Yöllistä chättäilyä

Patriciagirl

Löytyiskö vielä kiimasia miehiä kikkailemaan mun kans...? Oon parikymppinen kiimane tyttö ja valmis laittamaan kuvia ;) ppatriciaxx on mun kik PLIIS MIEHET haluun munaa...

13

493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jope26

      Mitä sulla on päälläsi

      • Pelkät stringit mutta nekin lähtee jos vain haluat ;)


      • Jope26
        Patriciagirl kirjoitti:

        Pelkät stringit mutta nekin lähtee jos vain haluat ;)

        Ota pois ja hyväile sun märkää pillua hitaasti


      • Jope26
        Jope26 kirjoitti:

        Ota pois ja hyväile sun märkää pillua hitaasti

        Mun kulli on kovana ja runkkaan haluan nuolla sua


      • Jope26

        Multa meinaa tulla kun ajattelen sun märkää pientä pillua


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Mulla panettaa vitusti...aloitin panaanilla...on muute.....panen vielä panaanilla....mutta otan yhdet housut pois...painan vielä toisen panaanin pilluuni sisään. Yksi on sisällä...koitan saada sen toisenkin sisälle...siinä on jo enemmän tekemistä...Voi vittu kunpanettaa niin vitusti....tekis niin mieli kyrpää...nyt tuntuu...tosi kivalta...nyt otan panaanit pois... sitten otan paksu vihreä..kaarevan kurkun esiin...jyystän sillä...OO...MAIN...GOODNES...Että tekee...hyvää. Nyt otan panaanit pois. Sitten...Nyt aloittaan..kunnon nussiminen...se on vihreä kaareva..paksu...nyt on pakko ottaa pikkuhuosut pois päältä...Työnnän...pitkän paksun.. kaarevan sisään...voi tuntua...kiihottavalle..aukolla on mutta ei ihan sillä...mutta nyt on sisällä...panettaa..ihan vitusti...menen lattialle vetämään orgasmin....raju orgasmi tuli....teki hyvää...


      • eådppd
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Mulla panettaa vitusti...aloitin panaanilla...on muute.....panen vielä panaanilla....mutta otan yhdet housut pois...painan vielä toisen panaanin pilluuni sisään. Yksi on sisällä...koitan saada sen toisenkin sisälle...siinä on jo enemmän tekemistä...Voi vittu kunpanettaa niin vitusti....tekis niin mieli kyrpää...nyt tuntuu...tosi kivalta...nyt otan panaanit pois... sitten otan paksu vihreä..kaarevan kurkun esiin...jyystän sillä...OO...MAIN...GOODNES...Että tekee...hyvää. Nyt otan panaanit pois. Sitten...Nyt aloittaan..kunnon nussiminen...se on vihreä kaareva..paksu...nyt on pakko ottaa pikkuhuosut pois päältä...Työnnän...pitkän paksun.. kaarevan sisään...voi tuntua...kiihottavalle..aukolla on mutta ei ihan sillä...mutta nyt on sisällä...panettaa..ihan vitusti...menen lattialle vetämään orgasmin....raju orgasmi tuli....teki hyvää...

        Työnnä...löylykauha..perseesees...


    • mini-muna

      Saiskin tuollaisen tytön juttuun joskus...

    • mistäs päi tää on

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Tieltä Pieksämäjeltä...just...painelin paksulla kaarevalla kurkulla...kovalta kullilta tuntui...


    • hmi

      Hitsi on sitten pakko ottaa kulli käteen ku lukee noit juttuja hiljalleen rasvailen sit tuntuupa hyvälle

    • Kiinamiessex

      Turusta olen.Äiti on kiinassa syntyny. Faija suomalainen. Sopiiko. Olen 27v

    • Wej

      Panisin samalla pyllyysi kun kurkulla panisit pilluasi takaapäin naidessa samalla läpsisin pakarasi punaisiksi saisimme rajun orkun sperma roiskuisi pyllysi uumeniin . Kiva ois kurkkuasi maistaa .nyt kullini roiskii spermat kaaressa sohvalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe