Hei .olen muuttanut varkauden ja kuulin että postipitsa on hyvää.pidäkö paikansa ?
Pitsaposti varkaus
15
301
Vastaukset
- siistiion
Minä muutin huhtikuu 2015 ja aina hyvä ruoka ostan sieltä.
- omamakunsa
Menee itse maistamaan. Sitten käy toisena päivänä iskender...Sitten muut. Toisen maku ei kerro onko se juuri sinusta hyvää. Minun intohimo on sipulirenkaat ne taikinaiset ja mieheni ei tykkää lainkaan niistä eikä sipulista ylipäätään. Tämä siis kuvaavana ... Eli joku tykkää pizzapostin ruuista ja joku ei.
- pejhkosenpuhelinrulla
ei oo namia täälla
¨bnaamia neekejejukolta päikkäjistää! - pehkine
hyöhjän nohjtaa pihtaaapohjiiiin verran pihtoja?
- painonnostaa
päikkäjistä khokhjo kisokin pois nostaa!
- Voittjantie
Varkaudessa voitaisiin järjestää PIZZA KILPAILU TORILLA - mutta kesällä !
- Mulukutettupitsa
Yli kymmenen vuotta sitten sai tuolta 5 eurolla pitsan tai kebabin ja kun tilas 2 kotiinkuljetus tuli kaupanpäälle oi noita hintoja ja aikoja.
- kantaasiakas
Gaso maksaa. Mielellään sen 2,50€ maksan kuletuksesta. Välillä ottavat vain 2€.
- aurajuusoskutnap
täma oilla se pizzeriarae?
- isonnostaa
niin tama juuri olla se skummin pizzeriarearae½!
mit tama olla nii juuri mustaekipizzariareraaraeee - Pissaposti
4 ekua kotiinkuljetuksesta ei sshaatana boikottiin koko paikka.
- Liideli
Lidlistä saa vähän päälle ekulla lättyjä ei ole mulkutettuja karvojen kanssa ja turkkilaiset kun ei lyö kassaan rahoja ja veroja maksa niin tässä hyvä ja halpa ratkaisu.
- HjuvaHjuvaPizza
Noista varkauden paikoista saa kuin melkoisen paskataudin.
- Anonyymi
kehonrakennus
- Anonyymi
kivi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841