Mint kielet

kielikysymys

Onko Mint 17 Mate suomenkielinen?

17

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.oo

      Ei.

      • valehtelet-taas

        No onhan se suomenkielinen! Älä viitsi valehdella!
        Aloittajalle, noita paskanjauhajia ei kannata uskoa.


      • trollaattorit
        valehtelet-taas kirjoitti:

        No onhan se suomenkielinen! Älä viitsi valehdella!
        Aloittajalle, noita paskanjauhajia ei kannata uskoa.

        Aloittaja kysyy ja vastaa kuitenkin itse.


      • valehtelet-taas
        trollaattorit kirjoitti:

        Aloittaja kysyy ja vastaa kuitenkin itse.

        Valehtelet, minä en ole aloittaja! En siis ole vastannut itselleni


      • trollaattorit
        valehtelet-taas kirjoitti:

        Valehtelet, minä en ole aloittaja! En siis ole vastannut itselleni

        Valehtelu näkyy jatkuvan.


      • valehtelet-taas
        trollaattorit kirjoitti:

        Valehtelu näkyy jatkuvan.

        No siltä se vaikuttaa kun olet täällä itse valehtelemassa.


    • LujaaMint-eikuLadalaatua

      Mint on irlantilainen. Suomi-käännökset on puutteellisia ja usein kökköjä. Monet ohjesivut on vain englanniksi tai usein ohjesivu puuttuu kokonaan. Tai ohjenappulan klikkaaminen kaataa kyseisen ohjelman.

      • typerykselle

        Onko pakko aina jauhaa paskaa jos ei asiasta mitään tiedä?


      • Todista

        Tuon jos pystyt todistamaan olen valmis antamaan 500€ palkin bukin löytymisestä. Ja asian pitää sitten liittyä Minttiin sillä tavalla ettei sama ohjelman versio tee vastaavaa myös muissa dedian paketteja käyttävässä jakelussa.

        Linux Mint 18.1 Serena
        Xfce 64-bit


      • JaKiitosRöhönauruista
        Todista kirjoitti:

        Tuon jos pystyt todistamaan olen valmis antamaan 500€ palkin bukin löytymisestä. Ja asian pitää sitten liittyä Minttiin sillä tavalla ettei sama ohjelman versio tee vastaavaa myös muissa dedian paketteja käyttävässä jakelussa.

        Linux Mint 18.1 Serena
        Xfce 64-bit

        Hauskaa että mitä tahansa vikaa saa olla kunhan se tulee upstreamista! Kiitos rehellisyydestä!


      • Vale-pukille

        Siinä olis paskanpuhuja voinut tienata helposti 500€, kun olis vain todistanut nuo perättömät väitteensä paikkansa pitäväksi, vaan kun ei pysty niin ei pysty.

        "LujaaMint-eikuLadalaatua":
        Tilaisuutesi meni ohi, ei tullut sinusta rikasta miestä, valehtelijan leiman vain sait otsaasi.


        Linux Mint 18.1 Serena
        Xfce 64-bit


      • Vale-pukille
        JaKiitosRöhönauruista kirjoitti:

        Hauskaa että mitä tahansa vikaa saa olla kunhan se tulee upstreamista! Kiitos rehellisyydestä!

        JaKiitosRöhönauruista:
        Jospa välillä puhuisit totta, tuollainen perättömien valheiden levittäminen on syvältä . . . siitä ei ole sinulle eikä kenellekkään mitään hyötyä.


    • turvaton

      Minttiin ei tule tarvittavia tietoturvapäivityksiä.

      • valehtelet-taas

        Haista valepukki paska! Kyllä Mintiin tulee tarvittavat tietoturvapäivitykset joten lakkaa valehtelemasta.


    • Mintissä on varmasti samat kielipaketit kuin muissakin Linux jakeluissa. Kieli ja merkistötuki on hyvä. Harvinaisempiakin kieliä tuetaan. Esim Islantia jonka kielellä ei saa MS:n tuotteita. Kaikki ohjelmat eivät tietenkään ole suomennettuja. Itse käytän Ubuntua ja siinä hyvä kielituki. Selaimessa toimii oikeinkirjoituksen tarkistuskin heti asentamisen jälkeen. Luulisin että Mintissä on samoin.

      • Oma-Apu-Paras-Apu

        Mintin man tiedostot löytyy polusta /usr/share/man/ ja tiedostoja on noin 7417 kpl kun BleachBit siivous ohjelmalla on siivottu/poistettu niin että on ruksattu kohta

        [x] - Lokalisaatiot: Poista ei-toivotut kielitiedostot

        Tuo asetus päällä poistuu hirveesti eri kielen ohjeita. Siivouksen ulkopuolelle pitää jättää ENG ja SUO, muut joita nyt et varmasti tarvitse joutaa pois. Tämä nopeuttaa myös palautepisteen tekoa.

        Jos kääntäminen kiinnostaa, voi sen tehdä aivan itse. Kaikki ohjetiedostot ovat gedit muokkaimella muokattavissa. Käännös toimii vaikket sitä siirtäisikään fi -kansioon. Järjestelmä tarjoo eng-kielisen ohjeen jos vastaavaa ei löydy fi -kansion alta.

        Kaksi kielisyyttä on mutta minä en sitä käytännössä huomaa.

        Linux Mint 18.1 Serena
        Xfce 64-bit


      • Onnistuukohan-näin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe