naisellisuuden ydin?
Mikä on .....
16
295
Vastaukset
- Ainakinnämä
Lempeys ja viisaus
- Mulla.ainakin
kokoa DD tai kokoa E olevat rintsikat.
Varjele jos mulla ei niitä ois, niin nehän heilus kävelläkin kun kirkon kellot, mutta erilaisella äänellä ;D). - hölskyymaito
itellä f koko, nii paljon maitoo niissä
- Mulla.ainakin
mulla ilman maitoa ;)
- TissitPainaa
Voi kuoleman kevät missä sinun tissit menee ilman rintsikoita. Tuttavalla oli järjettömän selkäkivut kun tissit niin raskaat ja painoi niin että rasitti selkää.
Tottakai kun painovoima ja massa mitä sen kokoisissa tisseissä jo on niin vetää niitä alaspäin ja samalla selkälihasten pitää tehdä hommia enemmän kun tissit vetää selkää kippuraan. Se ei voinut ilman tissiliivejä olla ja ne rintsikatkin joita se käytti olivat erikoiliikkeestä. Vahva olkaimiset ns. mummorintsikat. Pakko oli kun tavallisen kaupan rintsikkamallit ei tukeneet raskaita rintoja tarpeeksi. Olkaimien piti olla hyvin paksut jo että piti sen painoiset rinnat ryhdissä että selkä säästyi. - Mulla.ainakin
Ei ole markettitavarana myynnissä. Ei ne mitään mummoritsikoita enää ole, aivan ihania, hintavia kylläkin :(.
- TissitPainaa
F-kuppi
F-kupin rinnat painavat 402,5 grammaa yhtä rintaa kohden.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001130043.html
Mietippä itse riiputtaa vapaana lähes kilon tissejä ohuen ihon varassa tuossa. Kyllä selkä on kovilla. - Mulla.ainakin
Yölläkin rintsikat. Ei niitä voi kantaa ilman rintsikoita, maan vetovoima nääs ;o))))),,,
- TissitPainaa
Mulla.ainakin kirjoitti:
Yölläkin rintsikat. Ei niitä voi kantaa ilman rintsikoita, maan vetovoima nääs ;o))))),,,
Mulla ei. Vihaan kiristäviä ja purisavia, kankeita ja epämukavia vaatteita yöllä.
En nuku jos vaate yhtään kutittaa, puristaa tai yhtään on vaikea kääntää kylkeä.
Kääntyilen ja tuskailen, kunnes peitto lentää samalla kun kiljasen "ääääääääääääääää.. " ja heittelen epämukavan vaatteen kiukkuisena pois häiritsemästä minun unta.
- Vinkuramieli
Herkkyys ja ihanuus
- VoutilaisenBiisistä
Kaippa se on niinkuin biisissäkin se lauletaan kokonainen nainen,
"Kokonainen nainen
Mistä kokonaiset naiset on tehty,
liemissä monissa keitetty, pesty,
mausteisista marjoista vai mistä
on suola makeaa, ei pelkkää unelmaa
Kun huuliin punaisiin hän kiiltoa laittaa,
ne sävyin syvemmin valoa taittaa
yhdentoista sentin korot sen kertoo
on niiden mittainen, hän kuinka kantaa sen
Lujan lempeä, varmaan hempeä,
sydäntä ja järkeä
avoimen salaperäinen
on kokonainen nainen
Sovelias ja siveetön,
hallitusti hillitön,
tunnollinen, kevytmielinen,
on kokonainen nainen (koko nainen)
Huolta vailla vastuunsa kantaa,
itsetunnosta muille myös antaa
miehen käsivarsiin todella luottaa,
on mies sen arvoinen ja hänkin tietää sen
sydäntä ja järkeä
avoimen salaperäinen
on kokonainen nainen
Sovelias ja siveetön,
hallitusti hillitön,
on kokonainen nainen (koko nainen, koko nainen)
sydäntä ja järkeä
avoimen salaperäinen
on kokonainen nainen (kokonainen nainen)
Sovelias ja siveetön,
hallitusti hillitön,
on kokonainen nainen (koko nainen)" Pitkät hiukset, osaa kävellä, hyvä ryhti, silmät, kaunis hymy, ...
- uiolkjhgvbnm
Se saa miehessä aikaan luontevan tuntemuksen, että lähellä on NAINEN.
- pelkkäväri
naiseus on punainen.
- Miehenkokoisuus
Sisältä päin hehkuva lämpö, empatia, sydämellisyys, herkkyys ja mielestäni myös tietynlainen kyky huolenpitoon sekä ymmärrykseen heikomassa asemassa olevaa kohtaan.
Naiseuden ydimestä kauimpana on mielestäni kyynisyys, kovuus, epäempaattisuus, kohtuuttomuus, itsekkyys, ilkeys ja pahansuopaisuus.
Valitettavasti noita jälkimmäisiä löytyy paljon naisista jotka pitävät itseään "naisellisina".
Suomessa on paljon tusinatyttöjä jotka kuvittelevat itsestään kaikenlaista kun yrittävät vähän näyttää naisilta ja tekevät naisten juttuja, mutta naiseuden ydintä heistä ei löydy vaikka mikroskoopilla etsisi. - kaikkisamanlaisia
Se ei o tekoripset, hiuslisäkkeet, pushup-alkkarit, rakennekynnet, operoidut mutruhuulet törröllään selfieissä sekä samanlaiset vaatteet kuin kaikilla muilla joilla on tän listan ominaisuudet hankittuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136