musta edes vähän? No et.
Voisiksä tykätä
11
435
Vastaukset
- Kenellemenee
Kuka ??
- Terveisetmieheltä
Tykkään minä yhdestä naisesta hyvinkin paljon, eikä se ole kuvitelmaa. Oletan, että hänkin pitää minusta. Ikävä on.
- Terveisetnaiselta
Missä tai milloin hänet näit ja olitteko jutelleet? Oliko tänään vapaapv vai vuorot erilailla... kun en nähnyt sua :.(
Odotin jälleennäkemistä mutten luovuta. - 67789
Kysymys sulle Terveisetnaiselta. Milloin näit hänet viimeksi?
- Terveisetnaiselta
me nähtiin torstaina viimeksi
- gklkj
No, en!
Voi, voin. Voin tykätä,
tai paremminkin pitää,
jos et ole kovin kauhea ihminen,
kuka lienetkin.
P.S. Huvittavaa, että NEKIN ihmiset jotka vastustavat RUOTSINKIELEN PAKKO-OPETUSTA, käyttävät lainasanoja kuten "tykätä". (vrt. tycka om).- jaaavisssst
Huvittavaa, että pidät tuota jotekin pakkoruotsia puoltavana argumenttina?
Ei kommenttini tarkoitus ollut puoltaa ruotsin opetusta peruskouluissa.
Minua vain huvittaa, että ihmiset jotka esiintyvät ruotsinkielen vihollisina nro 1,
käyttävät ko. kielestä peräisin olevia lainasanoja - siinä missä muutkin.
Tiedän miehen, joka nuorena hävitti ruotsinkielen oppikirjansa näyttävästi,
keväällä koulujen päättyessä. Nyt hän keski-ikäisenä on naimisissa suomenruotsalaisen naisen kanssa, ja käy ruotsin kursseilla. :)
(Hassua, miten kaikki voi kääntyä elämässä päälaelleen.)
Jos olet Pk,
tulen aina pitämään sinusta.
kuten olen VUOSI VUODEN JÄLKEEN sanonut.
(Sinun näköisesi mies on Aavan mainoksessa, ja kirjoitetaan jotakin kotivalmennuksesta ja selkäkivuista. Viimeksihän olin näkevinäni
sinut Hesarin kuvassa, joka oli otettu viime kesänä olutfestivaaleilta.)Tietääkö kukaan, onko Pk:lla ilmennyt selkäkipuja
tai pikemminkin "jumeja", jatkuvan reenaamisen seurauksena.
Hänellä ei ehkä juuri nyt ole ketään, joka hieroisi kotona
alaselän lihaksia. (Harmi.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044