Onko harvinaista olen 68v mummeli. Minulla on iso sekarotuinen uros koira. Joka nuolee minua ja sen jälkeen ota siltä suuhun loppuunsaakka. Onko harvinaista että näin vanha mummeli harrastaa tämmöstä
Mummeli ja koira
12
844
Vastaukset
- haluaaaaaa
Haluatko imee 45v miehen munaa
Eläinseksi ei ole laitonta, mutta koska osa väestä suhtautuu siihen kielteisesti, ei luotettavia lukuja sen harjoittamisesta ole, ei myöskään luotettavaa tutkimustietoa.
Sen sijaan indikaatioitten perusteella, kuinka koira lähentelee emäntää, on päätelty, että se on merkittävän yleistä. 68-vuotiaana seksihalu ei ole useimmilta suinkaan hävinnyt, joten kaikkia seksin laatuja harrastettaneen. Ihan on syytä olla rauhallinen. :)- Nmartta68v
Kiitos kun koirakin niin tykkää
- halukasss
Pääsiskö katselemaan
- Nmartta68v
halukasss kirjoitti:
Pääsiskö katselemaan
Olen haaveillut että kun otan halvalla suuhun ja oon iso leveä perse pystyyn että joku tulis yllätyin nuolemaan mun isoa peppua.
- halukasss
Nmartta68v kirjoitti:
Olen haaveillut että kun otan halvalla suuhun ja oon iso leveä perse pystyyn että joku tulis yllätyin nuolemaan mun isoa peppua.
Mistä sut löytää?. Kerro niin tulen nuolemaan.
Mistä johtuu, kun joku feikkaa olevansa vanhempi nainen tai mies, niin teksti kirjoitettu kun pienen lapsen taidoilla. Kielioppi päin persettä ja kirjotusvirheitä täynnä
- Nmartta68v
etkö saanut temmis tekstistä selvää kun olet niin vitun pässi
- Nnartta68v
Anteeksi jollen ole täydelinen. Tammisaaren. Tää tapletissa muuttaa sanoja en jaksa korjata. Mä asun porin lähellä vähän pohjoiseen.
- halukasss
Miten saan sinuun yhteyttä?
- Mummonnuolia
Minua kiinnostaa myös täällä kuoli kovana kun näen silmissäni ison muhkean perseen
- Tuulissuo
Kirjoita mummeli minulle niin tavataan ja ollaan kolmestaan yhdes
sä? 55v. mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969