Suomen pitäisi palata Venäjän yhteyteen

näin-on-näreet

Muuten tämä maa tuhoutuu tässä EU-huuhaassa.

14

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeAvarakatseinen

      Oliskos sulla hyviä esimerkkejä antaa .... Suomelle?

    • vaaleja-tulee

      Kyllä meidän tietoni mukaan on oltava itsenäisiä. Ihan itse voimme sanoa, että ei kiitos.
      Emme tarvitse puolesta puhujia vaikka sdp ihmiset eivät osaakaan ajatella tai puhua. Laitetaan sinne PS poikia ja tyttöjä niin alkaa puhetta kuulumaan ja tekojakin.
      Moni suomalainen on todella pahoin kyllästynyt näihin "tarttis tehrä jottain" ihmisiin, jotka vaan ottaisi mielellään rahaa osaamatta tehdä mitään.

      • muueinyauta

        Kyllä sitä voi sanoo " että ei kiitos." verottajallekin se on ny vaan sillai et antaa Putinin - Trumpin päättää mikä meille on parasta.


      • Rytölä

        Etkö voisi itse mennä Venäjälle? Mikä on niin hyvin, että olet pysynyt täällä?


      • SeAvarakatseinen

        Tämä on se vastaamaton kysymys. Onhan sinne "paljon mennehiä, mutta vähän on palannehia". Sensaatio-kirjan kirjoittaja suomalainen/venäläinen kirjailija Taisto Huuskonen sai vastaukseksi R Y S S I E N mielipiteen:
        "Älkää te tulko tänne valmiille, vaan rakentakaa kommunismi omaan maahanne."

        Huuskonen huomasi pikkuhiljaa, että venäläinen yritys ja tavoite kommunismin/sosialismin/maanpäällisen PARATIISIN rakentaminen menee tyypilliseen tapaan R Y S S I M I S E K S I .

        Pari vuosikymmentä aikaisemmin Venäjälle tunkeutunut punakaartilainen Väinö Salmi teki suurtyön venäläisille Petroskoin ympäristössä, mutta hänkin huomasi, etteivät R Y S S Ä T katso "hyvällä" Suomesta ja USA:sta ja Kanadasta tulleita talkoomiehiä. (ja -naisia)

        Näin kokenut punakaartilainen, kommunisti tekee yhteenvedon Neuvostoliiton ajastaan:

        "Meidän suomalaisen oli jokaisen omalla työllämme, omilla toimillamme lunastettava olemisemme ja elämisemme oikeus Neuvostoliitossa. Silloin kun putosimme kärryiltä, kun meitä lyötiin, ei meillä ollut yhtään ystävää. Tai jos oli, niin he eivät korottaneet ääntään puolestamme."

        Kauniisti sanottu; ”tovereiden” oletetaan olevan ystäviä, ja vain ”kärryiltä pudottiin ja lyötiin” kun ne oikeat suomalaiset komm. ystävät yksi toisensa jälkeen katosivat ”pimeyteen”.

        Avaajalle: Suomalaiset tuhoutuvat "Venäjän yhteydessä", ja senmyötä Suomi, se tie on kokeiltu useaan kertaan. Onko Sinulla järkevämpää kirjoitettavaa?


      • Bror-Erik1974nl

        Avara se melskaa yhä Neuvostoliitossa munaskuitaan myöten eikä se kauniilta
        näytä toisin kuin venäjänkarjalassa jossa huvila-asutus on kovassa kasvussa
        kannaksen rantamailla ja Ladogan upeilla rantakallioilla. Vot!


      • SeAvarakatseinen

        Etkö sä osaa linkittää? Pistä nyt edes joku sivusto tai video sieltä, missä "venäjänkarjalassa jossa huvila-asutus on kovassa kasvussa
        kannaksen rantamailla ja Ladogan upeilla rantakallioilla."

        Tännehän NE Neuvostoliiton valtion varallisuuden uus´jaossa rikastuneet, valtiota ja "tovereita" huijanneet R Y S S Ä T, ovat huvinlansa ja talonsa pystyttäneet .... turvaan Suomen rajan taakse, Saimaan rannoille!


      • hjiuouik

        Maahan voi kohdistua omistus- ja käyttöoikeuksia. Uskottu omistusoikeus voi osoittautua vain käyttöoikeudeksi, johon ei voida soveltaa perintöoikeutta.


    • SeAvarakatseinen

      Tosiasiahan historiasta on se että Venäjän yhteydessä Suomi on aina ollut parhaimmillaan ja voinut hyvin.

      • SeAvarakahteinen

        Sama koskee Venäjää. Parasta sille on ollut Suomi ja näin tulee olemaan! Pian olemme jälleen yhtä ja samaa onnellista valtiota.


      • Fxfxfxfxfxfxf
        SeAvarakahteinen kirjoitti:

        Sama koskee Venäjää. Parasta sille on ollut Suomi ja näin tulee olemaan! Pian olemme jälleen yhtä ja samaa onnellista valtiota.

        Mene nyt vaihteeksi runkkaamaan Putinin kuvan kanssa.


      • SeAvarakatseinen

        Sitähän todistaa ... ISO VIHA ja senjälkeinen pikku-VIHA!
        Kovin ovat kai oikeasti ONNELLISIA valtioita NE esim. Viro, Latvia, ja Liettua, jotka ovat eroon päässeet siitä yhdstä onnea tuovasta valtiosta (Nl)!
        Onnellisten kerhoon ovat liittymässä Ukraina ja Valko-Venäjä.
        P.S. Kai se oli noiden em.-vihojen aikaan myös R Y S S Ä-viha SE kantava voima?


      • SeAvarakahteinen
        Fxfxfxfxfxfxf kirjoitti:

        Mene nyt vaihteeksi runkkaamaan Putinin kuvan kanssa.

        Mulla on vasta menossa Stalinin kuva. Volodjan kuva oottaa vuoroansa.


    • voi_surkeutta

      Suomi on voinut hyvin vain sen venäjän yhteydessä kun tssari hallitsi venäjää. Sosialistisen Neukkulan aikana kaikki maahan pyrkivät pääsivät maistamaan
      Siperian ihanuutta. Yrittäkää edes ajtella hieman, mitä kirjoitatte. Mitähän helvettiä elomme olisi nykyisen venäjän alisuudessa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1096
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe