Löytyiskö vielä kiimasia miehiä kikkailemaan mun kans...? Oon parikymppinen kiimane tyttö ja valmis laittamaan kuvia ;) ppatriciaxx on mun kik PLIIS MIEHET haluun munaa...
Yöllistä chättäilyä
13
540
Vastaukset
- Jope26
Mitä sulla on päälläsi
- Jope26
Patriciagirl kirjoitti:
Pelkät stringit mutta nekin lähtee jos vain haluat ;)
Ota pois ja hyväile sun märkää pillua hitaasti
- Jope26
Jope26 kirjoitti:
Ota pois ja hyväile sun märkää pillua hitaasti
Mun kulli on kovana ja runkkaan haluan nuolla sua
- Jope26
Multa meinaa tulla kun ajattelen sun märkää pientä pillua
- SasuJenienkanssaseksiä
Mulla panettaa vitusti...aloitin panaanilla...on muute.....panen vielä panaanilla....mutta otan yhdet housut pois...painan vielä toisen panaanin pilluuni sisään. Yksi on sisällä...koitan saada sen toisenkin sisälle...siinä on jo enemmän tekemistä...Voi vittu kunpanettaa niin vitusti....tekis niin mieli kyrpää...nyt tuntuu...tosi kivalta...nyt otan panaanit pois... sitten otan paksu vihreä..kaarevan kurkun esiin...jyystän sillä...OO...MAIN...GOODNES...Että tekee...hyvää. Nyt otan panaanit pois. Sitten...Nyt aloittaan..kunnon nussiminen...se on vihreä kaareva..paksu...nyt on pakko ottaa pikkuhuosut pois päältä...Työnnän...pitkän paksun.. kaarevan sisään...voi tuntua...kiihottavalle..aukolla on mutta ei ihan sillä...mutta nyt on sisällä...panettaa..ihan vitusti...menen lattialle vetämään orgasmin....raju orgasmi tuli....teki hyvää...
- eådppd
SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:
Mulla panettaa vitusti...aloitin panaanilla...on muute.....panen vielä panaanilla....mutta otan yhdet housut pois...painan vielä toisen panaanin pilluuni sisään. Yksi on sisällä...koitan saada sen toisenkin sisälle...siinä on jo enemmän tekemistä...Voi vittu kunpanettaa niin vitusti....tekis niin mieli kyrpää...nyt tuntuu...tosi kivalta...nyt otan panaanit pois... sitten otan paksu vihreä..kaarevan kurkun esiin...jyystän sillä...OO...MAIN...GOODNES...Että tekee...hyvää. Nyt otan panaanit pois. Sitten...Nyt aloittaan..kunnon nussiminen...se on vihreä kaareva..paksu...nyt on pakko ottaa pikkuhuosut pois päältä...Työnnän...pitkän paksun.. kaarevan sisään...voi tuntua...kiihottavalle..aukolla on mutta ei ihan sillä...mutta nyt on sisällä...panettaa..ihan vitusti...menen lattialle vetämään orgasmin....raju orgasmi tuli....teki hyvää...
Työnnä...löylykauha..perseesees...
- mini-muna
Saiskin tuollaisen tytön juttuun joskus...
mistäs päi tää on
- SasuJenienkanssaseksiä
Tieltä Pieksämäjeltä...just...painelin paksulla kaarevalla kurkulla...kovalta kullilta tuntui...
- hmi
Hitsi on sitten pakko ottaa kulli käteen ku lukee noit juttuja hiljalleen rasvailen sit tuntuupa hyvälle
- Kiinamiessex
Turusta olen.Äiti on kiinassa syntyny. Faija suomalainen. Sopiiko. Olen 27v
- Wej
Panisin samalla pyllyysi kun kurkulla panisit pilluasi takaapäin naidessa samalla läpsisin pakarasi punaisiksi saisimme rajun orkun sperma roiskuisi pyllysi uumeniin . Kiva ois kurkkuasi maistaa .nyt kullini roiskii spermat kaaressa sohvalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195970- 173496
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193006Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6412227Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1642195Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721495Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421445Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31248Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061166Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641127