Palsta on pehvasta..

... Missä jutut? Missä rekatut ja muut palstalaiset..??

Joku nostelee vanhoja juttuja turhaan ja ripulisti vääntää miljoona turhaa avausta, vaikka voisi tiivistää aiheensa yhteen tai pariin avaukseen.. ( narsistin oire tuokin, että pitää vallata palsta).

Tuntuu että rekatut ovat kadonneet, tai juttelevat vain joidenkin kanssa..😐

Huoh, onko mielipiteitä?

28

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä muilla rekatuilla on vain kiirusta. Tuo Ressu taas on niin huomionkipeä, että yrittää sen takia avata miljoona aloitusta.... Reppana pissii varmaan housuihinsa joka kerta, ku joku muu kirjottelee.

Onhan täällä muuten ollu nyt ihan mukavia aloituksia :)

• En tiedä, minun mielestä ehkä juttelevat tietyssä porukassa..? Esim. Tonttu ei näy, tulee kyllä kun Ariel on täällä.. Ei toki voi mitään jos en sovi joukkoon, toki se harmittaa, mutta that is life. Sinä kyllä juttelet minun kanssa.😊

On aika lapsellista ripulistilta avata monta ketjua, ei osaa ajatella että palstalla on muitakin.

• KittieChi-81 kirjoitti:

En tiedä, minun mielestä ehkä juttelevat tietyssä porukassa..? Esim. Tonttu ei näy, tulee kyllä kun Ariel on täällä.. Ei toki voi mitään jos en sovi joukkoon, toki se harmittaa, mutta that is life. Sinä kyllä juttelet minun kanssa.😊

On aika lapsellista ripulistilta avata monta ketjua, ei osaa ajatella että palstalla on muitakin.

No minusta tonttu ei ole kyllä semmonen ihminen joka kirjottelis vain sillon, ku joku tietty ihminen kirjottaa. Hän kun tuntuu olevan ihan omalla päällään ajatteleva tontunhupsukka :)
        Ja tietysti sä sovit porukkaan.....elä höpötä tommosia joutavia :))

• tinttu-liina kirjoitti:

No minusta tonttu ei ole kyllä semmonen ihminen joka kirjottelis vain sillon, ku joku tietty ihminen kirjottaa. Hän kun tuntuu olevan ihan omalla päällään ajatteleva tontunhupsukka :)
        Ja tietysti sä sovit porukkaan.....elä höpötä tommosia joutavia :))

Sori, mutta tällainen fiilis on, ei Tonttu paljoa täällä käy enää esim. minun takia, meillä kolmella oli silloin aiemmin hyvä palstakaveruus.. No, kai asiat muuttu.

Sori, mutta tällainen fiilis on, ei Tonttu paljoa täällä käy enää esim. minun takia, meillä kolmella oli silloin aiemmin hyvä palstakaveruus.. No, kai asiat muuttu.

No mä taas uskon että tonttu ei erottele meitä rekattuja naisia..siis että ollaan kaikki tasavertasia..ainakin toivon että näin on..

• tinttu-liina kirjoitti:

No mä taas uskon että tonttu ei erottele meitä rekattuja naisia..siis että ollaan kaikki tasavertasia..ainakin toivon että näin on..

No esim. tuo alusvaate jutun huomasin, kaikki oli siellä juttelemassa ja minä muualla.. Enlä nyt ketään määrää ja pakota, niin kuin yksi pöpi täällä kuvittelee, oikeasti kyllä huomaan muutoksia ihmisissä.

• Kyllä te tyttöset ootte mulle kaikki samanarvoisia, siitä ei ole kahta sanaa.

Pidätän itselläni kuitenkin oikeuden osallistua just niihin keskusteluihin mihin tunnen tarvetta ja halua jotain sanoa.

Tuo narsismi-avauksesi on esimerkiksi sellainen jonka avaamistasi en tosiaan ymmärrä. Avauksen kohdetta voi pommittaa vaikka maailmaan loppuun asti, mikään ei tule muuttamaan hänen sairaan mielensä sanelemaa käytöstä palstalla. Avauksesi oli hänelle vain jonkun sortin lahja, saipa taas palstatilaa. Mun mielessä hän ei ole avauksen arvoinen, ei edes kommentin...

Älä nyt Kittie suutu, sanoinpa vaan mitä aattelen.

• HerraToljanter kirjoitti:

Kyllä te tyttöset ootte mulle kaikki samanarvoisia, siitä ei ole kahta sanaa.

Pidätän itselläni kuitenkin oikeuden osallistua just niihin keskusteluihin mihin tunnen tarvetta ja halua jotain sanoa.

