Mutta yhteys ei oikein onnistunut. Aikani yritettyäni kuulin päässäni taivaallisen keskusneidin äänen joka rauhallisella äänellään ilmoitti minulle : "Ei yhteyttä valitsemaanne Jumalaan. Olkaa hyvä ja yrittäkää tuhannen vuoden päästä uudelleen"
Yritin rukoilla
25
237
Vastaukset
- ikä.teettää
Jumala ei taaskaan ole muistanut ladata sitä kirottua taivaallista kännykkäänsä. No hän on jo 500 miljardia vuotta vanha, notta ei mikään ihme, että dementia vaivaa.
- jhyfdfyuiop
Ei ole järkevää apinoida aloitukseen.
"Järkevää" se on vain ateistien asenteella. - jhyfdfyuiop
Koska avaaja puhuu asiaa, hihulit vaikenee.
- olet.puhuva.aasi
jhyfdfyuiop kirjoitti:
"Järkevää" se on vain ateistien asenteella.Ei ole järkevää olla tuollainen luterilainen puhuva aasi.
- olet.puhuva.aasi
jhyfdfyuiop kirjoitti:
"Järkevää" se on vain ateistien asenteella.Mutta jos ei osaa muuta?
- kjhgfhuop
olet.puhuva.aasi kirjoitti:
Ei ole järkevää olla tuollainen luterilainen puhuva aasi.
Jäi sanomatta:Olen sivellyt TABSAKOA peräaukkooni, jotta nukahtaisin paremm
- olet.puhuva.aasi
kjhgfhuop kirjoitti:
Jäi sanomatta:Olen sivellyt TABSAKOA peräaukkooni, jotta nukahtaisin paremm
Se onkin teillä jeesuspelleillä normaalia elämää se TABSAKON sively peräaukkoonne, koska te olette /C:stä.
- kjhgfgyuio
Ihan tosissaan.
Jumala vastaa vain jos olet tosissaan, Jumala tuntee sinun asenteesi rukoushetkellä.
Jos pelleilet älytät vain itseäsi.- kjhgfgyuio
Jumala älä pelleile, vaan auta.
- omamielivastaa
Ei vastaa tosissaankaan yrittämällä. Ihmismieli on vahva ja säveltää omista odotuksistaan jumalan jos toisenkin.
- kjhtrtyuiop
kjhgfgyuio kirjoitti:
Jumala älä pelleile, vaan auta.
Jumala ei tunne sinua
- kuytrty90
omamielivastaa kirjoitti:
Ei vastaa tosissaankaan yrittämällä. Ihmismieli on vahva ja säveltää omista odotuksistaan jumalan jos toisenkin.
Sävellät huuhaata, missä se todistettu suosituksi?
- kuytrty90
se Jumala nimittäin ,missä?
- jumala.on.potaskaa
"Jumala vastaa"
Jumala on siis saunassa vihtomassa. Kaverinaan vanha vihtahousu :D jumala.on.potaskaa kirjoitti:
"Jumala vastaa"
Jumala on siis saunassa vihtomassa. Kaverinaan vanha vihtahousu :DJuu, ei ole saunomassa, täällä ainakaan. Se ei tykkää lämpimistä paikoista. Kotonaankin Taivaassa sillä on kylmä kuin ryssän helvetissä, nurkista vetää kuin verkkokassissa ja ilma on siellä niin ohutta ettei siellä pysty kunnolla edes puhumaan, mitä nyt vähän hymistelemään.
Jumbe kyllä väittää minun kotia, Manalaa, helvetin kuumaksi, mutta se on vaan kateellinen kun meillä on täällä aina mukavat 20 astetta. Väittää seuraajilleen että päätyvät tänne jos eivät tee niinkuin hän haluaa. Mikä on kyllä täyttä kukkua. Manala on minun yksityiskotini eikä mikään hollitupa. Tänne ei ole muilla mitään asiaa.
- Jobinpostia
Job.35.13. Ei, turhia Jumala kuule, eikä Kaikkivaltias niihen katso.
- Kobinjostia
Moos.7:45. Ei Jumala mitään kuule, älä siis turhia luule.
- läskit.tytöt.ei.osaa
Niin, synnin ja tyhmyuyden täyttämä ei voi saada yhteyttä Jumalaan. Kaikille se ei ole mahdollista.
- mjhgfdgyuio
Tarkennan aiemmin sanottuani:Erikeepperistäni olen nuuskinut jo yli puolet Erikeepperi loppuu pian
- Voi-itku
Ps.18:42. He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa. Sananl.28:9.
- he.ovat.unhoitetut
Niin, kukapa noille palstalla yksinäisyyttään ulvoville koskaan mitään vastaisi. Syntisäkit ja paholaisen pahaa sisua täynnä, vailla toivoa elämässään.
- MiljooniaValittavana
Jospa kokeilisit valita jonkun toisen jumalan jota rukoilla?
- JotainRukoiltavaa
Ehdotuksia? Jahve ja Allah ainakin tuntuu olevan kovin varattuja.
- reuuer
Jumalaa ei ole. Yhteys puuttuu.
- hgfdsdfyukl
Yhteys puuttuu, haku painottuu epäilyyn, ei toimi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262716Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381176- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877