Onko Mint 17 Mate suomenkielinen?
Mint kielet
17
215
Vastaukset
- Ei.oo
Ei.
- valehtelet-taas
No onhan se suomenkielinen! Älä viitsi valehdella!
Aloittajalle, noita paskanjauhajia ei kannata uskoa. - trollaattorit
valehtelet-taas kirjoitti:
No onhan se suomenkielinen! Älä viitsi valehdella!
Aloittajalle, noita paskanjauhajia ei kannata uskoa.Aloittaja kysyy ja vastaa kuitenkin itse.
- valehtelet-taas
trollaattorit kirjoitti:
Aloittaja kysyy ja vastaa kuitenkin itse.
Valehtelet, minä en ole aloittaja! En siis ole vastannut itselleni
- trollaattorit
valehtelet-taas kirjoitti:
Valehtelet, minä en ole aloittaja! En siis ole vastannut itselleni
Valehtelu näkyy jatkuvan.
- valehtelet-taas
trollaattorit kirjoitti:
Valehtelu näkyy jatkuvan.
No siltä se vaikuttaa kun olet täällä itse valehtelemassa.
- LujaaMint-eikuLadalaatua
Mint on irlantilainen. Suomi-käännökset on puutteellisia ja usein kökköjä. Monet ohjesivut on vain englanniksi tai usein ohjesivu puuttuu kokonaan. Tai ohjenappulan klikkaaminen kaataa kyseisen ohjelman.
- typerykselle
Onko pakko aina jauhaa paskaa jos ei asiasta mitään tiedä?
- Todista
Tuon jos pystyt todistamaan olen valmis antamaan 500€ palkin bukin löytymisestä. Ja asian pitää sitten liittyä Minttiin sillä tavalla ettei sama ohjelman versio tee vastaavaa myös muissa dedian paketteja käyttävässä jakelussa.
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bit - JaKiitosRöhönauruista
Todista kirjoitti:
Tuon jos pystyt todistamaan olen valmis antamaan 500€ palkin bukin löytymisestä. Ja asian pitää sitten liittyä Minttiin sillä tavalla ettei sama ohjelman versio tee vastaavaa myös muissa dedian paketteja käyttävässä jakelussa.
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bitHauskaa että mitä tahansa vikaa saa olla kunhan se tulee upstreamista! Kiitos rehellisyydestä!
- Vale-pukille
Siinä olis paskanpuhuja voinut tienata helposti 500€, kun olis vain todistanut nuo perättömät väitteensä paikkansa pitäväksi, vaan kun ei pysty niin ei pysty.
"LujaaMint-eikuLadalaatua":
Tilaisuutesi meni ohi, ei tullut sinusta rikasta miestä, valehtelijan leiman vain sait otsaasi.
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bit - Vale-pukille
JaKiitosRöhönauruista kirjoitti:
Hauskaa että mitä tahansa vikaa saa olla kunhan se tulee upstreamista! Kiitos rehellisyydestä!
JaKiitosRöhönauruista:
Jospa välillä puhuisit totta, tuollainen perättömien valheiden levittäminen on syvältä . . . siitä ei ole sinulle eikä kenellekkään mitään hyötyä.
- turvaton
Minttiin ei tule tarvittavia tietoturvapäivityksiä.
- valehtelet-taas
Haista valepukki paska! Kyllä Mintiin tulee tarvittavat tietoturvapäivitykset joten lakkaa valehtelemasta.
Mintissä on varmasti samat kielipaketit kuin muissakin Linux jakeluissa. Kieli ja merkistötuki on hyvä. Harvinaisempiakin kieliä tuetaan. Esim Islantia jonka kielellä ei saa MS:n tuotteita. Kaikki ohjelmat eivät tietenkään ole suomennettuja. Itse käytän Ubuntua ja siinä hyvä kielituki. Selaimessa toimii oikeinkirjoituksen tarkistuskin heti asentamisen jälkeen. Luulisin että Mintissä on samoin.
- Oma-Apu-Paras-Apu
Mintin man tiedostot löytyy polusta /usr/share/man/ ja tiedostoja on noin 7417 kpl kun BleachBit siivous ohjelmalla on siivottu/poistettu niin että on ruksattu kohta
[x] - Lokalisaatiot: Poista ei-toivotut kielitiedostot
Tuo asetus päällä poistuu hirveesti eri kielen ohjeita. Siivouksen ulkopuolelle pitää jättää ENG ja SUO, muut joita nyt et varmasti tarvitse joutaa pois. Tämä nopeuttaa myös palautepisteen tekoa.
Jos kääntäminen kiinnostaa, voi sen tehdä aivan itse. Kaikki ohjetiedostot ovat gedit muokkaimella muokattavissa. Käännös toimii vaikket sitä siirtäisikään fi -kansioon. Järjestelmä tarjoo eng-kielisen ohjeen jos vastaavaa ei löydy fi -kansion alta.
Kaksi kielisyyttä on mutta minä en sitä käytännössä huomaa.
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bit - Onnistuukohan-näin
Pientä helpotusta man sivujen suomenokseen saa kun lataa *.rpm paketin jossa on Sami Louko, Tommi Vainikainen, Jussi Larjo, Jari Antikainen ja mahdollisesti monen muunkin suomenoksia man sivuista.
*.rpm paketti pitää purkaa, ja itse poimia/siirtää usr/man/fi/ kansion sisältö paikalliselle kiintolevylle.
http://www.win.tue.nl/~aeb/ftpdocs/linux-local/manpages/tr/man-pages-fi-0.1-4.noarch.rpm
http://www.win.tue.nl/~aeb/linux/man/
MUISTA PALAUTUS PISTE ENSIN
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015