Tuo narsismi-avauksesi on esimerkiksi sellainen jonka avaamistasi en tosiaan ymmärrä. Avauksen kohdetta voi pommittaa vaikka maailmaan loppuun asti, mikään ei tule muuttamaan hänen sairaan mielensä sanelemaa käytöstä palstalla. Avauksesi oli hänelle vain jonkun sortin lahja, saipa taas palstatilaa. Mun mielessä hän ei ole avauksen arvoinen, ei edes kommentin...

Älä nyt Kittie suutu, sanoinpa vaan mitä aattelen.

En minä järkevistä sanoistasi suutu, vaikka osaan kipakkakin olla. Sehän on hyvä, jos ajatukseni ulkopuolisuudesta on väärät.😊

Tuo ripulisti vaan osaa joskus ärsyttää.. Mutta totta on ettei hänen kanssaan pysty keskustelemaan yhtään.. Yritän jättää hänet huomiotta.

Toivon että sinä ja muut pidätte minua hyvänä palstakamuna, minä ainakin arvostan jokaista teistä rekatuista.❤

No esim. tuo alusvaate jutun huomasin, kaikki oli siellä juttelemassa ja minä muualla.. Enlä nyt ketään määrää ja pakota, niin kuin yksi pöpi täällä kuvittelee, oikeasti kyllä huomaan muutoksia ihmisissä.

kahtoppa ku monesti kannattaapi tulla vaan sinne missä muutki on.. :)

• temmirauta kirjoitti:

kahtoppa ku monesti kannattaapi tulla vaan sinne missä muutki on.. :)

Minä en halunnut osallistua alusvaate/nakuilu juttuun, en ole siveyden sipuli, mutta tuolla jutulla saa kaikki pervot innostumaan täällä.

• taasSamaKitinä

Tämä Kittie aloittaa aina nämä riitelyt. Tosi negatiivinen tyyppi. Ei itse näe mitä tekee, se kuuluu narsismiin. Kittie ei hyväksy toisten mielipiteitä, haluaa jopa tehdä kokkolapalstasta omanlaisen keinolla millä tahansa. Omia aisioitaan tuo esille. Ei ymmärrä kategoriaa.

• Voi kuule hanki elämä! Kyllä hyväksyn muiden mielipiteitä ja en omi palstaa, taitaa sinulla itsellä olla ongelmia.

• 1388
        KittieChi-81 kirjoitti:

Voi kuule hanki elämä! Kyllä hyväksyn muiden mielipiteitä ja en omi palstaa, taitaa sinulla itsellä olla ongelmia.

No hyväksy sitten tämä mielipide: Mene ja hoida asiasi siellä missä samanaiheisia keskusteluita käydään. Äläkä kyseenalaista muiden elämää, heillä on kyllä se, vaikka kovasti yrität tyrkyttää, tuolla kliseelllä, jolla ei ole minkäänlaista merkitystä kenellekään. Jokainen taaplaa tyylillään. Hyväksy se, mielipide. Vai taasko raivoat?

• 1388 kirjoitti:

No hyväksy sitten tämä mielipide: Mene ja hoida asiasi siellä missä samanaiheisia keskusteluita käydään. Äläkä kyseenalaista muiden elämää, heillä on kyllä se, vaikka kovasti yrität tyrkyttää, tuolla kliseelllä, jolla ei ole minkäänlaista merkitystä kenellekään. Jokainen taaplaa tyylillään. Hyväksy se, mielipide. Vai taasko raivoat?

Sinä olet nyt takertunut minuun ja syyttä, täällä monet juttelevat vaikka mitä ja sinulla on joku ongelma kohtaani.

Kenen elämää muka kyseenalaistan, kun sanon vain oman mielipiteeni ja tunteeni, se jostain syystä häiritsee?

Hyväksy itse minut ja muut palstalla ja jätä meidät rauhaan jutuiltasi joissa ei ole järjenhiventä.

• naivianarsistista
        KittieChi-81 kirjoitti:

Sinä olet nyt takertunut minuun ja syyttä, täällä monet juttelevat vaikka mitä ja sinulla on joku ongelma kohtaani.

Kenen elämää muka kyseenalaistan, kun sanon vain oman mielipiteeni ja tunteeni, se jostain syystä häiritsee?

Hyväksy itse minut ja muut palstalla ja jätä meidät rauhaan jutuiltasi joissa ei ole järjenhiventä.

Perustele, miksi ei ole järjenhiventä? Ja miksi muka olisin muka takertunut sinuun, juuri sinulla ei ole merkitystä asioiden kanssa vaan sillä mitä aisioita kirjoittelet tänne. Se ero on kaikkien asiallisesti kirjoittavien välilllä, että onko oma ego esillä vai jolin asia, joka liittyyy kirjoitettavaan aiheeseen eli kokkolaan.

