Minut silloin ihan sekaisin sinusta, eikä siihen riitä pelkkä oleminen. Kituan näissä tunteissa ja haluan irti.
Sait vaan mies
14
505
Vastaukset
- Akkametsot
Olet vapaa lennä kuin taivaan lintu.
- Vapauta_ilo
Lennä, perhonen, lennä! 😁😊
En ole aloittaja. Minusta ei ole
viisasta kehottaa ketään
turhaan "perhosteluun"/liihotteluun.
Koko sanalla on huono kaiku, mikäli puhutaan aikuisista ihmisistä.
Lapset ja esim. lemmikkieläimet voivat ryntäillä, ja liihotella
kuin perhoset paikasta toiseen.
Tässä kappale aikuisen "perhostelusta":
https://www.youtube.com/watch?v=u-I8cYb4uxM- eioleminunsyytätämä
En pysty. Olen juurtunut kiinni. Hän vain on se yksi ja ainoa.
- VeikkaanMirvaa
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En ole aloittaja. Minusta ei ole
viisasta kehottaa ketään
turhaan "perhosteluun"/liihotteluun.
Koko sanalla on huono kaiku, mikäli puhutaan aikuisista ihmisistä.
Lapset ja esim. lemmikkieläimet voivat ryntäillä, ja liihotella
kuin perhoset paikasta toiseen.
Tässä kappale aikuisen "perhostelusta":
https://www.youtube.com/watch?v=u-I8cYb4uxMSinulla on AINA järjen ääni näissä jutuissa :)
- Hämähäkinverkko
eioleminunsyytätämä kirjoitti:
En pysty. Olen juurtunut kiinni. Hän vain on se yksi ja ainoa.
Toivottavasti pystytään selvittämään asiat joskus.
- bdbaddba
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En ole aloittaja. Minusta ei ole
viisasta kehottaa ketään
turhaan "perhosteluun"/liihotteluun.
Koko sanalla on huono kaiku, mikäli puhutaan aikuisista ihmisistä.
Lapset ja esim. lemmikkieläimet voivat ryntäillä, ja liihotella
kuin perhoset paikasta toiseen.
Tässä kappale aikuisen "perhostelusta":
https://www.youtube.com/watch?v=u-I8cYb4uxMOot sä sekasin
- Kidunsanalle
Kituan? Erikoinen taivutus.
Niin aloittajalta on oikeakielisyys hukassa.
Hänen olisi pitänyt kirjoittaa: kidun, ei "kitua".- Kituasta
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Niin aloittajalta on oikeakielisyys hukassa.
Hänen olisi pitänyt kirjoittaa: kidun, ei "kitua".Kyllä mä olisin taivuttani kitun :)
- beethooven
Ymmärrän tunteen joten ota nyt ihan easysti vaan.
- eioleminunsyytätämä
Ymmärrätkö? Oliko sinulla tunteita minuun?
- eihänsitäkoskaantiedä
Silloin, eli milloin?
Uskallatko sanoa paikkaa ja aikaa?- eioleminunsyytätämä
Noin vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437