Meneekö kankkulan kaivoon jos tilaa esim.
VGA Male To HDMI Output 1080P Audio TV AV HDTV Video Cable Converter Adapter lot
http://www.ebay.com/itm/VGA-Male-To-HDMI-Output-1080P-Audio-TV-AV-HDTV-Video-Cable-Converter-Adapter-lot/132013033999?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid=2220071&algo=SIC.MBE&ao=2&asc=40778&meid=9e38eb3dca3f41de82505df770340741&pid=100005&rk=5&rkt=6&sd=162326003388
VGA-HDMI adapteri alle kaksi euroa postikuluineen.
Saako mitään tai saako toimimattoman tuotteen. Eli onko huijaus?
ps. saan läppäriin toisenkin lisänäytön VGA:n kautta.
eBay:n halvat hinnat arveluttavat
4
181
Vastaukset
- halvathinnat
Korjaus...tuossa olikin samassa joku VGA to LAN kaapeli samassa ilmoituksessa ja 2€ oli sille. 8,4€ oli tuo mitä hain eli samaa hintaluokkaa kuin muutkin kiinasta suoraan
Kokemuksia kuulisi kuitenkin varsinkin kiinasta tilaamisesta.- 23-6
Jos tuote ei toimi tai sitä ei saavu ollenkaan niin teet Disputen eBayssä. Vaatii vain sen että teet sen tietyn aja sisällä.
Useampi Suomeen tavaraa toimittava firma tilaa asiakkailleen tuotteen eBaystä tai vastaavista sen jälkeen kun asiakas on maksanut heidän tililleen eli jos olet ajatellut ostavasi tuollaiselta firmalta niin samahan se on tilata itse eBaystä, jos osaamista on. Ostajanturvan kannalta tilaaminen eBaystä voi olla jopa parempi verrattuna noihin välittäjiin.
Merkkituotteissa laaduntarkkailu on yleendä parempi joskin on olemassa sellaisia merkkejä joissa ei ole mitään eroa nimettömiin, esimerkiksi eBayssä myytäviin tuotteisiin, kuin se että niissä lukee jokin merkki. Täsmälleen samaa tavaraa voi siis löytää ilman mitää merkkiä tai sitten niin että laitteessa on jokin logo.
- Verkkokauppa_ale
Tuohan on itse aiheuttamasi. Minä sanoisin VAROKAA Verkkokauppaa, joka järjestää rajattuja myyntejä. Todellisuudessa asiakkaille ei ole myytävänä montakaan laitetta. Kaikki on varattu etukäteen. Itse kokeilin asiaa, kun kaveri kertoi siitä minulle. Nettikaupan avauduttua olin klikannut 0,01 sekunttia avautumisen jälkeen. Kaikki tavarat oli myyty!!!!!!!!!! ... eli todellisuudessa ne oli varattu jälleenmyyjille, kuten kerrotaan. Asiakkaat osatta vain sikakalliita normaalihintaisia tuotteita. Kannatan reilua ja oikeudenmukaista kaupankäyntiä, joten haen tarvitsemani muista kaupoista. VAROKAA VERKKOKAUPPAA!!!!!!!!!
- rttyhwh
Aliexpress on ebayta edullisempi ja samat myyjät yleensä kummassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851