Kammiovärinä?

kammiolisalyonti

Mitä tapahtui? Olin normaalilla kävelyllä, kunnes yhtäkkiä sydän alko tykyttämään, noh en välittänyt tykytyksestä jatkoin vain kävelemistä. Sitten tuli outo olo, testasin sykettäni en tuntenut mitään taino tunsin, mutta oli aika tiheetä. Paniikissa sitä mentiin kotio mittaamaan verenpainemittarilla sykettä, se oli 140 en olisi koskaan uskonut, että 140 syke olisi noin tiheä. Noh sydämen syke on nyt rauhottunut 80 paikkeille, mutta kertokaa toki mitä helvettiä tuo oli? Mitään oireita se ei aiheuttanut tuntu vain jotenkin niin oudolta kun en tuntenut ollenkaan sydämeni sykettä, kaulavaltimosta tunsin myös rannepulssin, mutta ei en sydäntä.

5

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeaa

      On se mahdollista.Itsellä tuo tapahtuu yhdessä humauksessa,aistin sen vain huimauksen tunteena,kun tahdistimeni oikaisee rytmin.Tätä tapahtuu usein liikunnan yhteydessä.En uskalla enää sauvakävellä tai pyöräillä.

      • kammiolisalyonti

        Minulla on todettu Eteistakykardia, voisiko tämä olla sitä? Nyt tunnen taas pulssin normaalisti, mutta tuo oli aika raskas kokemus näin päällepäin ajateltuna. Lisälyöntejä minulla ei ole ainakaan holterin, EKG:n mukaan, kävin lääkärillä ja epäili stressiä koska verenpaineetkin oli korkeat, mutta helvettiäkö siinä tilanteessa teet kun sydämen syke on niin tiheää ettei sitä tuntisikaan. Alussa verenpainemittari ei meinannut saada lukemaa kun hengitin todella voimakkaasti, mutta lopulta se sitten sai.


    • kammiolisalyonti

      Tuntuu että sydän lyö todella tiheään, kuin ompelukone. Ei tunnu tykytystä, mutta kun testaan rannevaltimoa, rannepulssia se ei tunnu ollenkaa voimakkaalta, ikään kuin sydän löisi tyhjää.

    • mummo78v
      • kammiolisalyonti

        Oliko tämä tosiaan flimmeriä O_o Siis rytmi on aivan sekasin välillä lyä todella tiheästi, välillä hitaasti, mutta on koko ajan epäsäännöllinen, ei ole tullut enää kohtauksi, mutta se kohtaus oli aivan helvetillinen kun rytmi vaan meni yhtäkkiä sekasin kuin seinäkello mutta oireita ei ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe