain kaverin vaimoa ja vaimoni antoi takaapäin toiselle ja toinen imi tissejä ja sai nainnin jälkeen tutkia vaimoni pantua spermaista pillua hän oli invaliidi eikä pysty naimaan mutta tutki innoissaan vaimoani joka runkkasi invalidimiehen sekä otti suihin kun toinen nai takaapäin saatiin kaikki jotain - Naitu.Nainen
Nyt on vaimoa pantu kolmen miehen kanssa vaimon pilluun on saatu siemensyöksy yli 30 kertaa ehkä 40 kertaa olemme naineet kaksi ja puoli vuorokautta vaimo on saanut ainakin 10 orgasmia nyt on hyvä olo
- OnnellinenVaimo
Ölen nainen ja suostuin mieheni houkuttelemana naimaan useamman miehen kanssa alussa olin mieheni mieliksi mutta tähän oppii nyt jo alkaa haluta montaa miestä kun tietää että miehet panee vaikka kuinka kauan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124702- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999