Oletko kokenut yliluonnollisia tapahtumia?
http://vignette2.wikia.nocookie.net/muumitalo/images/c/ce/2648922787_15905fd2a0.jpg/revision/latest?cb=20100813212955
:).
Uskotko yliluonnolliseen?
10
249
Vastaukset 10
- oletkotiesemiesD
ja teleapatiaan :)
- Aamunajatus
Uskon ja olen. Jumala on todellinen.
- Hklbch
En usko, joku kohtalo ihmiselle ehkäpä on määrätty?
- Sadoista
kokemuksestani uskon.
Eräskin kokemukseni: Olin kuskina, mentiin paikkaan missä en ollut koskaan käynyt, aivan outo paikka minulle, mutta ajoin suoraan sinne minne matka oli suuntautuneena.
Paikka oli kymmenien kilometrien päässä valtaväylistä, en edes kysynyt keneltäkään ajo-ohjeita, mutta osuma oli sen lammen rannalle sataprosenttinen, ja paikka sen näköinen kun oli porukalle kuvaillut. - heipat
En uskonut riittävästi. Enkä riittänyt uskottavasti.
- yliluonnollinen
Kyllä olen, ja uskon tietynlaisiin todeksi osoittautuviin asioihin, jotka muuttuivat todeksi, vaikka muulta näytti.
- niinkuinmörköjäesmes
No...ainahan sitä vastaan tulee jotakin luonnollisen yliluonnollista...:)))
- Henkimaailma
Olen ja kyllä uskon!
- senkinmölkö
Vain sinun kanssasi Onni.
- LovePeaceandJoy
Mä uskon että sellaista voi tapahtua, jota ihmiset pitää yliluonnollisena. Itse en ole kohdannut yliluonnollisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565