• No sitä mä en tajuu et minkä takii nää jutskat kääntyy aina Arieliin? Ku hän ei tääl oo ees paljoo ollu enkä mä kyl usko et ton viimeisen nuijimisen jälkeen viittii enää ollakaan. Mä oon kyl osallistunu jokaiseen rekatun aloittamaan ketjuun ku palstakamui ollaan. Jotain oon vaan keksiny et sillai. Sit saattaa olla niinki et päivät on nii hitonmoisen pitkii joillaki et he ei sit enää jaksa. Mä en kyl allekirjoita et kukaan ketään dissais... :)

• Siis oikeasti tämä nyt vaan menee näin, Tonttu ei minulle enää juttele, vaan on kamu teidän muitten kanssa.

Ja en ole Arielia ajamassa pois, ei minulla ole häntä vastaan enää mitään. Olenhan hänellekin jutellut, hän ei ole kyllä minulle vastannut.. Mutta ymmärrän jos ei halua, jos entiset riidat hiertää mieltä? Minä oikeasti olen katunut ja pyytänyt anteeksi, se ei toki välttämättä aina riitä.

Halusin nyt vaan sano mielipiteeni ja tuntemukseni, en sen kummempaa, kai sitä kamujen kanssa voi puhua muutakin kuin höpöjä?😊

Siis oikeasti tämä nyt vaan menee näin, Tonttu ei minulle enää juttele, vaan on kamu teidän muitten kanssa.

Ja en ole Arielia ajamassa pois, ei minulla ole häntä vastaan enää mitään. Olenhan hänellekin jutellut, hän ei ole kyllä minulle vastannut.. Mutta ymmärrän jos ei halua, jos entiset riidat hiertää mieltä? Minä oikeasti olen katunut ja pyytänyt anteeksi, se ei toki välttämättä aina riitä.

Halusin nyt vaan sano mielipiteeni ja tuntemukseni, en sen kummempaa, kai sitä kamujen kanssa voi puhua muutakin kuin höpöjä?😊

No eikös hän tässäki vastaa? :)

a--r--i--e--l

19.1.2017 15:49
        Mullakin on ihan supervelvollisuudentuntoinen miau :)) Siis aina kun menen nukkumaan kotona mun päikkäreitä, se kömpii mun viereen peiton alle... Vaikka sillä olisi aivan varmasti paljon parempaakin tekemistä :))

• artagnan kirjoitti:

No eikös hän tässäki vastaa? :)

a--r--i--e--l

19.1.2017 15:49
        Mullakin on ihan supervelvollisuudentuntoinen miau :)) Siis aina kun menen nukkumaan kotona mun päikkäreitä, se kömpii mun viereen peiton alle... Vaikka sillä olisi aivan varmasti paljon parempaakin tekemistä :))

Kyllä muistan tuon, mutta en muista oliko se nyt vastaus minulle, mutta ok.😊

• no ku elämä tuppaa vaan olemaan sen sorttista et muutaki hommaa on ku tietsikan ääressä istumista :) sitte ku typykkä on viikonloppuna kotosalla sitä tykkääpi viettää aikaa yhessä ja kaveriporukalla. jäbä hälle luistinradan jäädytti ku on kiva tämmösen maajussinki välillä kahtella hyppyjä ja piruetteja et sielläpä sitä ollaan oltu ja makkaranpaistossa..

• Toki tiedän että ette aina palstalla ole, teillä on varmaan kivaa viettää porukalla aikaa yhdessä?

• Vinyylisaapas
        KittieChi-81 kirjoitti:

Toki tiedän että ette aina palstalla ole, teillä on varmaan kivaa viettää porukalla aikaa yhdessä?

Juntti on aina palstalla ja hereillä.

Tiedätkö mikä on countertrollaus? Sitä on esiintynyt tällä palstalla.

• Vinyylisaapas kirjoitti:

Juntti on aina palstalla ja hereillä.

Tiedätkö mikä on countertrollaus? Sitä on esiintynyt tällä palstalla.

Mitä horiset, itse häiriköit linkityksillä, tosi fiksua, get a life.

Toki tiedän että ette aina palstalla ole, teillä on varmaan kivaa viettää porukalla aikaa yhdessä?

no kyllä se tuppaa tuomaan semmosta mukavaa vaihtelua :) harmi vaan et aika kuluu niin nopiaan..

Häh? Minä en usein käy täällä ku ei ole kerrottavaa

• Ilmannimi2

Höh kittie on poistanut itsensä täältä palstalta.. Höh. Harmi ku olit kiva palsta kaveri

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8409
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2338
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2172
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1697
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      35
      1602
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1123
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      17
      985
    Aihe