Mikä on .....

naiseus_

naisellisuuden ydin?

16

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakinnämä

      Lempeys ja viisaus

    • Mulla.ainakin

      kokoa DD tai kokoa E olevat rintsikat.
      Varjele jos mulla ei niitä ois, niin nehän heilus kävelläkin kun kirkon kellot, mutta erilaisella äänellä ;D).

    • hölskyymaito

      itellä f koko, nii paljon maitoo niissä

      • Mulla.ainakin

        mulla ilman maitoa ;)


      • TissitPainaa

        Voi kuoleman kevät missä sinun tissit menee ilman rintsikoita. Tuttavalla oli järjettömän selkäkivut kun tissit niin raskaat ja painoi niin että rasitti selkää.
        Tottakai kun painovoima ja massa mitä sen kokoisissa tisseissä jo on niin vetää niitä alaspäin ja samalla selkälihasten pitää tehdä hommia enemmän kun tissit vetää selkää kippuraan. Se ei voinut ilman tissiliivejä olla ja ne rintsikatkin joita se käytti olivat erikoiliikkeestä. Vahva olkaimiset ns. mummorintsikat. Pakko oli kun tavallisen kaupan rintsikkamallit ei tukeneet raskaita rintoja tarpeeksi. Olkaimien piti olla hyvin paksut jo että piti sen painoiset rinnat ryhdissä että selkä säästyi.


      • Mulla.ainakin

        Ei ole markettitavarana myynnissä. Ei ne mitään mummoritsikoita enää ole, aivan ihania, hintavia kylläkin :(.


      • TissitPainaa

      • Mulla.ainakin

        Yölläkin rintsikat. Ei niitä voi kantaa ilman rintsikoita, maan vetovoima nääs ;o))))),,,


      • TissitPainaa
        Mulla.ainakin kirjoitti:

        Yölläkin rintsikat. Ei niitä voi kantaa ilman rintsikoita, maan vetovoima nääs ;o))))),,,

        Mulla ei. Vihaan kiristäviä ja purisavia, kankeita ja epämukavia vaatteita yöllä.

        En nuku jos vaate yhtään kutittaa, puristaa tai yhtään on vaikea kääntää kylkeä.
        Kääntyilen ja tuskailen, kunnes peitto lentää samalla kun kiljasen "ääääääääääääääää.. " ja heittelen epämukavan vaatteen kiukkuisena pois häiritsemästä minun unta.


    • Vinkuramieli

      Herkkyys ja ihanuus

    • VoutilaisenBiisistä

      Kaippa se on niinkuin biisissäkin se lauletaan kokonainen nainen,

      "Kokonainen nainen

      Mistä kokonaiset naiset on tehty,
      liemissä monissa keitetty, pesty,
      mausteisista marjoista vai mistä
      on suola makeaa, ei pelkkää unelmaa

      Kun huuliin punaisiin hän kiiltoa laittaa,
      ne sävyin syvemmin valoa taittaa
      yhdentoista sentin korot sen kertoo
      on niiden mittainen, hän kuinka kantaa sen

      Lujan lempeä, varmaan hempeä,
      sydäntä ja järkeä
      avoimen salaperäinen
      on kokonainen nainen

      Sovelias ja siveetön,
      hallitusti hillitön,
      tunnollinen, kevytmielinen,
      on kokonainen nainen (koko nainen)

      Huolta vailla vastuunsa kantaa,
      itsetunnosta muille myös antaa
      miehen käsivarsiin todella luottaa,
      on mies sen arvoinen ja hänkin tietää sen

      Lujan lempeä, varmaan hempeä,
      sydäntä ja järkeä
      avoimen salaperäinen
      on kokonainen nainen

      Sovelias ja siveetön,
      hallitusti hillitön,
      tunnollinen, kevytmielinen,
      on kokonainen nainen (koko nainen, koko nainen)

      Lujan lempeä, varmaan hempeä,
      sydäntä ja järkeä
      avoimen salaperäinen
      on kokonainen nainen (kokonainen nainen)

      Sovelias ja siveetön,
      hallitusti hillitön,
      tunnollinen, kevytmielinen,
      on kokonainen nainen (koko nainen)"

    • Pitkät hiukset, osaa kävellä, hyvä ryhti, silmät, kaunis hymy, ...

    • uiolkjhgvbnm

      Se saa miehessä aikaan luontevan tuntemuksen, että lähellä on NAINEN.

    • pelkkäväri

      naiseus on punainen.

    • Miehenkokoisuus

      Sisältä päin hehkuva lämpö, empatia, sydämellisyys, herkkyys ja mielestäni myös tietynlainen kyky huolenpitoon sekä ymmärrykseen heikomassa asemassa olevaa kohtaan.

      Naiseuden ydimestä kauimpana on mielestäni kyynisyys, kovuus, epäempaattisuus, kohtuuttomuus, itsekkyys, ilkeys ja pahansuopaisuus.

      Valitettavasti noita jälkimmäisiä löytyy paljon naisista jotka pitävät itseään "naisellisina".

      Suomessa on paljon tusinatyttöjä jotka kuvittelevat itsestään kaikenlaista kun yrittävät vähän näyttää naisilta ja tekevät naisten juttuja, mutta naiseuden ydintä heistä ei löydy vaikka mikroskoopilla etsisi.

    • kaikkisamanlaisia

      Se ei o tekoripset, hiuslisäkkeet, pushup-alkkarit, rakennekynnet, operoidut mutruhuulet törröllään selfieissä sekä samanlaiset vaatteet kuin kaikilla muilla joilla on tän listan ominaisuudet hankittuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe