Paavi vertasi Trumpia jo Hitleriin!?

SusiLampaanVaatteissa

Nyt paavi on mennyt jo liian pitkälle! Hän kehtasi verrata Trumpin virkaanastujaisia Hitlerin vastaavaan??

Fransiskus-paavi itse on keskittynyt politikoimaan uskonnon levittämisen sijasta. Hän oli jo kyllästynyt koko uskontoon, mutta innostui uudestaan. Koska tuli tilaisuus levittää kultturimarxistista ideologiaa paavin arvovallalla.

Taitaa maailmanloppu olla lähellä? Raamatun mukaan juuri ennen sitä katolista kirkkoa johtaa antikristus.

16

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin_kaksi_marjaa

Paavin pitäisi keksittyä läheisempään henkilöön eli Merkeliin. Angela on pahempi kuin Hitler! Mitä tulee Euroopan vahingoittamiseen.

Mutta nuo kaksi johtajaa ovat kuin kaksi marjaa. Molemmat ovat kimpassa tuhoamassa länsimaista sivilisaatiota.

• Trumppu

Ei se Trump sentään natsi ole. Oikeistopopulisti, hölösuu ja köyhälistön kurittaja se on.

• sinulle_tiedoksi

Ensimmäinen lauseesi on faktaa, mutta toinen on vain sinun oma mielipiteesi.

Viisautta on osata erottaa ne toisistaan!

• fghfk
        sinulle_tiedoksi kirjoitti:

Ensimmäinen lauseesi on faktaa, mutta toinen on vain sinun oma mielipiteesi.

Viisautta on osata erottaa ne toisistaan!

Mitä kohtaa et ymmärrä toisessa lauseessa?

• sinulle_tiedoksi
        fghfk kirjoitti:

Mitä kohtaa et ymmärrä toisessa lauseessa?

Mitä kohtaa et ymmärrä aiemmassa kommentissani?

• sdsjdfdjf
        sinulle_tiedoksi kirjoitti:

Mitä kohtaa et ymmärrä aiemmassa kommentissani?

Trump on oikeistopopulisti, hölösuu ja köyhälistön kurittaja.

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Vai pitääkö kääntää venäjäksi?

• fjttfkf

Kristinusko on taikauskoista hölynpölyä. Se on tuontitavaraa lähi-idästä. Eli samaa kuin Trump-fanien vihaamat mamutkin.

• Antiristus

Totta. Suomi on alunperin pakanamaa. Suurin osa Suomen "kristityistä" on pelkkiä tapauskovia. Itse en kuulu kirkkoon enkä tunnusta Jeesusta. Olen rehellinen enkä yritä esittää mitään kristittyä niinkuin kaikki perkeleen mukakristityt trumpistit ja putinistit.

• hyvöjuttu

Joko kirkkokin huojuu..

• pepust

Hyvä juttu. Uskonnot on perseestä.

• OlisiVerrannut

kepulaissiin Berneriin ja Sipilään...!

• Trumpin puhe virkaanastujaisissa oli mielestäni hyvin maltillinen, asiallinen, rohkaiseva ja rakentava. Siinä ei ollut mitään huomautettavaa. Se oli todellisen valtiomiehen hyvä puhe, joka oli helposti ymmärrettävää kansan kieltä niin kuin pitääkin. Voimme odottaakin, että Trump tulee olemaan hyvä presidentti, joka saa paljon hyvää aikaan, paitsi Amerikan sisäpolitiikassa kuin myös koko maailmaa ajatellen. Kiitos Trump hyvästä puheestasi ja onnea ja menestystä presidenttikaudellesi!

• todellatökeröä

Paavi?
      miten se kehtasi?

Merkkel, Soros ja koko eu häkkyrä ovat pahempia !

Onko paavi sanonut mitään kun matut hurjastelee väkijoukkoihin??
      tai kun joku niistä saa "seksuaalisen hätätilanteen"??

EI OLE
      mutta Trumppia vertaa Hitleriin?

voi pyhä helvetti

• sesszszezez

Loukkaa Aatua tuo vertaus.

• FacistiEiOoNazi

Tiedättekö mitä fasism-termi tarkoittaa? Siis oikeasti? Kyllä USA fasistiselta valtiolta vaikuttaa... Ei natsistiselta kuitenkaan.

• dgdgjdg

Venäjä on fasistivaltio, USA ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2278
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1993
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1394
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1045
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      894
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe